SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Nee hoor, jij hebt gewoon geen geduld.quote:
quote:
lapo-huntersquote:
Door het slotje heen posterquote:
Topic kaaperquote:
Tuinbroek me dunktquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk, een uitnodiging gekregen op initiatief van Kapitein M.J. Kroon voor het bijwonen van de Musical Soldaat van Oranje.
Tenue voor cilviele gasten is: Tenue de Ville.
Wat is dat dan weer? gewoon in pak?
Absoluut niet. Maar misschien had iemand echt een TOP TT dus wilde gewoon eventjes helpen.quote:
Jasje dasjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk, een uitnodiging gekregen op initiatief van Kapitein M.J. Kroon voor het bijwonen van de Musical Soldaat van Oranje.
Tenue voor civiele gasten is: Tenue de Ville.
Lastig hè googlen http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadskledijquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken geen Frans, rot taalquote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastig hè googlen http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadskledij
Business attire, jasje en stropdasquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..quote:
hehehehequote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..
Funfzehnquote:
Hij is 15quote:
Echt?quote:
Je mag ook een jurk dragen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, nep.quote:
Chanel mantelpakje is toch echt wel mooi hoor, zeker als je bijpassende schoenen en handtasje hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
In dat handtasje mag je in de VS in veel staten wel een pistool dragen, oppassen dus met mooie vrouwen daarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Chanel mantelpakje is toch echt wel mooi hoor, zeker als je bijpassende schoenen en handtasje hebt.
En nu mis je mijn epische TT... En zit je met een kut TT van Wijnand Huppelduifquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen geduld
Gewoon aan de kont voelenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In dat handtasje mag je in de VS in veel staten wel een pistool dragen, oppassen dus met mooie vrouwen daar
Ligt eraan wie eerder is.quote:
quote:
Nog meer oppassen, sexual harrasment aan je kont danquote:
"Waar ik in het vreemdelingenlegioen gepest werd omdat ik vreemd was"quote:
Ligt er aan hoe leuk je bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog meer oppassen, sexual harrasment aan je kont dan
Hangt hellemaal af of je een CCW hebt, en dan mag je het vaak nog niet overal voeren. Is deze niet mooi voor in een handtasje?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In dat handtasje mag je in de VS in veel staten wel een pistool dragen, oppassen dus met mooie vrouwen daar
"Waar.." TT's zijn altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef Esses het volgende:
[..]
"Waar ik in het vreemdelingenlegioen gepest werd omdat ik vreemd was"
Ik wil er een met bling blingquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hangt hellemaal af of je een CCW hebt, en dan mag je het vaak nog niet overal voeren. Is deze niet mooi voor in een handtasje?
[ afbeelding ]
Schattig, écht ééénigquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hangt hellemaal af of je een CCW hebt, en dan mag je het vaak nog niet overal voeren. Is deze niet mooi voor in een handtasje?
[ afbeelding ]
Vind hem wel nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glock model Paris Hilton, ideaal voor jou als Kmar damequote:
Zag er laatst een met bling bling, wist niet of ik het nu mooi vond,of dat ik het meteen zou willen kopen.quote:
Dit hadden ze eens in beslag genomen na een battle in de favela's van Cuidad Juarez van een paar beruchte bendeleidersquote:Op maandag 9 juli 2012 16:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zag er laatst een met bling bling, wist niet of ik het nu mooi vond,of dat ik het meteen zou willen kopen.
In het Special Forces museum op Fort Bragg hebben ze ook een paar van die vergulde exemplaren die ze (SF) in Iraq "gevonden" hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit hadden ze eens in beslag genomen na een battle in de favela's van Cuidad Juarez van een paar beruchte bendeleiders![]()
[ afbeelding ]
Magnetron oven iets. ding.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In de magnetron? Lijkt me zeer onverstandig
Van Saddam zeker, die had er ook wat.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
In het Special Forces museum op Fort Bragg hebben ze ook een paar van die vergulde exemplaren die ze (SF) in Iraq "gevonden" hebben.
Juist en correct.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van Saddam zeker, die had er ook wat.
Frot gewoon een cobra6 er in joh.quote:
Ho-ho, die zijn verboden in nederland.quote:
Goed mogelijk. Heb aan mijn wapens wel wat veranderd,maar goud vind ik maar niks.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit was er eentje van
[ afbeelding ]
Modificatie is niks mis mee, maar zo protserig, neen dank u.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Heb aan mijn wapens wel wat veranderd,maar goud vind ik maar niks.
Alweer ja. Maar dat is deels zijn eigen schuldquote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Hey ErwinRommel, we zijn vergeten Cobra bier te halen uit de UK.
DIt ben jij toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef -Amber- het volgende:
Maar de bling bling Glock die ik zag was baby pink met steentjes, wat dus wel stukken mooier was.
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alweer ja. Maar dat is deels zijn eigen schuld
ja toch hahahaquote:
Sinds wanneer zijn jullie allemaal pyrotechnici. Bij V&V zullen ze vast geen C6 gebruikenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Esses het volgende:
Cobra is niet het merkMaar wel leuke knallen.
Overigens... wat voor vuurwerk gebruiken ze bij VEVA bivakken?
Niks voor jou. Jij zou jezelf in je poot knallen als je je peuk aansteekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoiets zou ik dan weer wel willen hebben
[ afbeelding ]
Vermoed gewoon wat overtollige tufla'squote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Esses het volgende:
Cobra is niet het merkMaar wel leuke knallen.
Overigens... wat voor vuurwerk gebruiken ze bij VEVA bivakken?
Was ook meer een vraag aan jouquote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie allemaal pyrotechnici. Bij V&V zullen ze vast geen C6 gebruiken
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks voor jou. Jij zou jezelf in je poot knallen als je je peuk aansteekt.
Ik doe volgend jaar pas V&Vquote:
Ja maar je hebt je verdiept in vuurwerk en in VEVA. Dus dacht, je zult het onderhand al uitgevonden hebben.quote:
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar je hebt je verdiept in vuurwerk en in VEVA. Dus dacht, je zult het onderhand al uitgevonden hebben.
Tja.quote:
Wtf is dezequote:
Het is net de MIVD die meeleest he?quote:
Je hebt zeker onderzoek gedaanquote:
Nee hoor.quote:
....?quote:
Je had beter een link naar VEVA kunnen plaatsen, wat JROTC is weet ik namelijk al.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan anders
https://www.usarmyjrotc.com/
Als men onderzoek doet moet men moeite doen. Ik heb 0.0% moeite gedaan. Het werd aangeleverd. Ik zeg niet voor niets dat het net lijkt alsof de MIVD mee leest.quote:
http://veva.nl/quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je had beter een link naar VEVA kunnen plaatsen, wat JROTC is weet ik namelijk al.
Welkom in de wondere wereld van Defensie.quote:
Zeker ff in het HALT bestand gekekenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Als men onderzoek doet moet men moeite doen. Ik heb 0.0% moeite gedaan. Het werd aangeleverd. Ik zeg niet voor niets dat het net lijkt alsof de MIVD mee leest.
Denk je dat ik hier dingen uit het HALT bestand zou plaatsen? Ik geef toch aan, het is soms net alsof de MIVD mee leest.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zeker ff in het HALT bestand gekeken
Daarbij: Alweer een jongere met een strafblad.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zeker ff in het HALT bestand gekeken
Ingbreuk op privacy, ik klaag je aan
Ik heb geen strafbladquote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarbij: Alweer een jongere met een strafblad.
Denk je dat een halt-blad nooit bekeken word?quote:
dat is geen strafblad.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat een halt-blad nooit bekeken word?
Komt allemaal wel goed schatjequote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef BredeBradda het volgende:
Ok 't zal allemaal wel, raar gebeuren dit
Feitenlijk komt het op het zelfde neer.quote:
Hoezo? Ik heb niets gedaan....quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, jaag ze niet zo op stang lieve dame van me
Jij niks nee, maar ze onnodig angst aanjagen is ook weer wat, ze komen er vanzelf wel achterquote:
N'tuurlijk niet. Is niet voor niets ;t alternatief. voor een x wat stoken voor oud en nieuw krijg je geen strafbladquote:
Pfff... als hij een abo neemt kan hij al zijn posts nog editten... Ik help hem juist...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij niks nee, maar ze onnodig angst aanjagen is ook weer wat, ze komen er vanzelf wel achter
Alternatief ja, maar er zijn verschillende gradaties waarin bepaalde "alternatieve" dingen mee genomen worden. Zoals halt straffen, schikkingen enz enzquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
N'tuurlijk niet. Is niet voor niets ;t alternatief. voor een x wat stoken voor oud en nieuw krijg je geen strafblad
MIVD kijkt langer dan de neus van FOK!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Pfff... als hij een abo neemt kan hij al zijn posts nog editten... Ik help hem juist...
Niet als het topic gesloten isquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Pfff... als hij een abo neemt kan hij al zijn posts nog editten... Ik help hem juist...
Voor HALT wordt je niet afgekeurd, is me persoonlijk verteldquote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Alternatief ja, maar er zijn verschillende gradaties waarin bepaalde "alternatieve" dingen mee genomen worden. Zoals halt straffen, schikkingen enz enz
Redelijk kansloos.quote:
Klopt, heb je gelijk in. Als ze wat van fok willen weten zeggen ze gewoon art. 11 wivd en voila, ze krijgen het.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
MIVD kijkt langer dan de neus van FOK!
Nee, niet afgekeurd...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Voor HALT wordt je niet afgekeurd, is me persoonlijk verteld
Mij is ook verteld dat ik geen belasting terug hoefde te betalen, nou, mooi wel dus. Niet alles geloven!!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
TENZIJ....quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tenzij watquote:
quote:
is 1x gebeurd.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Esses het volgende:
Het vaak genoeg gebeurd, op bepaalde gronden enz. enz.
Even verder lezen pipo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef m.k het volgende:
[..]tering tekkel, een pizza behoort in de oven
Eet jij ook balistisch gezien voldoende groenvoer?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef BredeBradda het volgende:
Ja het zal allemaal wel, ander onderwerp nu
Waf.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef BredeBradda het volgende:
Ja het zal allemaal wel, ander onderwerp nu
gedaan, mijn post blijft relevantquote:
Als je maar genoeg ijzer en koper binnenkrijgt he...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eet jij ook balistisch gezien voldoende groenvoer?
Dat mochten we toen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef -Amber- het volgende:
Wie heeft hier zijn wapen(s) ook verbeterd/aangepast, en indien zo, wat?
Ik heb een klein stickertje met "smile" voor op de slede van mijn Glock.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef -Amber- het volgende:
subtielquote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een klein stickertje met "smile" voor op de slede van mijn Glock.
Als ik dat doe krijg ik ruzie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef -Amber- het volgende:
Hier mag de reguliere militair ook weinig, maar heb ivm functie wat veranderingen door mogen/kunnen voeren.quote:
zoals?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier mag de reguliere militair ook weinig, maar heb ivm functie wat veranderingen door mogen/kunnen voeren.
Heb de spring cup vervangen voor een maritieme spring cup, heb de recoil assembly vervangen voor een lasermax, heb de sights vervangen met suresights, heb een vickers tactical extended magazine release voor bv. de glockquote:
oh wachtquote:Op maandag 9 juli 2012 17:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb de spring cup vervangen voor een maritieme spring cup, heb de recoil assembly vervangen voor een lasermax, heb de sights vervangen met suresights, heb een vickers tactical extended magazine release voor bv. de glock
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
mm je kan weer posten. volgende update sta ik met huidige cijfers voor :-P
Gebruik een HK 416, en heb ondermeer de magazine well aangepast, een vltor stock, buffer, optics, etc. aangepast.quote:
Op kosten van de baas of zelf?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gebruik een HK 416, en heb ondermeer de magazine well aangepast, een vltor stock, buffer, optics, etc. aangepast.
Zo lang ik geen groen schreit betaal ik niks zelf.quote:
he wat je zegt niksquote:Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef Esses het volgende:
Bredebradda, moet je me niet gaan ignoren als we lekker aan het DM'en zijn. Ik ga het nog eenmaal herhalen: Je moet denk ik eens beter gaan kijken of er echt geen links zijn.
ohhh jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
he wat je zegt niks
oh wacht had je geblocked per ongeluk srry![]()
Per ongeluk... hebzelfs geen idee waar die knop zit.quote:
internationaal een populair dingetje bij de sfquote:Op maandag 9 juli 2012 17:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gebruik een HK 416, en heb ondermeer de magazine well aangepast, een vltor stock, buffer, optics, etc. aangepast.
Idemquote:Op maandag 9 juli 2012 18:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Per ongeluk... hebzelfs geen idee waar die knop zit.
Ja de Colt is niet slecht, maar zodra de loop onder de 14" komt ga je problemen krijgenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
internationaal een populair dingetje bij de sf
hehe, ik block users niet. Negeer ze gewoon.quote:
AIs ik user zou blocken had ik ook niet hoeven zoeken hoe ik ze zou kunnen blocken, hèquote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ik block users niet. Negeer ze gewoon.
Het is anders een perfect knopje. Ik zie al tijden de posts van Rubje niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ik block users niet. Negeer ze gewoon.
Probeer toch echt def relevant te posten, btw de post count kan wat mij betereft gestolen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah, sinds die postcount in de OP is opgenomen gaat het qua posts helemaal nergens meer over.
Lang geleden dat ik een DM van hem kreeg, of van hoe heet die mafkees ook alweer, die commando was?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is anders een perfect knopje. Ik zie al tijden de posts van Rubje niet meer.
Galt?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een DM van hem kreeg, of van hoe heet die mafkees ook alweer, die commando was?
Oh, ga dan maar weer fijn verder met de discussie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:58 schreef BredeBradda het volgende:
oh wacht had je geblocked per ongeluk srry![]()
Zal vast wel, die vreemde vogel zat met zo veel clones tegen zichzelf te lullen dat het niet meer te tellen was.quote:
Ah, zoals jij met sine?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zal vast wel, die vreemde vogel zat met zo veel clones tegen zichzelf te lullen dat het niet meer te tellen was.
Tot die ontmaskerd werd.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zal vast wel, die vreemde vogel zat met zo veel clones tegen zichzelf te lullen dat het niet meer te tellen was.
Ten eerste praat ik niet tegen mezelf (sine tegen amber, of anders om), nog probeer ik de indruk te wekken dat het zich om verschillende personen handeld.quote:
Eerst melden wat.quote:
Gehaktbal, met aardappel en rode koolquote:
Wij als voorzitter van de bond der gespleten persoonlijkheden geven jou 1 steentje voor de moeite.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ten eerste praat ik niet tegen mezelf (sine tegen amber, of anders om), nog probeer ik de indruk te wekken dat het zich om verschillende personen handeld.
Accoord, eet smakelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:23 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Gehaktbal, met aardappel en rode kool
Danku.quote:
Doe maar weer lekker Hollands, zuinig. Vind dat ik teminste drie steentjes verdiend hebquote:Op maandag 9 juli 2012 18:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wij als voorzitter van de bond der gespleten persoonlijkheden geven jou 1 steentje voor de moeite.
Rave is vast al aan het wennen aan Zeeland. Ons bin zunig.;)quote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Doe maar weer lekker Hollands, zuinig. Vind dat ik teminste drie steentjes verdiend heb
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave is vast al aan het wennen aan Zeeland. Ons bin zunig.;)
Zeeuws meisje.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave is vast al aan het wennen aan Zeeland. Ons bin zunig.;)
Verbrande rode kool dusquote:
Ik heb vaak honger. Had 1.5 uur geleden al pizza opquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zijn de ouders niet thuis? Pizza in de magnetron enzo
Fellow Mariniers forum maatquote:
Oke, vriendquote:
Ga je nog solliciteren voor OF volgend jaar?quote:
quote:
Iets anders met DEF?quote:
quote:
Spuit 11.quote:
quote:
Gas eropquote:
Niet te hard zeggen, dat is Cobra z'n straatje.quote:
Posten om het posten is nu niet echt de bedoeling, niet? Dan kan je beter naar een van de ONZ topics gaan.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, dat is Cobra z'n straatje.
Buiten dat die kerel geen Duits kent, kan hij ook nog eens niet zingen.quote:
Wat bedoel je, waar ik woon, waar ik werk?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef BredeBradda het volgende:
@Amber
Waar ben jij eigenlijk actief in Amerika?
werk, betrekking tot Defensie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat bedoel je, waar ik woon, waar ik werk?
Dat valt wel mee volgens mijquote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Sommige dingen wil je als toekomstig militair gewoon niet weten, de MIVD trekt ook jouw posthistory na. Jij bent verplicht aan te geven op welke fora je komt en welke username je gebruikt. Geef je die niet op, einde carriëre. Dus opletten
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef BredeBradda het volgende:
@Amber
Waar ben jij eigenlijk actief in Amerika?
Oke Oke, zelfde systeem als in NL of heel anders?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vandaag ben ik niet actief (zoals je mischien al gemerkt hebt), maar ik werk bij de U.S. Army
Hij geeft het niet graag toe maar hij is die ouwe met de kamerjas.quote:
Knap. In 29 seconden bekijken en een reactie posten.quote:
Hij*?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij geeft het niet graag toe maar hij is die ouwe met de kamerjas.
huh, wat voor systeem heb je het over?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Oke Oke, zelfde systeem als in NL of heel anders?
De titel deed me al een vermoedenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap. In 29 seconden bekijken en een reactie posten.
Opleidingssysteem, rangsysteem, etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
huh, wat voor systeem heb je het over?
Is drnick ook zo goed inquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap. In 29 seconden bekijken en een reactie posten.
Weet ik het, zoveel kloontjes die hier rondzwerven.quote:
Die weet het al voor iemand het post.quote:
Opleidingssysteem is hier anders, en ook de rangenstructuur is hier anders dan in bv. NLD. Zo hebben we hier bv. veel meer NCOsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Opleidingssysteem, rangsysteem, etc.
Wat is een NCOquote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Opleidingssysteem is hier anders, en ook de rangenstructuur is hier anders dan in bv. NLD. Zo hebben we hier bv. veel meer NCOs
Al een x op uitzending geweest?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef -Amber- het volgende:
Non Commissioned Officer, of wel een Onder Officier.
Waarvan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb nog een paar stickers thuis boven in een kist liggen
Ik heb ze moeten kopen. Kreeg jij ze van de baas?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja heb een paar t-shirtjes thuis liggen.
Nee we konden van die leuke tees in de PX kopenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ze moeten kopen. Kreeg jij ze van de baas?
Moeten kopen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ze moeten kopen. Kreeg jij ze van de baas?
Heb je al een nieuwe stropdas?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeten kopen?
Ik krijg tot op heden gelukkig nog alles gratis van de VVGJ
hahaha, nee, maar dat regel ik wel via viaquote:
Ja tees met spreuken en plaatjes word niet door de baas verstrekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeten kopen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahaha, nee, maar dat regel ik wel via via
En die mafkees die dat gedaan heeft, die loopt volgend jaar mee
Dat is dan ook niet in actieve dienst.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeten kopen?
Dus geen Yuck Fou erop??quote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja tees met spreuken en plaatjes word niet door de baas verstrekt.
Mooiquote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooi, 29e staat al in mijn agenda hoor.
Mag je als buitenlands militair ook meelopen, dan wel op het maliefeld komen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahaha, nee, maar dat regel ik wel via via
En die mafkees die dat gedaan heeft, die loopt volgend jaar mee
Zelfs actief dienenden hebben recht tot toelating VVGJquote:
En elk lid krijgt alles gratis?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs actief dienenden hebben recht tot toelating VVGJ
Meelopen denk ik in samenspraak met een organisatie. Malieveld staat voor een ieder open. iedereen is welkom, uiteraard geen terroristsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mag je als buitenlands militair ook meelopen, dan wel op het maliefeld komen?
Daar betaal je lidmaatschap voor van wel ¤25 per jaar.quote:
Ook die zijn blijkbaar welkom. Er was zelfs een Occupy kamp.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meelopen denk ik in samenspraak met een organisatie. Malieveld staat voor een ieder open. iedereen is welkom, uiteraard geen terrorists
Niks gratis dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar betaal je lidmaatschap voor van wel ¤25 per jaar.
Oh, maar die activiste kwam het malieveld niet eens op. Die moest in bescherming genomen worden door de politie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook die zijn blijkbaar welkom. Er was zelfs een Occupy kamp.
na ja, in dat opzicht niet gratis nee. maar je krijgt er veel voor terugquote:
Dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar die activiste kwam het malieveld niet eens op. Die moest in bescherming genomen worden door de politie.
Dacht mischien volgend jaar kijken of ik vakantie in NLD kan doen, en dan als het Veteranen dag is even op het Malieveld te kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meelopen denk ik in samenspraak met een organisatie. Malieveld staat voor een ieder open. iedereen is welkom, uiteraard geen terrorists
Jij zat toen nog aan de irish coffeequote:
Zeker komen, is echt gezelligquote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht mischien volgend jaar kijken of ik vakantie in NLD kan doen, en dan als het Veteranen dag is even op het Malieveld te kijken.
Ze stond bij de hoofdpoort. Met 4 man politie om haar heen. En achter op het Malieveld was het Occupy kamp.quote:
Ohhh, voor het defile dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij zat toen nog aan de irish coffee
Mee eensquote:
quote:
Doe dat lekker zelf.quote:
Via ER.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef -Amber- het volgende:
Kan ik met mijn buitenlandse (oorlogs)veteranen pasje drink en eten bonnetjes krijgen?
Juist, VVGJ zorgt voor meer dan voldoende maaltijdbonnen en drankbonnen. Ik heb nu nog een zwik maaltijdbonnen en drankbonnen in walletquote:
Jou moet ik dus te vriend houdenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, VVGJ zorgt voor meer dan voldoende maaltijdbonnen en drankbonnen. Ik heb nu nog een zwik maaltijdbonnen en drankbonnen in wallet
Is wel makkelijk bij ER hoor. Buddy for life.quote:
Die schat heeft me (als het goed is) ook al de Libelle toegestuurd.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is wel makkelijk bij ER hoor. Buddy for life.
heh, goed dat je het zegt. Doen ik deze weekquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Die schat heeft me (als het goed is) ook al de Libelle toegestuurd.
K, nu begrijp ik dus waarom ik nog niks in mijn brievenbus vond.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, goed dat je het zegt. Doen ik deze week
Inclusief 2 nummers landmacht, een Checkpoint, een Kareoler en een zak dubbelzoute drop
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, nu begrijp ik dus waarom ik nog niks in mijn brievenbus vond.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, nu begrijp ik dus waarom ik nog niks in mijn brievenbus vond.
Zeg jij nu maar nietsquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]my bad. Compleet vergeten
![]()
Druk geweest met werk en inkopen doen.
Hè, ER als je weer eens aan het ritselen gaat, kan je dan kijken of je voor mij nog aan Checkpoint nr 7 (september 2011) kunt komen?quote:
Ik?quote:
Ahh, over die oude held. Ik probeer dat te ritselen. Herinner me wel vaak aan, ik kan het vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, ER als je weer eens aan het ritselen gaat, kan je dan kijken of je voor mij nog aan Checkpoint nr 7 (september 2011) kunt komen?
Is ze wel gewend.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, over die oude held. Ik probeer dat te ritselen. Herinner me wel vaak aan, ik kan het vergeten.
Ja, jijquote:
Correct, ik zal je zaterdag wel herinneren aan wat je zondag mee moet nemenquote:
Ben jij er dan ook?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
Correct, ik zal je zaterdag wel herinneren aan wat je zondag mee moet nemen
Moet ik je er ook wat vaker aan herinneren?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, over die oude held. Ik probeer dat te ritselen. Herinner me wel vaak aan, ik kan het vergeten.
quote:
Meneer Moerman. Dat is voldoende.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet ik je er ook wat vaker aan herinneren?
Nee, had je nog niet verteld.quote:
Regel ik woensdag wel, morgen drukke dag mbt werk en webtokoquote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet ik je er ook wat vaker aan herinneren?
quote:
Wat is belangrijker?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan onthoud ER wél de Checkpoint, maar niet de libelle vrees ik
Oh, ik ben soms ook een beetje vergeetachtigquote:
Meneer Moermanquote:
Juist dát onthou ik weer welquote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan onthoud ER wél de Checkpoint, maar niet de libelle vrees ik
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms ook een beetje vergeetachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |