Turk: "Zit rem goed menier"?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maandag deze dus halenhttp://www.autowereld.nl/(...)td-3831343/foto.html
omdat ik lui ben en het wel lekker vind rijdenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
Tssss, waarom heb je eigenlijk een automaat gekocht. Das nou weer een beetje jammer.
En dan zeker lekker een shaggie draaien en ondertussen met je knieën sturen zekers?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zelfs al rij ik al maanden in die pony met 4 versnellingen, ik zoek nog steeds regelmatig naar de 5de
vind het sws wel chill, zo'n automaat
kun je tenminste fatsoenlijk shaggie draaien en wat drinken in de auto
nee, dat kan ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En dan zeker lekker een shaggie draaien en ondertussen met je knieën sturen zekers?
Dan wacht je gewoon tot je op je bestemming bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, dat kan ik niet
maar als je bij een stoplicht een shaggie draait en hij gaat op groen dan moet je steeds schakelen, en als je hem dan eindelijk in de 3 hebt komt er net weer een bocht aan en kun je je shaggie weer niet afmaken
Dan draai ze toch gewoon van te voren doe ik ook altijd als ik weer eens de oh zo leuke nachtrit mag gaan maken naar boe fucking Frankrijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, dat kan ik niet
maar als je bij een stoplicht een shaggie draait en hij gaat op groen dan moet je steeds schakelen, en als je hem dan eindelijk in de 3 hebt komt er net weer een bocht aan en kun je je shaggie weer niet afmaken
Een biertje in de auto johquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik rook ook alleen in de auto, of soms bij een biertje
Enkel ervaring met de MX-5 1.6 van 2000. Kan er kort over zijn leuk sportief degelijk en betrouwbaar. Heeft wel het imago van een kappersauto voor de homoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef krokdown het volgende:
iemand ervaring met de volgende auto's?
• mazda mx5 1.6, 1.8
• toyota mr2 (156pk)
• toyota celica (alle types zijn welkom)
Op zoek naar:
• hoe rijd de auto?
• onderhoud (veel of weinig? duur of goedkoop?)
• betrouwbaarheid
Ik ben homo dus nee als ik 3 homo's ken met een MX5 dan nou ja je raad het zelf welquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef krokdown het volgende:
sorry, kon het niet laten
maar die oude modellen vind ik wel tof, maar inderdaad wat je zegt beetje gay (is ok?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |