Het is toch mooi dat ze in het buitenland nog zo tegen Ajax opkijken, zelfs al liggen de gouden jaren al een tijdje achter ons.quote:Hughton's first game at Carrow Road ends all-square
CHRIS Hughton's Norwich City earned an impressive 1-1 draw with Dutch champions Ajax in front of a crowd of over 16,000 at Carrow Road on Tuesday night.
It was another good run-out for City as they were made to work hard by the European giants, but came out with a more than creditable draw in arguably their toughest pre-season test so far.
dat is natuurlijk om het gelijkspel nog mooier te maken dan het is. wij, zo'n kleine club, spelen gelijk tegen een europese grootmacht. dat staat stoer...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:31 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is toch mooi dat ze in het buitenland nog zo tegen Ajax opkijken, zelfs al liggen de gouden jaren al een tijdje achter ons.
Ze hadden het in Engeland al voor de wedstrijd over "the Dutch giants".quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:40 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk om het gelijkspel nog mooier te maken dan het is. wij, zo'n kleine club, spelen gelijk tegen een europese grootmacht. dat staat stoer...
De RvC zei toch dat ze het niet gingen betalen en nu ineens wel? Lijkt me sterk.quote:'Narsingh kon meer verdienen bij Ajax'
Door sv, 1 augustus 2012 10:16, 18 views, Bron: VI |
Marcel Brands laat in Voetbal International weten dat Luciano Narsingh meer kon verdienen bij Ajax dan bij PSV. Volgens hem heeft Ajax op het laatste moment nog geprobeerd om Narsingh over te halen.
'Luciano had daar in vijf jaar tijd behoorlijk wat meer kunnen verdienen. Wij waren op vrijdag akkoord met Heerenveen, op zondag mondeling met Luciano zelf. Zondagavond heeft Ajax nog pogingen ondernomen hem over te halen, maar hij had gewoon het beste gevoel bij PSV. Dat geluk hebben wij gehad en daar zijn we heel blij mee', vertelt Brands.
Frank de Boer zou echter hebben gesuggereerd dat de aanvaller voor het geld heeft gekozen. Waarom heeft de Ajax-trainer dat gedaan? 'Weet ik niet', reageert Brands. 'Ik vind dat je moet accepteren als een speler een andere keuze maakt. Wij wilden vorig jaar ook Kolbeinn Sigthorsson hebben, maar hij wilden alleen naar Ajax. Dat had niet met geld te maken, hij had gewoon een beter gevoel bij Ajax. Dat mag. En Luciano mag een beter gevoel bij PSV hebben.'
Heb je tips, vragen, wil je adverteren of samenwerken? Ma
Jammer!quote:Geen contact tussen Vitesse en Ajax
Door sv, 1 augustus 2012 10:08, 138 views, Bron: VI |
Sinds vorige week is er geen contact meer geweest tussen Vitesse en Ajax over de transfer van Theo Janssen. Dat liet Rob Jansen afgelopen maandag weten aan Voetbal International.
Vorige week had Vitesse de interesse bij Jansen en Ajax kenbaar gemaakt. 'Sindsdien is er geen contact meer geweest', zegt Jansen.
quote:Tosi toegevoegd aan medische staf
Door sv, 1 augustus 2012 10:10, 135 views, Bron: VI |
Carlo Tosi is door Ajax toegevoegd aan de medische staf. De fysiotherapeut is sinds 1999 werkzaam voor Fysiomed.
De medische staf van Ajax is nu compleet. Tosi ging op het WK 2006 en op het EK 2008 met Oranje mee.
ja, komop wie heeft er nou een goed gevoel bij PSV?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef Devv het volgende:
Brands moet je niet geloven. Die liegt ook alles bij elkaar.
voordat hij schoot, riep ik in de woonkamer....niet doen....en dan schiet hij zo mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:31 schreef Ethanolic het volgende:
Die goal van Schöne was wel prachig trouwens.
http://eredivisielive.nl/(...)rwich-city-ajax.htmlquote:
Weet je al wat ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad? Ik heb toevallig die bron en word altijd een paar uur voor de presentatie van de desbetreffende speler op de hoogte gesteld. En nee ik weet nu nog niet wie het is.
quote:Sana attractie op Open Dag
Tussen de vakantiegangers uit Kos, Ibiza en Rhodos stapte Ajax-aanwinst Tobias Sana (23) aankomsthal 2 van Schiphol binnen. Op zijn bagagekarretje lagen koffers die voldoende kleding leken te bevatten voor de hele contractduur van drie jaar. "Ik ben er klaar voor”, zei hij zelfbewust. „Als je naar Ajax kunt, ben je gek als je dat niet doet. Ik hoop dat ik (vandaag, red.) op de Open Dag al kan worden gepresenteerd. Dat zou een mooie kennismaking met de fans zijn”, straalde de Zweed.
"Mijn manager en Marc Overmars hebben me verteld dat het een spektakel is. Bij IFK Göteborg hadden we elk jaar ook een fandag en kwamen er drie- tot vierduizend supporters. Bij Ajax waren er vorig jaar tachtigduizend, begreep ik. Het geeft aan dat ik bij een prachtige club ben terechtgekomen. Bij Ajax, in een betere competitie, wil ik de volgende stap in mijn carričre maken. Dat mijn idool Patrick Kluivert hier heeft gespeeld, maakt de transfer extra bijzonder. Als kleine jongen had ik mijn slaapkamer vol hangen met posters van Kluivert.”
Open dag
Om Sana de attractie te laten worden van de Open Dag, die om 11.30 uur begint, moet er haast worden gemaakt. Als de poorten rond P2 en De Toekomst opengaat, zit de buitenspeler al midden in de uitvoerige medische keuring en probeert zijn zaakwaarnemer Anders Karlsson samen met de Ajax-directie de papierwinkel in orde te maken. "Het wordt een drukke dag”, weet Sana, die verguld was met de woorden van Frank de Boer. De trainer zei te verwachten dat de nieuweling iets zou kunnen toevoegen aan de selectie. "Ik ben blij dat de coach dit zegt en probeer hem niet teleur te stellen.”
Tussen de bedrijven door zal Sana voor het eerst de hand van De Boer schudden. De selectie van Ajax keert ongeveer om 13.00 uur terug uit Engeland en werkt terug in Amsterdam binnen een hersteltraining af. Rond 16.00 uur worden de Ajacieden gepresenteerd. Hun vrouwelijke collega’s valt die beurt een half uur eerder ten deel.
Net als Guidetti
Sana verheugt zich op zijn eerste wedstrijden. "Ik wil een betere speler worden en belangrijk zijn voor de club die me deze kans geeft. In Zweden was de Nederlandse competitie goed te volgen, doordat John Guidetti bij Feyenoord speelde. Ik hoop het in mijn eerste seizoen net zo goed te doen.”
Hij is fan van de voetballer Kluivertquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef HeatWave het volgende:
jammer dat ie zo'n fan is van "ik haat ajax want ze willen me niet als hoofdtrainer" Kluivert.
Ik was "toen" ook fan hoor, maar die is zo enorm afgezakt qua respect.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij is fan van de voetballer Kluivert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |