quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Klinkt als een schoon koekblik weerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zag trouwens net dat die xantia maar een maand apk heeft, dat gaat ie wel ff fixen hoop ik
er vanuit gaand dat dat 200 kost ofzo toch een fatsoenlijke auto
vooral automaat rijden heb ik gemist
En iedere maand bij de garage staan. Koop je dan een oude Mercedes 250Dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, zolang het rijdt en wat comfortabeler is dan een pony vind ik het best
En voor hoeveel mag je de Xantia overnemen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat het een xantia is is gewoon random hoor.
de pony komt bij dezelfde garage weg en het zijn wel aardige lui en fixen kleine foutjes gratis binnen x tijd na aankoop.
maar hij vroeg dus wat ik zocht dus ik zeg dat ik een diesel sedan of station zoek, laat ie me eerst een fiesta diesel van 1500 euro zien!
Begin er toch niet aan man!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hij heeft hem nu voor 750 te koop staan maar gezien de maand apk moet daar nog wat vanaf of bovenop.
ff kijken hoe die het doet bij de keuring en mss zijn er nog dingen die ik zelf extra ofzo wil
Maar onderhoudstechnisch vragen ze wel wat meer aandacht en liefde...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom niet?
prima auto voor mij, zo ga ik ook wat rustiger rijden en die krengen zijn als het goed is wel zuinig
Ach jij rijd erin niet ik hoop ook dat de handige vrienden een mooie trailer hebben staan voor het gevalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat is geen ramp toch?
breng hem wel af en toe weg naar de garage of wat handige vrienden
Nu kan ik een heel flauw grapje maken maar dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zo'n vaart zal het niet lopen denk ik
Waarom maar 3 maanden houden? Dat doe ik ook daar zit namelijk een financiële reden achter...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sws wissel ik elke 3 maanden ofzo van auto dus zoveel zal er ook weer niet misgaan in die 3-4 maanden dat ik dat ding zal hebben
Heb je net alles gerepareerd, kan je weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sws wissel ik elke 3 maanden ofzo van auto dus zoveel zal er ook weer niet misgaan in die 3-4 maanden dat ik dat ding zal hebben
maat van me heeft er ook eentje maar doe doet hem niet voor minder dan 900 ofzo weg denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je net alles gerepareerd, kan je weer opnieuw beginnen
Als je het ding weg doet wil je het me dan laten weten. Heel, heel misschien weet ik er dan iemand voor.
Kan ik me zomaar wat bij voorstellen als je dat soort auto's kooptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maat van me heeft er ook eentje maar doe doet hem niet voor minder dan 900 ofzo weg denk ik
ik probeer trouwens wel auto's langer te houden maar raak gauw verveeld ofzo
ik rij niet voor niks zulke goekope auto'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik me zomaar wat bij voorstellen als je dat soort auto's koopt
waarschijnlijk is je xantia wel net zo krokant als een stokbrood hoort te zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik rij niet voor niks zulke goekope auto's
kan ook wel een auto voor een paar duizend kopen maar dat schiet niet op als je elke 2 maanden er weer op uitgekeken bent
quote:
Bull; als je 5 roodjes uitgeeft voor iets wat een béétje bijzonder is, krijg je het er ook wel weer voor terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik rij niet voor niks zulke goekope auto's
kan ook wel een auto voor een paar duizend kopen maar dat schiet niet op als je elke 2 maanden er weer op uitgekeken bent
klopt, maar met een auto van 5000 ga je niet zo gauw offroad of beetje spelen in de regen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bull; als je 5 roodjes uitgeeft voor iets wat een béétje bijzonder is, krijg je het er ook wel weer voor terug.
quote:
Ligt eraan wat je hebt natuurlijk; de Niksan heeft vorige week nog offroad gereden, en spelen in de regen is standaard.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
klopt, maar met een auto van 5000 ga je niet zo gauw offroad of beetje spelen in de regen.
en dat vind ik nog wel eens leuk om te doen
maar onze leefstijlen zijn wel aanzienlijk anders lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je hebt natuurlijk; de Niksan heeft vorige week nog offroad gereden, en spelen in de regen is standaard.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar onze leefstijlen zijn wel aanzienlijk anders lijkt me.
bij mij rijden er ook wel eens freaks in de auto en mijn passagiers maken er altijd weer een kankerzooi van en weet ik het wat
en de politie heeft al een keer m'n auto ingenomen en mochten ze dat weer nodig vinden dan liever een auto van <1000
Je kan zien of een zekering stuk is he ? Ik vermoed dat de transistor uitgefikt is ofzo. Dat was bij mijn BX ook het geval. Alleen jammer dat ik dat controleerde/testte met een transistor die ook stuk wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, heeft iemand verstand van een aanjager/ventilator geval? Kwam er net achter toen ik in de auto stapte dat die het niet meer deed. De aanjager gaat niet meer aan op stand 1, 2, 3 en 4. Zo uit mijn hoofd heeft stand 4 geen weerstand en krijgt die de volle lading van de accu.
Dus dan lijkt me dat of er een zekering stuk is, of de weerstand op de ventilator zelf is stuk. Iemand?
Ik heb nu even geen zekeringen bij de hand en kan het dus ook niet uittesten.
Denk het ook die ie is doorgefikt., ik kijk morgen wel even, nu geen zin meer in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan zien of een zekering stuk is he ? Ik vermoed dat de transistor uitgefikt is ofzo. Dat was bij mijn BX ook het geval. Alleen jammer dat ik dat controleerde/testte met een transistor die ook stuk was
Dat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef 2cv het volgende:
Zorg er dan voor dat ze je auto niet in nemen
Zorg dan dat je die krijgt, want het riekt wel een beetje naar een zekeringen verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, heeft iemand verstand van een aanjager/ventilator geval? Kwam er net achter toen ik in de auto stapte dat die het niet meer deed. De aanjager gaat niet meer aan op stand 1, 2, 3 en 4. Zo uit mijn hoofd heeft stand 4 geen weerstand en krijgt die de volle lading van de accu.
Dus dan lijkt me dat of er een zekering stuk is, of de weerstand op de ventilator zelf is stuk. Iemand?
Ik heb nu even geen zekeringen bij de hand en kan het dus ook niet uittesten.
ach, ik vind dat krakerssfeertje altijd wel vetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat..
En voed het kutvolk wat je in je auto laat op, of donderstraal ze eruit als ze de boel verkloten
Hmkay, dan is het je eigen keuzequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, ik vind dat krakerssfeertje altijd wel vet
beetje troep hoort erbij, vind ik helemaal niet erg ofzo hoor
Als je op dit tijdstip even je auto komt showen maar ook lekker het gas opendraait waar ik woon dat vinden mijn buren niet echt zo tof dat is er gebeurtquote:
Ach, één door de dader gesponsorde buurt-BBQ en alles is weer koek en eiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je op dit tijdstip even je auto komt showen maar ook lekker het gas opendraait waar ik woon dat vinden mijn buren niet echt zo tof dat is er gebeurt
Woon in een heel rustige wijk met veel plebs om mij heen die vergeten dat niet snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maten van mij toeteren zo nu en dan ook nog...Fuck it, met een paar dagen is men het weer vergeten als de volgende tokkie bij de buren komt...
Dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach, één door de dader gesponsorde buurt-BBQ en alles is weer koek en ei
jij komt zeker uit friesland of groningen, dit nummer is al 4 maanden uit oidquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moeilijke tekst... Takata...![]()
Wel aanstekelijk!
![]()
Als ze dit soort geluidsvervuiling uit zenden blijf ik liever Radio2 luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
Zet je radio eens op SlamFM ipv radio 2
NH ten noorden van het Noordzeekanaal?quote:
Zoiets ja. Trouwens iets meer zie ik net...quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
NH ten noorden van het Noordzeekanaal?
Den Helder is verder ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoiets ja. Trouwens iets meer zie ik net...![]()
Omdat veiling je kunt dus niet de auto eerst bekijken proefrit maken of wat dan ook. Kopen en hopen dat je de juiste auto hebt gekozen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:12 schreef xaban06 het volgende:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5656/2351905
Waarom zo goedkoop?
Dat kan wel, ok het kon:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Omdat veiling je kunt dus niet de auto eerst bekijken proefrit maken of wat dan ook. Kopen en hopen dat je de juiste auto hebt gekozen.
quote:Kijkdag(en) zaterdag 14 juli 2012 van 12:00 uur tot 16:00 uur
Dan nog mag je niet in de auto komen of de motorkap openen tenminste dat geld voor veel van dit soort veilingenquote:
km stand kan mee gekloot zijn, maar het kan net zo goed helemaal niks zijn inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat hij geimporteerd is zegt toch niks?
En het is een marge auto plus 6% opgeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat hij geimporteerd is zegt toch niks?
Er zijn foto's van de schade, valt hartstikke mee.quote:Opmerkingen
Schuif/ zonnedak functioneert niet
Schadespecificatie
Lakschades rondom, gebruikssporen
Je weet niets van de technische staat van de autoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn foto's van de schade, valt hartstikke mee.
en lomp zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Nou niet echt fap materiaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de lAlfa fappers;
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5656/2363285
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou niet echt fap materiaal![]()
Voorbeeld van echt fap materiaal...wat is dit voor oogaids. neem dan de 75 twin sparkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ugh ughquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Doet het hem niet hoor heb je ooit het kontjede kont van een 164 gezien niks is mooier
Oude alfa dat is nog wel mooi maar die nieuwe na 2000 dus echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso is een lAlfa geen fapmateriaal wmb
Misschien dat Z-ding met die hele rits koplampies, maar dat is van dichtbij ook een bouwpakket qua plaatwerk
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou niet echt fap materiaal![]()
Voorbeeld van echt fap materiaal...Een Saab 164!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Last van autofilie kan er helaas niks aan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Fappen jullie serieus op auto's dan??
Nee, Nigeriaanse prostituees.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Fappen jullie serieus op auto's dan??
Zolang je maar niet op mijn auto gaat fappenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Last van autofilie kan er helaas niks aan doen.
Alleen Nigeriaanse?quote:
Het schijnt gevaarlijk te zijn om meer te doen dan fappen. En Nigeraanse zijn wel de mooiste denk ik, niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op mijn auto gaat fappen.
Wanneer ik er ooit een heb. Maar je mag ook niet fappen op die van m'n moeder.
[..]
Alleen Nigeriaanse?
En waarom alleen fappen dan?
Aziatische dan? Of Zweedse?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het schijnt gevaarlijk te zijn om meer te doen dan fappen. En Nigeraanse zijn wel de mooiste denk ik, niet?
Oh gelukkig, mama heeft geen Mercedesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Fapt meestal enkel op Mercedes uitzonderingen daar gelaten.
[ afbeelding ]
Zweedse! Beter idee inderdaad. En minder gevaarlijk.quote:
En blond vaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zweedse! Beter idee inderdaad. En minder gevaarlijk.
Heerlijk foutquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een dragster daar kun je toch alleen maar rechte stukken mee. Word op een punt ook vervelend iedere keer als je de straat uit bent en moet afremmen dat je enkel een parachute hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heerlijk foutMaar leuk voor een ander, zo'n ding moet ik toch maar gewoon niet kopen.
Zolang die uit staat en je 'm netjes helemaal laat drogen dan zouden de meeste telefoons het wel weer moeten doen... toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Voor de lol mijn telefoon die ik vorige week door de wasmachine gedraaid had nog maar even aan proberen te zetten en hij doet het gewoon weer volledig
Nokia
verkrachte mercedesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me daar niet echt netjes aan gehoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang die uit staat en je 'm netjes helemaal laat drogen dan zouden de meeste telefoons het wel weer moeten doen... toch?
Haha, dan heb je wel gelukquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb me daar niet echt netjes aan gehoudenEn ik had het sowieso niet verwacht omdat hij nooit meer een enkel teken van leven heeft gegeven tot vandaag. Maar je hoort mij niet klagen hoor
Ik ben zo'n gelukkig mens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel geluk. Dan zit je telefoon ook wel redelijk goed in elkaar dat een beetje vocht nog niet voor kortsluiting zorgt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef Alfisti het volgende:
Wenn ich Mercedes fahren will…. ….dann rufe ich mir ein Taxi!
En zo is het maar net.quote:
quote:
Zegt iemand met een Alfa-suggestie in zijn naamquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Alfisti het volgende:
Is het nu klaar met die hokken? Mijn laptop scherm begint nu al te rotten op de randen.........
Net als een laptop moet je een alfa niet buiten in de regen laten staan daar kunnen ze allebei erg slecht tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Alfisti het volgende:
Is het nu klaar met die hokken? Mijn laptop scherm begint nu al te rotten op de randen.........
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rottenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Alfa-suggestie in zijn naam
Is dat zo'n kleine van plastic met trappertjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rotten
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat zo'n kleine van plastic met trappertjes?
Koperen sleepcontactjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.
Als dat nou het grootste probleem was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rotten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.
PICSSS!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:36 schreef Barcaconia het volgende:
Zelfs mijn Alfa modelautootjes roesten harder dan de rest. En ik heb er standaard absorptiekorrels onder liggen.
jij snapt hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb me zojuist een Duveltje ingeschonken![]()
Lang geleden en gisteren zag ik mensen er eentje drinken aan de bar en werd ik jaloers.
wat verwacht je dan als je Grolsch besteldquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik bestelde laatst in een kroeg een Grolsch Beugel en kreeg een Duvel
Idd, die gast deed dat voor je eigen bestwil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat verwacht je dan als je Grolsch besteld
Na je commentaar over Duvel begon ik bijna te denken dat je smaak had. Jammer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maandag deze dus halenhttp://www.autowereld.nl/(...)td-3831343/foto.html
300.000 op de tellert!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je moet toegeven, het is al een stuk beter dan en ponyquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Na je commentaar over Duvel begon ik bijna te denken dat je smaak had. Jammer.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Na je commentaar over Duvel begon ik bijna te denken dat je smaak had. Jammer.
ja, maar das voor een dieseltje geen probleem.quote:
dan nog durf ik het wel aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:11 schreef Paladijn het volgende:
Er zitten meer onderdelen op een auto dan een motorblokje wat 300k loopt.
(goede) Benzinemotoren halen dat ook prima trouwens
turken hequote:
Dat betekent "24u omkat- en brandkastkraak-service" in het Hongaarsquote:
Turk: "Zit rem goed menier"?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
omdat ik lui ben en het wel lekker vind rijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Tssss, waarom heb je eigenlijk een automaat gekocht. Das nou weer een beetje jammer.
En dan zeker lekker een shaggie draaien en ondertussen met je knieën sturen zekers?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zelfs al rij ik al maanden in die pony met 4 versnellingen, ik zoek nog steeds regelmatig naar de 5de
vind het sws wel chill, zo'n automaat
kun je tenminste fatsoenlijk shaggie draaien en wat drinken in de auto
nee, dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En dan zeker lekker een shaggie draaien en ondertussen met je knieën sturen zekers?
Dan wacht je gewoon tot je op je bestemming bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, dat kan ik niet
maar als je bij een stoplicht een shaggie draait en hij gaat op groen dan moet je steeds schakelen, en als je hem dan eindelijk in de 3 hebt komt er net weer een bocht aan en kun je je shaggie weer niet afmaken
Dan draai ze toch gewoon van te voren doe ik ook altijd als ik weer eens de oh zo leuke nachtrit mag gaan maken naar boe fucking Frankrijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, dat kan ik niet
maar als je bij een stoplicht een shaggie draait en hij gaat op groen dan moet je steeds schakelen, en als je hem dan eindelijk in de 3 hebt komt er net weer een bocht aan en kun je je shaggie weer niet afmaken
Een biertje in de auto johquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik rook ook alleen in de auto, of soms bij een biertje
Enkel ervaring met de MX-5 1.6 van 2000. Kan er kort over zijn leuk sportief degelijk en betrouwbaar. Heeft wel het imago van een kappersauto voor de homoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef krokdown het volgende:
iemand ervaring met de volgende auto's?
• mazda mx5 1.6, 1.8
• toyota mr2 (156pk)
• toyota celica (alle types zijn welkom)
Op zoek naar:
• hoe rijd de auto?
• onderhoud (veel of weinig? duur of goedkoop?)
• betrouwbaarheid
Ik ben homo dus nee als ik 3 homo's ken met een MX5 dan nou ja je raad het zelf welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef krokdown het volgende:
sorry, kon het niet laten
maar die oude modellen vind ik wel tof, maar inderdaad wat je zegt beetje gay (is ok?).
ik laat de mx5 wel staan dan...Jammer dat een s2000 zo stervens duur is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben homo dus nee als ik 3 homo's ken met een MX5 dan nou ja je raad het zelf wel
Het is een beetje het zelfde als met een Suzuki Vitara cabrio in wit met paarse dakje als daar een man in rijd weet je al snel genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik laat de mx5 wel staan dan...Jammer dat een s2000 zo stervens duur is.
Dat prijskaartje inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is een beetje het zelfde als met een Suzuki Vitara cabrio in wit met paarse dakje als daar een man in rijd weet je al snel genoegS2000 is ook weer een stukje ruiger helaas hangt daar wel weer een prijskaartje aan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog een mooie 300ZX in de aanbieding [ afbeelding ]
G klaas...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef krokdown het volgende:
[..]
Dat prijskaartje inderdaad
Iemand een andere goede 'beginners' auto.
Vlot, targa, belastingvrij, verzekering te betalen van je zakgeldquote:
In ieder geval zoveel beter dan een kappersautoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vlot, targa, belastingvrij, verzekering te betalen van je zakgeld
oldtimer verzekering is toch 24+ ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vlot, targa, belastingvrij, verzekering te betalen van je zakgeld
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In ieder geval zoveel beter dan een kappersauto
Als je er een koopt doe jezelf een plezier koop gelijk wat glijmiddel voor jezelf in het geval datquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
oldtimer verzekering is toch 24+ ?
[..]Ik heb gehoord dat die dingen geniaal lekker rijden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je er een koopt doe jezelf een plezier koop gelijk wat glijmiddel voor jezelf in het geval dat
Ach de eerste keer is een beetje pijnlijk toch na een paar keer gaat het wat makkelijker... Maar we hadden het toch over een auto?quote:
Wat flauw zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach de eerste keer is een beetje pijnlijk toch na een paar keer gaat het wat makkelijker... Maar we hadden het toch over een auto?
Joh het zijn fijne auto's enkel hebben ze een beetje dat imago als je daar jezelf overheen kunt zetten niks aan de hand.quote:
mr2 leuk alternatief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef krokdown het volgende:
• mazda mx5 1.6, 1.8
• toyota mr2 (156pk)
• Nissan 200sx s13
Op zoek naar:
• hoe rijd de auto?
• betrouwbaarheid
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Het zijn overigens inderdaad kappersauto's, ik moet zsm. weer omdat mijn haar momenteel in de knoop gaat als ik open rij
Je hebt je tocht toch kunnen vervolgen met de Fiat?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Dingest het volgende:
Tyfus, we zijn na een ontzettend pechvolle maar ook ontzettend gave Carbage Run thuis, auto in de buurt van Pforzheim achter moeten laten voor ANWB-transport vanwege lekke koppakking, wil de 121 niet starten ondanks een accu van nog geen 2 maand oud. Aan de 96 gehangen, deed hij het wel. Nu blijft hij imho teveel roken uit de uitlaat en heb ik het idee dat er mayo onder de dop ontstaat![]()
Vanavond een stukje rijden om de accu op te laden en temperatuur in de gaten te houden, morgen weer onder de doppen loeren en dan maar uit voorzorg compressie laten testen...
Ligt aan de maatschappij denk ik. Ik ben al ietsje over de 24, dus voor mij is het niet echt een issuequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
oldtimer verzekering is toch 24+ ?
[..]Ik heb gehoord dat die dingen geniaal lekker rijden.
Met de uitlaat wel ja, die was zaterdagochtend weer in één stuk gelast en met 3 van de 4 bouten aan het blok bevestigd. Toen hebben we ook de route van de organisatie nog uitgereden, leuke passen waren dat met een 126quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt je tocht toch kunnen vervolgen met de Fiat?!
even aangepast, iemand?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef krokdown het volgende:
• mazda mx5 1.6, 1.8
• toyota mr2 (156pk)
• Nissan 200sx s13
• Subaru impreza
Op zoek naar:
• hoe rijd de auto?
• betrouwbaarheid
Heb je een tankpas of aandelen Shell?quote:
Nee, maar ik wil wel een leuk autotje nu de supra weg isquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je een tankpas of aandelen Shell?
Klinkt op zich wel als een mooi avontuur, maar toch erg jammer dat het niet gelukt is om thuis te komen met de Fiat. Wel balen als het gewoon de hele tijd de koppakking is geweest waardoor jullie alle problemen hadden. Het motortje danste behoorlijk achterin wat natuurlijk ook het een en ander loswrikte.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Met de uitlaat wel ja, die was zaterdagochtend weer in één stuk gelast en met 3 van de 4 bouten aan het blok bevestigd. Toen hebben we ook de route van de organisatie nog uitgereden, leuke passen waren dat met een 126We wilden de finish-locatie nog bezoeken zaterdag maar zonder navigatie was dat nogal lastig, voor we het wisten reden we Duitsland al binnen
Koppakking knalde er dus definitief dinsdag uit 20 km ten zuiden van Pforzheim in het Zwarte Woud, maar geen idee hoelang we daar al mee rondreden. Misschien al sinds de aanschaf, dat hij daar valse lucht en/of olie lekte en daardoor terugsloeg en koud erg onregelmatig liep. Dat werd namelijk alleen maar erger. Nadeel van luchtgekoelde motor is dus dat een lekke koppakking nogal moeilijk te detecteren is, hij maakt sowieso nogal lawaai en alle symptomen wezen namelijk op iets met ontsteking en met name de verdeler/contactpunten.
Zijn jullie ook al gewoon thuis? En wat voor issues hadden Jasper en co nou eigenlijk?
Met de 121 weet ik het nu niet, net een 3 kwartier gereden en even goed warm gemaakt. Temperatuur lijkt normaal, uitstoot uit de uitlaat ook, maar wel wat mayo in de dop. Hij heeft wel 4,5 week of zo stil gestaan en het heeft tussendoor flink geregend (aldus mijn vader), misschien dat er toch redelijk wat vocht in het systeem zit? Denk dat ik wel gewoon naar de garage ga bellen en vragen of ze en een compressietest willen doen
Ja, het zit allemaal nogal elementair vastquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel als een mooi avontuur, maar toch erg jammer dat het niet gelukt is om thuis te komen met de Fiat. Wel balen als het gewoon de hele tijd de koppakking is geweest waardoor jullie alle problemen hadden. Het motortje danste behoorlijk achterin wat natuurlijk ook het een en ander loswrikte.
Jasper en co komen volgens mij morgen terug, die zouden eerst naar Kroatie, maar hebben alsnog besloten rustig door Duitsland terug te rijden. De Subaru lekte sinds de maandag al kvs en dat werd alleen maar erger. De laatste dag heeft Rui nog een fles Spa moeten doneren om hun reservoir bij te vullen
Wel vreemd van je 121 trouwens, dat kan toch niet door een grote hoeveelheid neerslag/vocht onder je auto komen?!
Ja, alleen zeer duur in onderhoud door wankelmotorquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:39 schreef densmee het volgende:
[..]
Ja, alleen zeer duur in onderhoud door wankelmotor
dat is een mooie nissan, en ook super betrouwbaar en ook fijn dat die dingen lekker zuinig rijden.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:55 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is een mooie nissan, en ook super betrouwbaar en ook fijn dat die dingen lekker zuinig rijden.
echt iets voor krokdown
Nee, hij staat te wachten tot de bak terug komt van de revisieboerquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef krokdown het volgende:
[..]Het is toch net terug van de garage?
wat was er mis mee?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, hij staat te wachten tot de bak terug komt van de revisieboer
Een lager kapot.quote:
www.watbenjedan.nlquote:Op donderdag 19 juli 2012 03:31 schreef 2cv het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik dacht snel en efficiënt motor-onderdelen in de vaatwasser blinkend schoon te maken. Resultaat: de onderdelen werden amper schoner, de vaatwasser flink viezer. Ik heb hem daarna nog leeg laten draaien (meest intensieve programma, met vaatwasblokje) maar dat hielp niet echt en vandaag was niet alle vaat schoon geworden (daar waar water niet goed weggelopen is zaten wat zwarte vlekken). Ik heb de niet-schone vaat alsnog schoon gemaakt en de vaatwasser ook. Alle plastic heb ik met een doekje terpentine afgenomen, het filter heb ik gedemonteerd, leeg geschraapt (!) met een lepel en ook schoon gemaakt met terpentine. Vervolgens heb ik de vaatwasser nog een keer op het meest intensieve programma laten draaien (leeg uiteraard maar wel met vaatwasblokje) en hopelijk komt er nu weer schone vaat uit.
koffie aan het drinkenquote:
... .quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:31 schreef 2cv het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik dacht snel en efficiënt motor-onderdelen in de vaatwasser blinkend schoon te maken. Resultaat: de onderdelen werden amper schoner, de vaatwasser flink viezer. Ik heb hem daarna nog leeg laten draaien (meest intensieve programma, met vaatwasblokje) maar dat hielp niet echt en vandaag was niet alle vaat schoon geworden (daar waar water niet goed weggelopen is zaten wat zwarte vlekken). Ik heb de niet-schone vaat alsnog schoon gemaakt en de vaatwasser ook. Alle plastic heb ik met een doekje terpentine afgenomen, het filter heb ik gedemonteerd, leeg geschraapt (!) met een lepel en ook schoon gemaakt met terpentine. Vervolgens heb ik de vaatwasser nog een keer op het meest intensieve programma laten draaien (leeg uiteraard maar wel met vaatwasblokje) en hopelijk komt er nu weer schone vaat uit.
Ik vertelde dit net aan een collega, die deed een facepalm en zei: "is best dom".quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:31 schreef 2cv het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
is dat een hint dat ik een uniform moet kopen of wa?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef Anne het volgende:
Het was vanochtend al druk in ons durrup. De vierdaagse komt er vandaag doorheen gewaggeld.
Jammer dat ik geen vrij ben, best leuk om naar brede gespierde mannen in uniform kijken.
ik denk dat ze anabolen bedoeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is dat een hint dat ik een uniform moet kopen of wa?
En breed en gespierd moet wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel effe het verwarmingselement losgooien dan; anders gaat het niet geheel goed komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je niet een oude vaatwasser op marktplaats kopen en in plaats van die op de waterleiding aan te sluiten de aan- en afvoer aan een ton ontvetter koppelen? Dan heb je een goedkope ontvetterbak![]()
Daarnaast werkt een onderdelenwasmachine ook gewoon met kraanwater maar daar zit weer een emmer additief bijgegooid om olie en vet op te lossen en dergelijke wat neerkomt op dat je beter kunt wassen met een heel pak afwasblokjes in je vaatwasser ipv slechts eentje.
nee dade gij meer moe ga treenenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat is een V-blok met 180graden hoek, oftewel een boxerquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
En wat een raar motorblok![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar was die bron dan toch niet zo betrouwbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef 2cv het volgende:
Ik had uit betrouwbare bron gehoord dat het wel konIk heb op Facebook ook serieuze reacties gekregen in de trant van dat zij dachten dat het wel kon maar dat ze blij zijn dat ik het voor hun uitgeprobeerd heb
Overigens neem ik aan/ga ik er van uit dat de zooi in de filters is gaan zitten en niet in de leidingen e.d..
pics van hoe jij tegen een muur omhoog rijdt en van je auto nadien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme net tijdens het keren tegen een muur omhoog gereden
hele dag in een auto met stuurbekrachtiging gereden en moest weer ff wennen aan die pony dus
Ik hoorde het, best wel weer een baggerzomer dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Er is in die tijd iig zát naar beneden gedonderd
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van hoe jij tegen een muur omhoog rijdt en van je auto nadien?
alleen rij ik deze auto al een tijdjequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, dat had ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijden.
goeie oude auto's. tegenwoordig meteen 500+ schadequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, paar krasjes op de bumper meer niet
die oude auto's kun je zowat frontaal mee tegen een muur opknallen zonder veel schade
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme net tijdens het keren tegen een muur omhoog gereden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nooit last van, ook al rij ik volgens jullie zulke brakke bakken
Oh... ja dat is een ander verhaal natuurlijk. Ga je schamen jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen rij ik deze auto al een tijdje
ja, dit is gewoon zo'n lompe zwarte plastic bumper, ff met een nat doekje erover en je ziet er niks meer van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie oude auto's. tegenwoordig meteen 500+ schade
Een V-motor met 180-graden blokhoek is niet hetzelfde als een boxermotorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is een V-blok met 180graden hoek, oftewel een boxer
Jij bent vrijwillig in die citroen gestapt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijden.
blijkbaar wel. ik dacht ook dat hij alleen dames onder dwang in die koekblikken vervoerde, maar nee dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Jij bent vrijwillig in die citroen gestapt?
Ze heeft een doodswens blijkbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Jij bent vrijwillig in die citroen gestapt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar wel. ik dacht ook dat hij alleen dames onder dwang narcose in die koekblikken vervoerde, maar nee dus.
je wilt een afrikaan berijden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb altijd al een keer in zo'n Citroën willen rijden en toen ik de kans kreeg heb ik het dus meteen gedaan.
Nu nog even bij Sounddragon slijmen...
andersom ook, andersom ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, er zijn echt vrouwen die vrijwillig in dat hok van mij stappen. Het is voor mij ook een mooie manier om het kaf van het koren te scheiden: gaan ze lopen zeiken over mijn BX dan zijn ze meteen afgeserveerd.
En ja, dit meen ik bloedserieus.
sd had die lijkvervoerbak toch ingeruild voor een nissan iets?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar het lijkt me wel leuk om ooit nog eens in een amerikaan te rijden ja. Ik zou al tevreden zijn als ik erin mocht zitten trouwens... Want SD laat natuurlijk niet een onbekende zomaar in z'n auto rijden.
Is dat zo? Wat jammerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sd had die lijkvervoerbak toch ingeruild voor een nissan iets?
Oh, vast. Is niet erg.quote:
quote:Top 5: dingen waarop vrouwen letten
Gepost op zondag, mei 6, 2012 door Viola in Columns, Onzinnig maar leuk, Stellingen & Uitspraken · 10 Reacties
Wil je een goede indruk maken op een dame, dan is het handig als je auto dat ook doet. Afgezien of merk en model bij de eigenaar passen, hier vijf dingen waarop ik onwillekeurig let als ik met een man meerijd – plus: de verborgen betekenis ervan…
*Schoon? Je eerste indruk is het uiterlijk van de auto. Het is wat mij betreft wel belangrijk dat de auto er enigszins verzorgd uitziet. Hij hoeft heus niet aldoor brandschoon, want dat kan wijzen op overcompensatie: te graag een goede indruk willen maken, ’teveel’ van je auto houden of een staaltje smetvrees. Maar, je moet normaal kunnen instappen zonder dat je eerst – met je handen of voeten – allerlei vuilnis aan de kant moet schuiven. En als je iets aanraakt wil je ook niet meteen vieze handen. Let ook op de dorpels heren: als je in- en uitstapt wil je kleding daar nog wel eens langs strijken.
Verborgen betekenis: als hij goed voor zijn auto zorgt, zal hij ook goed voor zichzelf zorgen en dus ook voor jou.
*Geur. Een auto-interieur dat ruikt naar sigaretten/sigaren (of zweet, iek) is voor mij een totale turn-off. Dit maskeren met vieze geurboompjes is nog erger, dat geeft alleen maar aan dat je eigenlijk niet wilt toegeven dat je zo verslaafd bent dat je zelfs in de auto rookt. Andere vieze geuren kunnen zijn: natte honden lucht, vuilnisbakgeur (als er veel etensresten in de auto rondzwerven) en de muffe geur van een vieze, verstopte airco.
Verborgen betekenis: hij houdt van gezond leven en is gevoelig voor jouw gevoeligheden.
*Geluid. Het is niet aantrekkelijk als de man die mij in zijn auto meeneemt de radio hard heeft aanstaan. De auto is bij uitstek een plek voor een leuk gesprek en constant achtergrondgeluid bederft het. Vraag, als je de dame in kwestie nog niet (goed) kent, even of ze de muziek wel prettig vindt. Samen hard meezingen kan natuurlijk wel, maar dat doe je meestal pas als je elkaar beter kent Overigens vind ik ook een navigatiesysteem dat te hard ‘praat’ zeer irritant. Dit kun je zachter of helemaal uit zetten. Rammels vallen mij overigens ook altijd op: zaken die heen en weer schuiven, piepjes, kraakjes. Het is dan wel handig als je weet waar het vandaan komt, daarmee geef je aan dat het jou ook is opgevallen.
Verborgen betekenis: hij luistert liever naar jou dan naar de radio (of televisie) en is attent.
*Je rijstijl. Dit valt natuurlijk meer in de categorie persoonlijke stijl, maar ik haat het als een man indruk probeert te maken door hard te rijden als ik ernaast zit. Het zal aan de hormonen liggen, tuurlijk, maar tegenwoordig is het handig als het ontwikkelde brein ook nog een woordje meespreekt. Dus: vlot rijden is prima, en flink gas geven op plaatsen waar dat kan ook. Maar ga niet scheuren in doorsnee verkeer en ook schelden op andere weggebruikers vind ik een no-no, Vrouwen willen zich graag veilig voelen naast je. Waarop ik wel let is techniek: schakelt hij op de juiste momenten, hoe is zijn bochtenwerk en is hij een heer in het verkeer? Dat laatste zegt veel over zijn karakter. Ook rijhouding speelt mee: te nonchalant in je stoel ‘hangen’ is niet aantrekkelijk.
Verborgen betekenis: rijdt hij goed, dan is hij zelfverzekerd en zit hij lekker in zijn vel.
*Toeteren. Als je wegrijdt die toeter bewerken ter groet vind ik echt achterbuurtgedrag. Ik schrik altijd van getoeter en ik kan de extra cortisol (stresshormoon) in mijn bloed missen als kiespijn. We hebben het in de tegenwoordige herriemaatschappij niet altijd in de gaten, maar het is echt een soort vervuiling. Het is bovendien gewoon verboden, toeteren doe je alleen als er gevaar dreigt. Na een afscheidskus alleen even zwaaien dus. Is ook zo vriendelijk voor de buurt.
Verborgen betekenis: hij heeft stijl en houdt rekening met anderen.
Ik rijd ook een Amerikaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar het lijkt me wel leuk om ooit nog eens in een amerikaan te rijden ja. Ik zou al tevreden zijn als ik erin mocht zitten trouwens... Want SD laat natuurlijk niet een onbekende zomaar in z'n auto rijden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op rtl noemen ze de reden achter de extra beveiliging van bea"incidenten zoals de damschreeuwer, en natuurlijk de man die een waxinelichthouder naar de gouden koets gooide"!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |