Je moet maar zo denken, Reve heeft ook een relatie met een vrouw gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Woelrat het volgende:
Hm, apart dat jullie aannemen dat ik homo ben, alsof homoseksuele literatuur alleen homo's interesseert.
Zo is dat! Al betwijfel ik daar de echtheid van. Een beetje het De Vierde Man-verhaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, Reve heeft ook een relatie met een vrouw gehad.
wtfquote:Op zondag 29 juli 2012 01:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hebbes: Middelbaar petje gechoqueerd door heftige homoseksuele scenes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hanny_Michaelisquote:Op zondag 29 juli 2012 01:15 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Zo is dat! Al betwijfel ik daar de echtheid van. Een beetje het De Vierde Man-verhaal.
1) ik heb geen rijbewijs 2) dan kun je niet lezen 3) dan kun je vast komen te zitten in files 4) dat is duurderquote:
De mooie conductrices zijn voor de eersteklas reizigersquote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je had haar moeten geven, lelijk of niet. Je hebt er toch voor betaald.
Dan zal ik toch voor die paar keer dat ik met de trein reis mijn geld terug moeten krijgen want volgens deze redenering ben ik dan - niet zo'n kleintje overigens - opgelicht.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:47 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
De mooie conductrices zijn voor de eersteklas reizigers
Kraakhelder dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zal ik toch voor die paar keer dat ik met de trein reis mijn geld terug moeten krijgen want volgens deze redenering ben ik dan - niet zo'n kleintje overigens - opgelicht.
inderdaad het gebrek aan interpunctie lijdt mij tot de conclusie dat ts gebrekkig nederlands spreekt. de intellegentie druipt er niet van af in ieder gevalquote:
Doet het ook je bent homo gequote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Woelrat het volgende:
Hm, apart dat jullie aannemen dat ik homo ben, alsof homoseksuele literatuur alleen homo's interesseert.
Je bent dus niet alleen een homoseksuele autist maar ook nog eens een homoseksuele autist zonder geldquote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef Woelrat het volgende:
[..]
1) ik heb geen rijbewijs 2) dan kun je niet lezen 3) dan kun je vast komen te zitten in files 4) dat is duurder
Je kan zo het circus in als clownquote:Op zondag 29 juli 2012 03:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een homoseksuele autist maar ook nog eens een homoseksuele autist zonder geld
Clownsquote:Op zondag 29 juli 2012 03:54 schreef Novacek het volgende:
[..]
Je kan zo het circus in als clown.. Je bent zo verdomd grappig dat ik je uit een kanon zou willen schieten.
Niets mis mee.. Hoewel het soms wel eens wat uit de hand kan lopen...quote:
Want je reisde eerste klas en had toch een lelijke conductrice?? Ik heb eigenlijk nog nooit een knappe conductrice gezien. Ze zijn meestal wat breder gebouwd, grote schoenen aan, een kort en pittig kapsel enz. Maar ik reis dan ook altijd tweede klas en als vrouw zijnde let ik nooit zo op het uiterlijk van andere vrouwen.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zal ik toch voor die paar keer dat ik met de trein reis mijn geld terug moeten krijgen want volgens deze redenering ben ik dan - niet zo'n kleintje overigens - opgelicht.
En:quote:
TS.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een homoseksuele autist maar ook nog eens een homoseksuele autist zonder geld
quote:Op zondag 29 juli 2012 03:39 schreef amenth het volgende:
[..]
inderdaad het gebrek aan interpunctie lijdt mij tot de conclusie dat ts gebrekkig nederlands spreekt. de intellegentie druipt er niet van af in ieder geval
okquote:
Ik had laatst de trein gepakt - dacht dat het op de weg druk zou zijn vanwege de hitte, strandgangers en dergelijke - overigens een drama, sta liever in de file dan ergens stil op het station vanwege een stroomstoring maar goed, en toen was er zo waar een jonge conductrice die redelijk was qua uiterlijk maar het merendeel ziet er niet uit inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Want je reisde eerste klas en had toch een lelijke conductrice?? Ik heb eigenlijk nog nooit een knappe conductrice gezien. Ze zijn meestal wat breder gebouwd, grote schoenen aan, een kort en pittig kapsel enz. Maar ik reis dan ook altijd tweede klas en als vrouw zijnde let ik nooit zo op het uiterlijk van andere vrouwen.
Heb je hem wel terug gegeven?quote:
Dan reis je op een verkeerd traject, op het traject waar ik reis worden namelijk regelmatig knappe jonge meiden ingewerkt. Ik weet echter nooit hoe ik ze mee uit moet vragen.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een knappe conductrice gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |