Dat is ook een bron van ergenis inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:58 schreef Oceanview het volgende:
Of brommers die hun knipperlicht aanlaten.
Heel herkenbaar. 'vergeten' denk ik niet. Zoiets vergeet je niet. In onbekende gebieden hoor je zoiets cruciaal niet te vergeten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gemakzucht is het inderdaad ts of mensen denken er soms niet aan. Terechte klacht wel, vooral op rotondes vind ik het hinderlijk als mensen niet even aangeven dat ze afslaan en niet verder rijden; dan sta je voor niets te wachten.
Valt te vergeven, hoe wel het soms erg storend is, bij autos hoor je dan nog klik klik klikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is ook een bron van ergenis inderdaad.
Ik fiets.quote:
Dan blijft ie naar rechts knipperen denk je hij gaat naar rechts gaat ie ineens naar links.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is ook een bron van ergenis inderdaad.
Dat zijn geen mannen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Eens met de klacht, behalve dat van je hand uitsteken op de fiets.Alleen mannen die zittend plassen doen dat.
Inderdaad, klasgenoten op de basisschool die dit deden bij hun verkeersexamen werden duidelijk elke pauze in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Eens met de klacht, behalve dat van je hand uitsteken op de fiets.Alleen mannen die zittend plassen doen dat.
Henk, Henk, Henk toch. Als je op de rotonde door rijd, dus linksom, dan dient men de linkerhand uit te steken als fietser. Dus doe je dat niet steek je je rechterklauw uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik fiets.
Als ik denk dat het voor een ander handig is om te weten waar ik heen wil, geef ik richting aan. Bijvoorbeeld op een rotonde. Maar dan is het uitsteken van de rechterhand vaak niet te zien voor een automobilist.
Verder eensch met TS.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:55 schreef Azaron het volgende:
[..]
Inderdaad, klasgenoten op de basisschool die dit deden bij hun verkeersexamen werden duidelijk elke pauze in elkaar geslagen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:02 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Henk, Henk, Henk toch. Als je op de rotonde door rijd, dus linksom, dan dient men de linkerhand uit te steken als fietser. Dus doe je dat niet steek je je rechterklauw uit
Voor auto's die overigens 3/4 de rotonde nemen zie je zelden dat ze de knipper naar links aan zetten. Jammer
Hooguit aardig. Niet verplicht. Je gaat namelijk rechtdoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:02 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Henk, Henk, Henk toch. Als je op de rotonde door rijd, dus linksom, dan dient men de linkerhand uit te steken als fietser. Dus doe je dat niet steek je je rechterklauw uit
Voor auto's die overigens 3/4 de rotonde nemen zie je zelden dat ze de knipper naar links aan zetten. Jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |