ugh ughquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Doet het hem niet hoor heb je ooit het kontjede kont van een 164 gezien niks is mooier
Oude alfa dat is nog wel mooi maar die nieuwe na 2000 dus echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso is een lAlfa geen fapmateriaal wmb
Misschien dat Z-ding met die hele rits koplampies, maar dat is van dichtbij ook een bouwpakket qua plaatwerk
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nou niet echt fap materiaal![]()
Voorbeeld van echt fap materiaal...Een Saab 164!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Last van autofilie kan er helaas niks aan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Fappen jullie serieus op auto's dan??
Nee, Nigeriaanse prostituees.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Fappen jullie serieus op auto's dan??
Zolang je maar niet op mijn auto gaat fappenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Last van autofilie kan er helaas niks aan doen.
Alleen Nigeriaanse?quote:
Het schijnt gevaarlijk te zijn om meer te doen dan fappen. En Nigeraanse zijn wel de mooiste denk ik, niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op mijn auto gaat fappen.
Wanneer ik er ooit een heb. Maar je mag ook niet fappen op die van m'n moeder.
[..]
Alleen Nigeriaanse?
En waarom alleen fappen dan?
Aziatische dan? Of Zweedse?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het schijnt gevaarlijk te zijn om meer te doen dan fappen. En Nigeraanse zijn wel de mooiste denk ik, niet?
Oh gelukkig, mama heeft geen Mercedesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Fapt meestal enkel op Mercedes uitzonderingen daar gelaten.
[ afbeelding ]
Zweedse! Beter idee inderdaad. En minder gevaarlijk.quote:
En blond vaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zweedse! Beter idee inderdaad. En minder gevaarlijk.
Heerlijk foutquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een dragster daar kun je toch alleen maar rechte stukken mee. Word op een punt ook vervelend iedere keer als je de straat uit bent en moet afremmen dat je enkel een parachute hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heerlijk foutMaar leuk voor een ander, zo'n ding moet ik toch maar gewoon niet kopen.
Zolang die uit staat en je 'm netjes helemaal laat drogen dan zouden de meeste telefoons het wel weer moeten doen... toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Voor de lol mijn telefoon die ik vorige week door de wasmachine gedraaid had nog maar even aan proberen te zetten en hij doet het gewoon weer volledig
Nokia
verkrachte mercedesquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me daar niet echt netjes aan gehoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang die uit staat en je 'm netjes helemaal laat drogen dan zouden de meeste telefoons het wel weer moeten doen... toch?
Haha, dan heb je wel gelukquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb me daar niet echt netjes aan gehoudenEn ik had het sowieso niet verwacht omdat hij nooit meer een enkel teken van leven heeft gegeven tot vandaag. Maar je hoort mij niet klagen hoor
Ik ben zo'n gelukkig mens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel geluk. Dan zit je telefoon ook wel redelijk goed in elkaar dat een beetje vocht nog niet voor kortsluiting zorgt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef Alfisti het volgende:
Wenn ich Mercedes fahren will…. ….dann rufe ich mir ein Taxi!
En zo is het maar net.quote:
quote:
Zegt iemand met een Alfa-suggestie in zijn naamquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Alfisti het volgende:
Is het nu klaar met die hokken? Mijn laptop scherm begint nu al te rotten op de randen.........
Net als een laptop moet je een alfa niet buiten in de regen laten staan daar kunnen ze allebei erg slecht tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Alfisti het volgende:
Is het nu klaar met die hokken? Mijn laptop scherm begint nu al te rotten op de randen.........
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rottenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Alfa-suggestie in zijn naam
Is dat zo'n kleine van plastic met trappertjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rotten
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat zo'n kleine van plastic met trappertjes?
Koperen sleepcontactjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.
Als dat nou het grootste probleem was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rotten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |