Waarom is die lijst je referentie? Intrigerend.quote:
Marie woont in een Belgisch advocatenkantoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef Marie30 het volgende:
Ik woon in en werk op een Belgisch advocatenkantoor en bij ons geldt enkel schriftelijke berichtgeving van de cliënt. Als ze ons bellen met meldingen van wel of geen hoger beroep of andere belangrijke dingen, dan moeten ze dat per mail of met ondertekende brief bezorgen...
Wij zijn bij wet ook niet verplicht om telefoongesprekken bij te houden. We doen dat wel voor de volledigheid van het dossier. Plus dit wordt ook gedaan om consultatieminuten te kunnen factureren. Sommige cliënten bellen dagelijks een half uur, nadat ze de eerste factuur krijgen, mindert dat wel
Weet niet hoe het in NL zit, maar misschien helpt dit...
Ja joh het is toch duidelijk wat ik bedoel. Het is middernacht manquote:Op maandag 30 juli 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Marie woont in een Belgisch advocatenkantoor.
Niet zo zuur, joh.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja joh het is toch duidelijk wat ik bedoel. Het is middernacht man
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Patroon het volgende:
Hallo,
Sinds vandaag gebruik ik Google Drive om mijn bestanden te backuppen. Ik heb daarbij een programma gedownload waarmee ik alsware al mijn documenten kan schuiven in de map van google drive. Hij werkt het dan automatisch bij op de site.
Het is ook mogelijk om de bestanden vanuit die map van google drive te openen. Is het nou een goed idee om die bestanden alleen nog op google drive te hebben en niet meer op de pc? Zodat ik dus niet meer hoef te backuppen alsware. Of is dat niet veilig genoeg?
Ik dacht net hetzelfdequote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
Die quote-melding zorgt wel voor een leuk extraatje in dit topic.
Nou ja, het lokt ook reacties uit die vol met spelfouten staan van een verongelijkte user...quote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde![]()
Leuk dat de dader ook gelijk betrokken is. Wel zo eerlijk bij hoor en wederhoor.
JAquote:Op maandag 30 juli 2012 10:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wort ik nu voor het geregt van de grammar nazi's geworpen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat men zelf geen fotograven ter plaatse heeft?
--knip--
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef Copycat het volgende:
ik zat nog te twijfelenquote:
Moeten we die hier dan ook weer quoten?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Nou ja, het lokt ook reacties uit die vol met spelfouten staan van een verongelijkte user...
eigelijk is swj helemaal niet zo zuur, vooral neit vergeleken bij jouquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
Hilarisch. Ga nu maar weer terug naar je vriendjes.
Haten? Neuh.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:56 schreef WarmZaad het volgende:
trouwens, mag ik vragen wat er zo leuk aan is om posts te verzamelen waar spelfouten inzitten en dan er met ze alle op gaan haten en er minachtend naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |