quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Doosopwielen het volgende:
Dit is pas het begin het is een teken van god je huis zal ook afbranden
Op mijn dakterras, geen huisgenoten die dat kunnen bevestigen though, er is niemand thuis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:53 schreef DeWaasheid het volgende:
?! Waar was jij op het moment dat je deze toko in de fik stak?
Als trouwe burger zijnde ben ik genoodzaakt deze bekenning naar de politie door te spelen. Ze nemen nog contact met je op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Op mijn dakterras, geen huisgenoten die dat kunnen bevestigen though, er is niemand thuis.
Het is 'Als trouwe burger' of 'Trouwe burger zijnde'.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Als trouwe burger zijnde ben ik genoodzaakt deze bekenning naar de politie door te spelen. Ze nemen nog contact met je op.
Ik heb niks gezegt gedaan over foutloze spelling.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is 'Als trouwe burger' of 'Trouwe burger zijnde'.
Meisje heeft goede tetten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Inverted_World het volgende:
Geen vlammen te zien, maar ik kan dat niet op de foto krijgen, het is binnen in het restaurant, was er ook vrij laat bij volgens mij hier iig 2 foto's
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |