Ik gebruik hem altijd als magisch toverstokje als ik aan het inhalen ben en mensen gaan niet opzij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Twiitch het volgende:
Meh, erger zijn de mensen die hun knipperlicht als toverstokje beschouwen, "als ik hem aanzet gaat iedereen wel aan de kant" vooral op de snelweg
wat is daar nou weer mis mee hahaha doe ik zo vaak is grappig iedereen aan kant af en toe chimeids zwaaiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
zeer terechte klacht. Net zoals kortepiemelmannen die met 150 kmph iedereen in gaan halen op de snelweg. In de spits.
haha, jij hebt een korte piemel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef amenth het volgende:
[..]
wat is daar nou weer mis mee hahaha doe ik zo vaak is grappig iedereen aan kant af en toe chimeids zwaaie
In de spits? Zal wel een vliegtuig geweest zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef Franknfurter het volgende:
zeer terechte klacht. Net zoals kortepiemelmannen die met 150 kmph iedereen in gaan halen op de snelweg. In de spits.
nee gewoon een audi of bmw leasert. In hun pakjes achter het stuur roken. Met het raampje open natuurlijk, anders wordt de leasemaatschappij boos.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
In de spits? Zal wel een vliegtuig geweest zijn
Dat was ook een mogelijkheidquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:11 schreef dicklips het volgende:
ik dacht dat deze topic ging over kazen die bang met hun ogen gaan knipperen enzo en ongemakkelijk doen als ze langslopen
zal wel niet de randstad zijn geweest, dan is 80 al hard in de spitsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:49 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
nee gewoon een audi of bmw leasert. In hun pakjes achter het stuur roken. Met het raampje open natuurlijk, anders wordt de leasemaatschappij boos.
Had er net nog een voor me, al was het een turk in een afgetrapte golfachtige bak dus ik nog al preventieve afstandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
TS heeft gelijk, mensen die opeens in de remmen gaan en een inrit inrijden
Je denkt dat de hele randstad vast staat in de spits?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zal wel niet de randstad zijn geweest, dan is 80 al hard in de spits
altijdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:57 schreef OEM het volgende:
[..]
Je denkt dat de hele randstad vast staat in de spits?
Zeker met van die heldere mistlampjes en koplampen en voor de rest met wat afgekafferde verfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Had er net nog een voor me, al was het een turk in een afgetrapte golfachtige bak dus ik nog al preventieve afstand
Dat zeg ik: dat doe ik. Maar als ik mijn rechterhand uitsteek, dan ziet een automobilist op de rotonde dat niet. Ik heb daar wel eens discussie over gehad en me er zelf ook wel eens in vergist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:02 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Henk, Henk, Henk toch. Als je op de rotonde doorrijdt, dus linksom, dan dient men de linkerhand uit te steken als fietser. Dus doe je dat niet steek je je rechterklauw uit
Voor auto's die overigens 3/4 de rotonde nemen zie je zelden dat ze de knipper naar links aan zetten. Jammer
nee dat is seinen dat er marokkanen rondlopen en je dus je spullen vast moet houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:11 schreef dicklips het volgende:
ik dacht dat deze topic ging over kazen die bang met hun ogen gaan knipperen enzo en ongemakkelijk doen als ze langslopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |