Zolang je maar niet van de hitte bevalt is het goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geniaal haha! Door de hitte bevangen he of is dat ook een taalfout?
Bevallen zit er niet meer in en in de schaduw geniet ik van de hitte.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van de hitte bevalt is het goed
Meestal doen mensen het andersom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:49 schreef speknek het volgende:
[knip]
Het liefst geef ik ze de vinger en stuur ik het naar een ander journal, maar dat is natuurlijk niet zo goed voor mijn relatie met mijn prof. Ik kan een uitgebreide rebuttal schrijven waar ik de grond gelijk maak met de reviewers, maar dan moet de editor kiezen tussen zijn werknemer of de reviewers....
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Het kost niet zoveel moeite om dat ene hendeltje wat gelokaliseerd is naast het stuur te gebruiken. Of om je arm te wapperen.
Laat zien welke richting je op gaat. Hier kan ik soms zo kwaad om worden. Het gaat om automobilisten danwel gemotoriseerde voertuigen die geen richting aan geven of uberhaupt de richtingaanwijzers niet gebruiken.
Ik als fietser en hardloper erger mij daar dood aan. Het leren van anticiperen op vroege leeftijd heeft mij gelukkig meer dan genoeg behoed op zwaar letsel. Maar goed gebruik je richtingaanwijzers, laat zien dat je communiceert naar de zwakkere deelnemers in het verkeer.
Ook de fietsers kun je niet naar huis schrijven. Geen hand uitsteken waar je heen gaat en verbaasd op kijken als ik kannonade van vloekend en tierend gezwam jouw kant op speelt. Laat ook hier zien welke kant je op gaat. Ook wel zo fijn voor de gemotoriseerde voertuigen onder ons.
Waarom doet de mens hier moeilijk over? Is het een kwestie van lui zijn? Of een andere vorm van 'stoer' zijn.
Ik denk dat het een vorm van gemakszucht is. Het kost je namelijk per keer 1 kcal om aan het hendeltje te trekken. Misschien wel 2 kcal om je arm te strekken. Pure gemakszucht is het. Kan niet anders.
Klacht niet duidelijk? Tel maar voor de gein een dag hoe vaak je ziet dat gemotoriseerde voertuigen hun richtingaanwijzers niet gebruiken of als fietser zijnde niet communiceren met hun armen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef DeWaasheid het volgende:
Als trouwe burger zijnde ben ik genoodzaakt deze bekenning naar de politie door te spelen. Ze nemen nog contact met je op.
Als trouwe burger zijnde is inderdaad fout, maar waarom leg je de nadruk op bekenning?quote:
Bekentenis, neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:20 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als trouwe burger zijnde is inderdaad fout, maar waarom leg je de nadruk op bekenning?
Omdat dat 'bekentenis' had moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:20 schreef DeWaasheid het volgende:
Als trouwe burger zijnde is inderdaad fout, maar waarom leg je de nadruk op bekenning?
quote:Op maandag 26 juli 2010 07:50 schreef RvLaak het volgende:
Te soft
Een vaak gehoorde klacht over "links", is dat ze te soft zouden zijn voor criminelen in het algemeen. Ondanks dat de linkere partijen niet de meeste wetten hebben geschreven (puur op basis van regeringsdeelname), is de strafmaat in Nederland niet verlaagd door de linkse partijen, Sterker nog, 'Strafmaat in Nederland juist erg hoog'.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke. Niet mijn ding, maar dan is het goed. Ik heb namelijk een schijthekel aan racisten en mensen die iedereen over 1 kam scheren, maar ik heb nog een grotere hekel aan onbetrouwbare leugenachtige wezens die hun naasten of groffe manier bedriegen. Gelukkig maar dat dit laatste dan niet voor jou opgaat.
Ik mag hopen van wel, in elk geval is het stuitend.quote:
Joh wat stuitend, een foute vervoeging op basis van spreektaal, ring the alarms!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, in elk geval is het stuitend.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:36 schreef Molurus het volgende:
Zolang je dat een vermoeden noemt en geen waarheid, go right ahead.Zijn dit originele taalfouten? Of gewoon alledaagse taalfouten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeker met van die heldere mistlampjes en koplampen en voor de rest met wat afgekafferde verf
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar leer je van ts; de sociale etiquette als met de hoed komt men in het ganzenland bestaat simpel weg niet. Ieder mens reageert anders en daar leer je van, zeker van de momenten dat jij je ongemakkelijk voelde.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zijn dit originele taalfouten? Of gewoon alledaagse taalfouten?
vrezen - vras - gevrozenquote:Op zondag 29 juli 2012 @ 19:51 schreef trabant het volgende:
Zit daar soms een tunnel in de buurt, dat de politie voor Love Parade-toestanden vras?
Waarom is die lijst je referentie? Intrigerend.quote:
Marie woont in een Belgisch advocatenkantoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef Marie30 het volgende:
Ik woon in en werk op een Belgisch advocatenkantoor en bij ons geldt enkel schriftelijke berichtgeving van de cliënt. Als ze ons bellen met meldingen van wel of geen hoger beroep of andere belangrijke dingen, dan moeten ze dat per mail of met ondertekende brief bezorgen...
Wij zijn bij wet ook niet verplicht om telefoongesprekken bij te houden. We doen dat wel voor de volledigheid van het dossier. Plus dit wordt ook gedaan om consultatieminuten te kunnen factureren. Sommige cliënten bellen dagelijks een half uur, nadat ze de eerste factuur krijgen, mindert dat wel
Weet niet hoe het in NL zit, maar misschien helpt dit...
Ja joh het is toch duidelijk wat ik bedoel. Het is middernacht manquote:Op maandag 30 juli 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Marie woont in een Belgisch advocatenkantoor.
Niet zo zuur, joh.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja joh het is toch duidelijk wat ik bedoel. Het is middernacht man
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Patroon het volgende:
Hallo,
Sinds vandaag gebruik ik Google Drive om mijn bestanden te backuppen. Ik heb daarbij een programma gedownload waarmee ik alsware al mijn documenten kan schuiven in de map van google drive. Hij werkt het dan automatisch bij op de site.
Het is ook mogelijk om de bestanden vanuit die map van google drive te openen. Is het nou een goed idee om die bestanden alleen nog op google drive te hebben en niet meer op de pc? Zodat ik dus niet meer hoef te backuppen alsware. Of is dat niet veilig genoeg?
Ik dacht net hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
Die quote-melding zorgt wel voor een leuk extraatje in dit topic.
Nou ja, het lokt ook reacties uit die vol met spelfouten staan van een verongelijkte user...quote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde![]()
Leuk dat de dader ook gelijk betrokken is. Wel zo eerlijk bij hoor en wederhoor.
JAquote:Op maandag 30 juli 2012 10:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wort ik nu voor het geregt van de grammar nazi's geworpen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat men zelf geen fotograven ter plaatse heeft?
--knip--
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
ik zat nog te twijfelenquote:
Moeten we die hier dan ook weer quoten?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Nou ja, het lokt ook reacties uit die vol met spelfouten staan van een verongelijkte user...
eigelijk is swj helemaal niet zo zuur, vooral neit vergeleken bij jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
Hilarisch. Ga nu maar weer terug naar je vriendjes.
Haten? Neuh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:56 schreef WarmZaad het volgende:
trouwens, mag ik vragen wat er zo leuk aan is om posts te verzamelen waar spelfouten inzitten en dan er met ze alle op gaan haten en er minachtend naar kijken?
beleef je er nou echt lol aan? om het forum door te zoeken naar spelfouten en die hier vervolgens posten?quote:
Je hoeft ze op Fok! niet te zoeken, hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
beleef je er nou echt lol aan? om het forum door te zoeken naar spelfouten en die hier vervolgens posten?
dan nog, beleef je er dan echt plezier aan om ze hier te posten en er minachtend naar te kijken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft ze op Fok! niet te zoeken, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |