quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef Alfisti het volgende:
Wenn ich Mercedes fahren will…. ….dann rufe ich mir ein Taxi!
En zo is het maar net.quote:
quote:
Zegt iemand met een Alfa-suggestie in zijn naamquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Alfisti het volgende:
Is het nu klaar met die hokken? Mijn laptop scherm begint nu al te rotten op de randen.........
Net als een laptop moet je een alfa niet buiten in de regen laten staan daar kunnen ze allebei erg slecht tegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Alfisti het volgende:
Is het nu klaar met die hokken? Mijn laptop scherm begint nu al te rotten op de randen.........
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rottenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Alfa-suggestie in zijn naam
Is dat zo'n kleine van plastic met trappertjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rotten
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat zo'n kleine van plastic met trappertjes?
Koperen sleepcontactjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.
Als dat nou het grootste probleem was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een van de twee Alfa modellen die niet rotten
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, eentje met van die koperen sleepcontactjes aan de onderkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |