Kan ik me zomaar wat bij voorstellen als je dat soort auto's kooptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maat van me heeft er ook eentje maar doe doet hem niet voor minder dan 900 ofzo weg denk ik
ik probeer trouwens wel auto's langer te houden maar raak gauw verveeld ofzo
ik rij niet voor niks zulke goekope auto'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ik me zomaar wat bij voorstellen als je dat soort auto's koopt
waarschijnlijk is je xantia wel net zo krokant als een stokbrood hoort te zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik rij niet voor niks zulke goekope auto's
kan ook wel een auto voor een paar duizend kopen maar dat schiet niet op als je elke 2 maanden er weer op uitgekeken bent
quote:
Bull; als je 5 roodjes uitgeeft voor iets wat een béétje bijzonder is, krijg je het er ook wel weer voor terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik rij niet voor niks zulke goekope auto's
kan ook wel een auto voor een paar duizend kopen maar dat schiet niet op als je elke 2 maanden er weer op uitgekeken bent
klopt, maar met een auto van 5000 ga je niet zo gauw offroad of beetje spelen in de regen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bull; als je 5 roodjes uitgeeft voor iets wat een béétje bijzonder is, krijg je het er ook wel weer voor terug.
quote:
Ligt eraan wat je hebt natuurlijk; de Niksan heeft vorige week nog offroad gereden, en spelen in de regen is standaard.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
klopt, maar met een auto van 5000 ga je niet zo gauw offroad of beetje spelen in de regen.
en dat vind ik nog wel eens leuk om te doen
maar onze leefstijlen zijn wel aanzienlijk anders lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je hebt natuurlijk; de Niksan heeft vorige week nog offroad gereden, en spelen in de regen is standaard.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar onze leefstijlen zijn wel aanzienlijk anders lijkt me.
bij mij rijden er ook wel eens freaks in de auto en mijn passagiers maken er altijd weer een kankerzooi van en weet ik het wat
en de politie heeft al een keer m'n auto ingenomen en mochten ze dat weer nodig vinden dan liever een auto van <1000
Je kan zien of een zekering stuk is he ? Ik vermoed dat de transistor uitgefikt is ofzo. Dat was bij mijn BX ook het geval. Alleen jammer dat ik dat controleerde/testte met een transistor die ook stuk wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, heeft iemand verstand van een aanjager/ventilator geval? Kwam er net achter toen ik in de auto stapte dat die het niet meer deed. De aanjager gaat niet meer aan op stand 1, 2, 3 en 4. Zo uit mijn hoofd heeft stand 4 geen weerstand en krijgt die de volle lading van de accu.
Dus dan lijkt me dat of er een zekering stuk is, of de weerstand op de ventilator zelf is stuk. Iemand?
Ik heb nu even geen zekeringen bij de hand en kan het dus ook niet uittesten.
Denk het ook die ie is doorgefikt., ik kijk morgen wel even, nu geen zin meer in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan zien of een zekering stuk is he ? Ik vermoed dat de transistor uitgefikt is ofzo. Dat was bij mijn BX ook het geval. Alleen jammer dat ik dat controleerde/testte met een transistor die ook stuk was
Dat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef 2cv het volgende:
Zorg er dan voor dat ze je auto niet in nemen
Zorg dan dat je die krijgt, want het riekt wel een beetje naar een zekeringen verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ok, heeft iemand verstand van een aanjager/ventilator geval? Kwam er net achter toen ik in de auto stapte dat die het niet meer deed. De aanjager gaat niet meer aan op stand 1, 2, 3 en 4. Zo uit mijn hoofd heeft stand 4 geen weerstand en krijgt die de volle lading van de accu.
Dus dan lijkt me dat of er een zekering stuk is, of de weerstand op de ventilator zelf is stuk. Iemand?
Ik heb nu even geen zekeringen bij de hand en kan het dus ook niet uittesten.
ach, ik vind dat krakerssfeertje altijd wel vetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat..
En voed het kutvolk wat je in je auto laat op, of donderstraal ze eruit als ze de boel verkloten
Hmkay, dan is het je eigen keuzequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, ik vind dat krakerssfeertje altijd wel vet
beetje troep hoort erbij, vind ik helemaal niet erg ofzo hoor
Als je op dit tijdstip even je auto komt showen maar ook lekker het gas opendraait waar ik woon dat vinden mijn buren niet echt zo tof dat is er gebeurtquote:
Ach, één door de dader gesponsorde buurt-BBQ en alles is weer koek en eiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je op dit tijdstip even je auto komt showen maar ook lekker het gas opendraait waar ik woon dat vinden mijn buren niet echt zo tof dat is er gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |