Woon in een heel rustige wijk met veel plebs om mij heen die vergeten dat niet snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maten van mij toeteren zo nu en dan ook nog...Fuck it, met een paar dagen is men het weer vergeten als de volgende tokkie bij de buren komt...
Dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach, één door de dader gesponsorde buurt-BBQ en alles is weer koek en ei
jij komt zeker uit friesland of groningen, dit nummer is al 4 maanden uit oidquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moeilijke tekst... Takata...![]()
Wel aanstekelijk!
![]()
Als ze dit soort geluidsvervuiling uit zenden blijf ik liever Radio2 luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
Zet je radio eens op SlamFM ipv radio 2
NH ten noorden van het Noordzeekanaal?quote:
Zoiets ja. Trouwens iets meer zie ik net...quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
NH ten noorden van het Noordzeekanaal?
Den Helder is verder ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoiets ja. Trouwens iets meer zie ik net...![]()
Omdat veiling je kunt dus niet de auto eerst bekijken proefrit maken of wat dan ook. Kopen en hopen dat je de juiste auto hebt gekozen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:12 schreef xaban06 het volgende:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5656/2351905
Waarom zo goedkoop?
Dat kan wel, ok het kon:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Omdat veiling je kunt dus niet de auto eerst bekijken proefrit maken of wat dan ook. Kopen en hopen dat je de juiste auto hebt gekozen.
quote:Kijkdag(en) zaterdag 14 juli 2012 van 12:00 uur tot 16:00 uur
Dan nog mag je niet in de auto komen of de motorkap openen tenminste dat geld voor veel van dit soort veilingenquote:
km stand kan mee gekloot zijn, maar het kan net zo goed helemaal niks zijn inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat hij geimporteerd is zegt toch niks?
En het is een marge auto plus 6% opgeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat hij geimporteerd is zegt toch niks?
Er zijn foto's van de schade, valt hartstikke mee.quote:Opmerkingen
Schuif/ zonnedak functioneert niet
Schadespecificatie
Lakschades rondom, gebruikssporen
Je weet niets van de technische staat van de autoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn foto's van de schade, valt hartstikke mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |