ik laat de mx5 wel staan dan...Jammer dat een s2000 zo stervens duur is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben homo dus nee als ik 3 homo's ken met een MX5 dan nou ja je raad het zelf wel
Het is een beetje het zelfde als met een Suzuki Vitara cabrio in wit met paarse dakje als daar een man in rijd weet je al snel genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik laat de mx5 wel staan dan...Jammer dat een s2000 zo stervens duur is.
Dat prijskaartje inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is een beetje het zelfde als met een Suzuki Vitara cabrio in wit met paarse dakje als daar een man in rijd weet je al snel genoegS2000 is ook weer een stukje ruiger helaas hangt daar wel weer een prijskaartje aan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog een mooie 300ZX in de aanbieding [ afbeelding ]
G klaas...quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef krokdown het volgende:
[..]
Dat prijskaartje inderdaad
Iemand een andere goede 'beginners' auto.
Vlot, targa, belastingvrij, verzekering te betalen van je zakgeldquote:
In ieder geval zoveel beter dan een kappersautoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vlot, targa, belastingvrij, verzekering te betalen van je zakgeld
oldtimer verzekering is toch 24+ ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vlot, targa, belastingvrij, verzekering te betalen van je zakgeld
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
In ieder geval zoveel beter dan een kappersauto
Als je er een koopt doe jezelf een plezier koop gelijk wat glijmiddel voor jezelf in het geval datquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
oldtimer verzekering is toch 24+ ?
[..]Ik heb gehoord dat die dingen geniaal lekker rijden.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je er een koopt doe jezelf een plezier koop gelijk wat glijmiddel voor jezelf in het geval dat
Ach de eerste keer is een beetje pijnlijk toch na een paar keer gaat het wat makkelijker... Maar we hadden het toch over een auto?quote:
Wat flauw zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach de eerste keer is een beetje pijnlijk toch na een paar keer gaat het wat makkelijker... Maar we hadden het toch over een auto?
Joh het zijn fijne auto's enkel hebben ze een beetje dat imago als je daar jezelf overheen kunt zetten niks aan de hand.quote:
mr2 leuk alternatief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef krokdown het volgende:
iemand ervaring met de volgende auto's?
• mazda mx5 1.6, 1.8
• toyota mr2 (156pk)
• toyota celica (alle types zijn welkom)
• Nissan 200sx s13
Op zoek naar:
• hoe rijd de auto?
• onderhoud (veel of weinig? duur of goedkoop?)
• betrouwbaarheid
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Het zijn overigens inderdaad kappersauto's, ik moet zsm. weer omdat mijn haar momenteel in de knoop gaat als ik open rij
Je hebt je tocht toch kunnen vervolgen met de Fiat?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:32 schreef Dingest het volgende:
Tyfus, we zijn na een ontzettend pechvolle maar ook ontzettend gave Carbage Run thuis, auto in de buurt van Pforzheim achter moeten laten voor ANWB-transport vanwege lekke koppakking, wil de 121 niet starten ondanks een accu van nog geen 2 maand oud. Aan de 96 gehangen, deed hij het wel. Nu blijft hij imho teveel roken uit de uitlaat en heb ik het idee dat er mayo onder de dop ontstaat![]()
Vanavond een stukje rijden om de accu op te laden en temperatuur in de gaten te houden, morgen weer onder de doppen loeren en dan maar uit voorzorg compressie laten testen...
Ligt aan de maatschappij denk ik. Ik ben al ietsje over de 24, dus voor mij is het niet echt een issuequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
oldtimer verzekering is toch 24+ ?
[..]Ik heb gehoord dat die dingen geniaal lekker rijden.
Met de uitlaat wel ja, die was zaterdagochtend weer in één stuk gelast en met 3 van de 4 bouten aan het blok bevestigd. Toen hebben we ook de route van de organisatie nog uitgereden, leuke passen waren dat met een 126quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt je tocht toch kunnen vervolgen met de Fiat?!
even aangepast, iemand?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef krokdown het volgende:
iemand ervaring met de volgende auto's?
• mazda mx5 1.6, 1.8
• toyota mr2 (156pk)
• toyota celica (alle types zijn welkom)
• Nissan 200sx s13
• Subaru impreza
Op zoek naar:
• hoe rijd de auto?
• onderhoud (veel of weinig? duur of goedkoop?)
• betrouwbaarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |