Ik vertelde dit net aan een collega, die deed een facepalm en zei: "is best dom".quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:31 schreef 2cv het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik dacht snel en efficiënt motor-onderdelen in de vaatwasser blinkend schoon te maken. Resultaat: de onderdelen werden amper schoner, de vaatwasser flink viezer. Ik heb hem daarna nog leeg laten draaien (meest intensieve programma, met vaatwasblokje) maar dat hielp niet echt en vandaag was niet alle vaat schoon geworden (daar waar water niet goed weggelopen is zaten wat zwarte vlekken). Ik heb de niet-schone vaat alsnog schoon gemaakt en de vaatwasser ook. Alle plastic heb ik met een doekje terpentine afgenomen, het filter heb ik gedemonteerd, leeg geschraapt (!) met een lepel en ook schoon gemaakt met terpentine. Vervolgens heb ik de vaatwasser nog een keer op het meest intensieve programma laten draaien (leeg uiteraard maar wel met vaatwasblokje) en hopelijk komt er nu weer schone vaat uit.
is dat een hint dat ik een uniform moet kopen of wa?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef Anne het volgende:
Het was vanochtend al druk in ons durrup. De vierdaagse komt er vandaag doorheen gewaggeld.
Jammer dat ik geen vrij ben, best leuk om naar brede gespierde mannen in uniform kijken.
ik denk dat ze anabolen bedoeltquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is dat een hint dat ik een uniform moet kopen of wa?
En breed en gespierd moet wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel effe het verwarmingselement losgooien dan; anders gaat het niet geheel goed komenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:42 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je niet een oude vaatwasser op marktplaats kopen en in plaats van die op de waterleiding aan te sluiten de aan- en afvoer aan een ton ontvetter koppelen? Dan heb je een goedkope ontvetterbak![]()
Daarnaast werkt een onderdelenwasmachine ook gewoon met kraanwater maar daar zit weer een emmer additief bijgegooid om olie en vet op te lossen en dergelijke wat neerkomt op dat je beter kunt wassen met een heel pak afwasblokjes in je vaatwasser ipv slechts eentje.
nee dade gij meer moe ga treenenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat is een V-blok met 180graden hoek, oftewel een boxerquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
En wat een raar motorblok![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar was die bron dan toch niet zo betrouwbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef 2cv het volgende:
Ik had uit betrouwbare bron gehoord dat het wel konIk heb op Facebook ook serieuze reacties gekregen in de trant van dat zij dachten dat het wel kon maar dat ze blij zijn dat ik het voor hun uitgeprobeerd heb
Overigens neem ik aan/ga ik er van uit dat de zooi in de filters is gaan zitten en niet in de leidingen e.d..
pics van hoe jij tegen een muur omhoog rijdt en van je auto nadien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme net tijdens het keren tegen een muur omhoog gereden
hele dag in een auto met stuurbekrachtiging gereden en moest weer ff wennen aan die pony dus
Ik hoorde het, best wel weer een baggerzomer dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
Er is in die tijd iig zát naar beneden gedonderd
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van hoe jij tegen een muur omhoog rijdt en van je auto nadien?
alleen rij ik deze auto al een tijdjequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, dat had ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijden.
goeie oude auto's. tegenwoordig meteen 500+ schadequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, paar krasjes op de bumper meer niet
die oude auto's kun je zowat frontaal mee tegen een muur opknallen zonder veel schade
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme net tijdens het keren tegen een muur omhoog gereden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nooit last van, ook al rij ik volgens jullie zulke brakke bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |