Eerder in ONZ of TRU, maar goed je hebt gelijk, OT verder ook wmb.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beiden waar
Maar als je het daar over wilt hebben open je maar een topic in r&p of zo.
Absoluut. Ik denk dat wanneer Hofstadgruppe zich bekeert tot de Islam dat hij ook geen liberaal moslim wordt, maar direct Jihadist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:39 schreef KreKkeR het volgende:
Wel een grappig detail dat hij eerst 'pro-American' was. Ik vraag me af of men daarmee bedoelt dat hij fanatiek pro-American was. Ik heb namelijk het idee dat extremisme vaak ook in de aard van bepaalde personen zit en dat alleen datgeen waarin ze extremistisch zijn, meestal afhankelijk is van hun omgeving.
Ik hoop maar dat je een grapje maakt. Want tot nu toe vond ik je alleen zeer triest mbt moslims, allochtonen en alles wat buitenlands was, maar weet ik dit vooral aan slechte ervaringen, frustratie en onvermogen om complexe situaties te kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt maar dat houdt me niet tegen.
Ik ben niet dom genoeg om de overduidelijk foutieve info uit de koran voor waar aan te nemen. Of om het even welk 'heilig' boek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat wanneer Hofstadgruppe zich bekeert tot de Islam dat hij ook geen liberaal moslim wordt, maar direct Jihadist.
Want? We mogen dat van elkaar hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je een grapje maakt. Want tot nu toe vond ik je alleen zeer triest mbt moslims, allochtonen en alles wat buitenlands was, maar weet ik dit vooral aan slechte ervaringen, frustratie en onvermogen om complexe situaties te kunnen begrijpen.
Mocht wat je nu zegt kloppen zat ik er blijkbaar naast en ben je nog vele malen triester dan ik ooit had durven denken. (Zeg maar, ver beneden het 0-punt).
Zeg nooit nooit! Ingrijpende gebeurtenissen in het leven kunnen op iedereen vat krijgen. Misschien mag jij ook ooit gods genade ontvangen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben niet dom genoeg om de overduidelijk foutieve info uit de koran voor waar aan te nemen. Of om het even welk 'heilig' boek.
De verderfelijke moraal van de Westerse wereld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Want? We mogen dat van elkaar hoor
Oke. Niet mijn ding, maar dan is het goed. Ik heb namelijk een schijthekel aan racisten en mensen die iedereen over 1 kam scheren, maar ik heb nog een grotere hekel aan onbetrouwbare leugenachtige wezens die hun naasten of groffe manier bedriegen. Gelukkig maar dat dit laatste dan niet voor jou opgaatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Want? We mogen dat van elkaar hoor
Ondanks dequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
De verderfelijke moraal van de Westerse wereld.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:47 schreef Jellereppe het volgende:
Ik moet eerlijk zijn dat ik de conversatie tussen KreKker en Hofstadgruppe met een dikke glimlach heb gelezen. Bedankt jongens.
Yes!!!!!! Alle problemen zijn opgelost! Life2.0 en D_H weten precies wie een echte Moslim is en niet. Ook van Christenen blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Moeten wij hun droombeeld in stand houden en doen alsof dat echte gristenen zijn? Vroeger dacht men dat ze wereld plat was, moest men dat idee vol blijven houden?
Mail dit even naar arabischelente@arab.gov aub. Misschien wel handig tijdens de hervormingen daar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yes!!!!!! Alle problemen zijn opgelost! Life2.0 en D_H weten precies wie een echte Moslim is en niet. Ook van Christenen blijkbaar.
Waarom zouden ze dat niet doen dan? Staat dan in de bijbel dat de evolutietheorie onwaar is? En, de bijbel is vooral een boek met verhalen over de geschiedenis van een groep mensen. Dus al staat er iets in, dat heeft een interpretatie nodig omdat het verteld is door mensen die er op een bepaalde manier tegenaan keken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ben het daar in principe wel mee eens hoor, maar veel mensen zien het niet zo zwart wit. Er zijn veel mensen die zichzelf als christelijk beschouwen, maar bijvoorbeeld wel in de evolutietheorie geloven. Zij geloven niet letterlijk wat er in de bijbel staat, maar hechten zich wel aan de Christelijke waardes en uitgangspunten van het geloof en zijn daarom Christen.
Zie bijvoorbeeld ook Amerika. Daar is maar liefst 80% Christelijk. Toch gelooft een veel groter deel dan 20% in de evolutietheorie.
Er zijn immers boekdelen over geschrevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yes!!!!!! Alle problemen zijn opgelost! Life2.0 en D_H weten precies wie een echte Moslim is en niet. Ook van Christenen blijkbaar.
Niet-moslims die Takfir doen op moslims, heerlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan kan ik een natuurkunde boek openslaan en zeggen dat de appel niet zomaar valt door zwaartekracht maar dat er onzichtbare elfjes op 200 meter hoogte vliegen die niet van appels houden en dus teruggooien naar de aarde..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef Deliah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet doen dan? Staat dan in de bijbel dat de evolutietheorie onwaar is? En, de bijbel is vooral een boek met verhalen over de geschiedenis van een groep mensen. Dus al staat er iets in, dat heeft een interpretatie nodig omdat het verteld is door mensen die er op een bepaalde manier tegenaan keken.
Jij hebt er boekdelen over geschreven?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er zijn immers boekdelen over geschreven
aw gossie, heb je aandacht nodig?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Life 2.0 is gewoon een troll, niets meer niets minder.
Ik ben immers godquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hebt er boekdelen over geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |