Wtf is dezequote:
Het is net de MIVD die meeleest he?quote:
Je hebt zeker onderzoek gedaanquote:
Nee hoor.quote:
....?quote:
Je had beter een link naar VEVA kunnen plaatsen, wat JROTC is weet ik namelijk al.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan anders
https://www.usarmyjrotc.com/
Als men onderzoek doet moet men moeite doen. Ik heb 0.0% moeite gedaan. Het werd aangeleverd. Ik zeg niet voor niets dat het net lijkt alsof de MIVD mee leest.quote:
http://veva.nl/quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je had beter een link naar VEVA kunnen plaatsen, wat JROTC is weet ik namelijk al.
Welkom in de wondere wereld van Defensie.quote:
Zeker ff in het HALT bestand gekekenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Als men onderzoek doet moet men moeite doen. Ik heb 0.0% moeite gedaan. Het werd aangeleverd. Ik zeg niet voor niets dat het net lijkt alsof de MIVD mee leest.
Denk je dat ik hier dingen uit het HALT bestand zou plaatsen? Ik geef toch aan, het is soms net alsof de MIVD mee leest.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zeker ff in het HALT bestand gekeken
Daarbij: Alweer een jongere met een strafblad.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zeker ff in het HALT bestand gekeken
Ingbreuk op privacy, ik klaag je aan
Ik heb geen strafbladquote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarbij: Alweer een jongere met een strafblad.
Denk je dat een halt-blad nooit bekeken word?quote:
dat is geen strafblad.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat een halt-blad nooit bekeken word?
Komt allemaal wel goed schatjequote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef BredeBradda het volgende:
Ok 't zal allemaal wel, raar gebeuren dit
Feitenlijk komt het op het zelfde neer.quote:
Hoezo? Ik heb niets gedaan....quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, jaag ze niet zo op stang lieve dame van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |