Vet van mij. Misschien heb jij er ook wel wat last van, maar geloof mij, dat staat in geen enkele verhouding tot de last die IK (wij, vrouwen) er van hebben. Dergelijke intimidatie en agressie berooft je letterlijk van een stuk vrijheid. IK (of mijn dochter) kan NIET rustig over straat. Zelfs niet overdag. Elke trip naar het winkelcentrum of school is spitsroeden lopen, zeker als je alleen bent. Het is TE bizar voor woorden gewoon.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik er wel last van. Al was het maar omdat vrouwen er door geremd raken.
Maar ook omdat allerlei mannelijke wellust en misdragingen op mij geprojecteerd worden.
Het is duidelijk dat jij niet weet waar je over praat, anders zou je nooit de vergelijking tussen fysiek en seksueel geweld maken. Verder maakt het ook nogal wat verschil of je eenmalig in elkaar geramd wordt of gedurende lange(re) tijd regelmatig wordt aangerand. Zelfs als de aanranding zelf nog redelijk "mild" van aard is (kneepje in borsten of billen), is het psychische effect daarvan ZEER ingrijpend met vaak jarenlange, zo niet blijvende gevolgen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het is je niet bekend dat er meer mannen op straat gemolesteerd worden dan vrouwen?
Was voor mij eerlijk gezegd ook een verrassing.
Niks snel. Ik KEN de betreffende klootzakken, ik heb ze verdomme zien opgroeien hier. En ik WEET hoe hun ouders/familie hier tegenover staan. Ik zou ze vandaag nog kapot schieten als het kon.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Akkoord, lastig gevallen worden is niet hetzelfde als gemolesteerd worden.
Wat die door mij vetgemaakte zin betreft: er zitten nogal wat voorwaarden in.
Sommige meisjes bijna dagelijks in grote steden in het openbaar vervoer en als ze stukken moeten lopen.
Om dan de Marokkaanse jongens als probleem aan te wijzen, is mij wat erg snel.
Tja, S4B is opgeheven, dus nu bestaat ook het probleem niet meer? WTF!!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:26 schreef Shawn het volgende:
Voor degenen die het niet weten: Sharia4Belgium bestaat al een tijdje niet meer hoor.
Daar heb jij als oude vent in Wageningen dan ook geen enkel benul van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Akkoord, lastig gevallen worden is niet hetzelfde als gemolesteerd worden.
Wat die door mij vetgemaakte zin betreft: er zitten nogal wat voorwaarden in.
Sommige meisjes bijna dagelijks in grote steden in het openbaar vervoer en als ze stukken moeten lopen.
Om dan de Marokkaanse jongens als probleem aan te wijzen, is mij wat erg snel.
Het is alleen een pareltje als je allerlei zaken voor mij invult die ik niet heb gezegd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:35 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Tja, S4B is opgeheven, dus nu bestaat ook het probleem niet meer? WTF!!!![]()
Dit is een pareltje.....inlijsten dan maar?
Dus omdat het is opgeheven is het er niet meer? Omdat Stichting Martijn niet meer bestaat zijn er geen pedo's meer? Wist niet dat het zo werkte.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:35 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Tja, S4B is opgeheven, dus nu bestaat ook het probleem niet meer? WTF!!!![]()
Dit is een pareltje.....inlijsten dan maar?
Enlighten me!quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:26 schreef Shawn het volgende:
[..]
Het is alleen een pareltje als je allerlei zaken voor mij invult die ik niet heb gezegd.
Ik zei nergens dat het probleem niet meer bestaat. Jij legde woorden in mijn mond, werd vervolgens boos en wilde de reactie gaan inlijsten.quote:
Wie, de jongens of hun familie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:33 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Niks snel. Ik KEN de betreffende klootzakken, ik heb ze verdomme zien opgroeien hier. En ik WEET hoe hun ouders/familie hier tegenover staan. Ik zou ze vandaag nog kapot schieten als het kon.
Ja vooral die moeders verdienen het natuurlijk, verraadsters met hun hoofddoekje.quote:
Wel mooi zo die falende eigen invulling en dan verontwaardigd daar over gaan doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja vooral die moeders verdienen het natuurlijk, verraadsters met hun hoofddoekje.
Sharia4belgium heeft zichzelf opgeheven, dit in tegenstelling tot stichting Martijn, er was simpelweg geen draagvlak of steun onder de mainstream moslims voor dit soort bewegingen, daarom falen ze allemaal van de Nederlandse moslimpartij tot AEL en S4B. Verder is er geen enkel wet wat problemen in z'n geheel aanpakt, altijd komen er wel mensen mee weg of blijft het voorkomen, daar waar het kan grijp je in, simpel as that.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:27 schreef JeMoeder het volgende:
Sharia4Belgium kan AIDS krijgen. Optyfen met jullie dikke varkensbekken.
[..]
Dus omdat het is opgeheven is het er niet meer? Omdat Stichting Martijn niet meer bestaat zijn er geen pedo's meer? Wist niet dat het zo werkte.
Als je probleem zo lang bestaat als je hier suggereert, zou ik er toch iets aan gedaan hebben. Structureel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:30 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet weet waar je over praat, anders zou je nooit de vergelijking tussen fysiek en seksueel geweld maken. Verder maakt het ook nogal wat verschil of je eenmalig in elkaar geramd wordt of gedurende lange(re) tijd regelmatig wordt aangerand. Zelfs als de aanranding zelf nog redelijk "mild" van aard is (kneepje in borsten of billen), is het psychische effect daarvan ZEER ingrijpend met vaak jarenlange, zo niet blijvende gevolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |