Zorg dan dat je die krijgt, want het riekt wel een beetje naar een zekeringen verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, heeft iemand verstand van een aanjager/ventilator geval? Kwam er net achter toen ik in de auto stapte dat die het niet meer deed. De aanjager gaat niet meer aan op stand 1, 2, 3 en 4. Zo uit mijn hoofd heeft stand 4 geen weerstand en krijgt die de volle lading van de accu.
Dus dan lijkt me dat of er een zekering stuk is, of de weerstand op de ventilator zelf is stuk. Iemand?
Ik heb nu even geen zekeringen bij de hand en kan het dus ook niet uittesten.
ach, ik vind dat krakerssfeertje altijd wel vetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat..
En voed het kutvolk wat je in je auto laat op, of donderstraal ze eruit als ze de boel verkloten
Hmkay, dan is het je eigen keuzequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, ik vind dat krakerssfeertje altijd wel vet
beetje troep hoort erbij, vind ik helemaal niet erg ofzo hoor
Als je op dit tijdstip even je auto komt showen maar ook lekker het gas opendraait waar ik woon dat vinden mijn buren niet echt zo tof dat is er gebeurtquote:
Ach, één door de dader gesponsorde buurt-BBQ en alles is weer koek en eiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je op dit tijdstip even je auto komt showen maar ook lekker het gas opendraait waar ik woon dat vinden mijn buren niet echt zo tof dat is er gebeurt
Woon in een heel rustige wijk met veel plebs om mij heen die vergeten dat niet snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maten van mij toeteren zo nu en dan ook nog...Fuck it, met een paar dagen is men het weer vergeten als de volgende tokkie bij de buren komt...
Dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach, één door de dader gesponsorde buurt-BBQ en alles is weer koek en ei
jij komt zeker uit friesland of groningen, dit nummer is al 4 maanden uit oidquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moeilijke tekst... Takata...![]()
Wel aanstekelijk!
![]()
Als ze dit soort geluidsvervuiling uit zenden blijf ik liever Radio2 luisteren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
Zet je radio eens op SlamFM ipv radio 2
NH ten noorden van het Noordzeekanaal?quote:
Zoiets ja. Trouwens iets meer zie ik net...quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
NH ten noorden van het Noordzeekanaal?
Den Helder is verder ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoiets ja. Trouwens iets meer zie ik net...![]()
Omdat veiling je kunt dus niet de auto eerst bekijken proefrit maken of wat dan ook. Kopen en hopen dat je de juiste auto hebt gekozen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:12 schreef xaban06 het volgende:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5656/2351905
Waarom zo goedkoop?
Dat kan wel, ok het kon:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Omdat veiling je kunt dus niet de auto eerst bekijken proefrit maken of wat dan ook. Kopen en hopen dat je de juiste auto hebt gekozen.
quote:Kijkdag(en) zaterdag 14 juli 2012 van 12:00 uur tot 16:00 uur
Dan nog mag je niet in de auto komen of de motorkap openen tenminste dat geld voor veel van dit soort veilingenquote:
km stand kan mee gekloot zijn, maar het kan net zo goed helemaal niks zijn inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat hij geimporteerd is zegt toch niks?
En het is een marge auto plus 6% opgeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat hij geimporteerd is zegt toch niks?
Er zijn foto's van de schade, valt hartstikke mee.quote:Opmerkingen
Schuif/ zonnedak functioneert niet
Schadespecificatie
Lakschades rondom, gebruikssporen
Je weet niets van de technische staat van de autoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn foto's van de schade, valt hartstikke mee.
en lomp zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Nou niet echt fap materiaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de lAlfa fappers;
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5656/2363285
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou niet echt fap materiaal![]()
Voorbeeld van echt fap materiaal...wat is dit voor oogaids. neem dan de 75 twin sparkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |