Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pics van hoe jij tegen een muur omhoog rijdt en van je auto nadien?
alleen rij ik deze auto al een tijdjequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, dat had ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijden.
goeie oude auto's. tegenwoordig meteen 500+ schadequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach, paar krasjes op de bumper meer niet
die oude auto's kun je zowat frontaal mee tegen een muur opknallen zonder veel schade
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme net tijdens het keren tegen een muur omhoog gereden
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nooit last van, ook al rij ik volgens jullie zulke brakke bakken
Oh... ja dat is een ander verhaal natuurlijk. Ga je schamen jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen rij ik deze auto al een tijdje
ja, dit is gewoon zo'n lompe zwarte plastic bumper, ff met een nat doekje erover en je ziet er niks meer van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie oude auto's. tegenwoordig meteen 500+ schade
Een V-motor met 180-graden blokhoek is niet hetzelfde als een boxermotorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is een V-blok met 180graden hoek, oftewel een boxer
Jij bent vrijwillig in die citroen gestapt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goeie. Maar op zich wel begrijpelijk, ik moest ook even wennen toen ik in de Driezel van 2cv mocht rijden.
blijkbaar wel. ik dacht ook dat hij alleen dames onder dwang in die koekblikken vervoerde, maar nee dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Jij bent vrijwillig in die citroen gestapt?
Ze heeft een doodswens blijkbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Jij bent vrijwillig in die citroen gestapt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
blijkbaar wel. ik dacht ook dat hij alleen dames onder dwang narcose in die koekblikken vervoerde, maar nee dus.
je wilt een afrikaan berijden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb altijd al een keer in zo'n Citroën willen rijden en toen ik de kans kreeg heb ik het dus meteen gedaan.
Nu nog even bij Sounddragon slijmen...
andersom ook, andersom ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, er zijn echt vrouwen die vrijwillig in dat hok van mij stappen. Het is voor mij ook een mooie manier om het kaf van het koren te scheiden: gaan ze lopen zeiken over mijn BX dan zijn ze meteen afgeserveerd.
En ja, dit meen ik bloedserieus.
sd had die lijkvervoerbak toch ingeruild voor een nissan iets?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar het lijkt me wel leuk om ooit nog eens in een amerikaan te rijden ja. Ik zou al tevreden zijn als ik erin mocht zitten trouwens... Want SD laat natuurlijk niet een onbekende zomaar in z'n auto rijden.
Is dat zo? Wat jammerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sd had die lijkvervoerbak toch ingeruild voor een nissan iets?
Oh, vast. Is niet erg.quote:
quote:Top 5: dingen waarop vrouwen letten
Gepost op zondag, mei 6, 2012 door Viola in Columns, Onzinnig maar leuk, Stellingen & Uitspraken · 10 Reacties
Wil je een goede indruk maken op een dame, dan is het handig als je auto dat ook doet. Afgezien of merk en model bij de eigenaar passen, hier vijf dingen waarop ik onwillekeurig let als ik met een man meerijd – plus: de verborgen betekenis ervan…
*Schoon? Je eerste indruk is het uiterlijk van de auto. Het is wat mij betreft wel belangrijk dat de auto er enigszins verzorgd uitziet. Hij hoeft heus niet aldoor brandschoon, want dat kan wijzen op overcompensatie: te graag een goede indruk willen maken, ’teveel’ van je auto houden of een staaltje smetvrees. Maar, je moet normaal kunnen instappen zonder dat je eerst – met je handen of voeten – allerlei vuilnis aan de kant moet schuiven. En als je iets aanraakt wil je ook niet meteen vieze handen. Let ook op de dorpels heren: als je in- en uitstapt wil je kleding daar nog wel eens langs strijken.
Verborgen betekenis: als hij goed voor zijn auto zorgt, zal hij ook goed voor zichzelf zorgen en dus ook voor jou.
*Geur. Een auto-interieur dat ruikt naar sigaretten/sigaren (of zweet, iek) is voor mij een totale turn-off. Dit maskeren met vieze geurboompjes is nog erger, dat geeft alleen maar aan dat je eigenlijk niet wilt toegeven dat je zo verslaafd bent dat je zelfs in de auto rookt. Andere vieze geuren kunnen zijn: natte honden lucht, vuilnisbakgeur (als er veel etensresten in de auto rondzwerven) en de muffe geur van een vieze, verstopte airco.
Verborgen betekenis: hij houdt van gezond leven en is gevoelig voor jouw gevoeligheden.
*Geluid. Het is niet aantrekkelijk als de man die mij in zijn auto meeneemt de radio hard heeft aanstaan. De auto is bij uitstek een plek voor een leuk gesprek en constant achtergrondgeluid bederft het. Vraag, als je de dame in kwestie nog niet (goed) kent, even of ze de muziek wel prettig vindt. Samen hard meezingen kan natuurlijk wel, maar dat doe je meestal pas als je elkaar beter kent Overigens vind ik ook een navigatiesysteem dat te hard ‘praat’ zeer irritant. Dit kun je zachter of helemaal uit zetten. Rammels vallen mij overigens ook altijd op: zaken die heen en weer schuiven, piepjes, kraakjes. Het is dan wel handig als je weet waar het vandaan komt, daarmee geef je aan dat het jou ook is opgevallen.
Verborgen betekenis: hij luistert liever naar jou dan naar de radio (of televisie) en is attent.
*Je rijstijl. Dit valt natuurlijk meer in de categorie persoonlijke stijl, maar ik haat het als een man indruk probeert te maken door hard te rijden als ik ernaast zit. Het zal aan de hormonen liggen, tuurlijk, maar tegenwoordig is het handig als het ontwikkelde brein ook nog een woordje meespreekt. Dus: vlot rijden is prima, en flink gas geven op plaatsen waar dat kan ook. Maar ga niet scheuren in doorsnee verkeer en ook schelden op andere weggebruikers vind ik een no-no, Vrouwen willen zich graag veilig voelen naast je. Waarop ik wel let is techniek: schakelt hij op de juiste momenten, hoe is zijn bochtenwerk en is hij een heer in het verkeer? Dat laatste zegt veel over zijn karakter. Ook rijhouding speelt mee: te nonchalant in je stoel ‘hangen’ is niet aantrekkelijk.
Verborgen betekenis: rijdt hij goed, dan is hij zelfverzekerd en zit hij lekker in zijn vel.
*Toeteren. Als je wegrijdt die toeter bewerken ter groet vind ik echt achterbuurtgedrag. Ik schrik altijd van getoeter en ik kan de extra cortisol (stresshormoon) in mijn bloed missen als kiespijn. We hebben het in de tegenwoordige herriemaatschappij niet altijd in de gaten, maar het is echt een soort vervuiling. Het is bovendien gewoon verboden, toeteren doe je alleen als er gevaar dreigt. Na een afscheidskus alleen even zwaaien dus. Is ook zo vriendelijk voor de buurt.
Verborgen betekenis: hij heeft stijl en houdt rekening met anderen.
Ik rijd ook een Amerikaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar het lijkt me wel leuk om ooit nog eens in een amerikaan te rijden ja. Ik zou al tevreden zijn als ik erin mocht zitten trouwens... Want SD laat natuurlijk niet een onbekende zomaar in z'n auto rijden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op rtl noemen ze de reden achter de extra beveiliging van bea"incidenten zoals de damschreeuwer, en natuurlijk de man die een waxinelichthouder naar de gouden koets gooide"!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |