Juist en correct.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van Saddam zeker, die had er ook wat.
Frot gewoon een cobra6 er in joh.quote:
Ho-ho, die zijn verboden in nederland.quote:
Goed mogelijk. Heb aan mijn wapens wel wat veranderd,maar goud vind ik maar niks.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit was er eentje van
[ afbeelding ]
Modificatie is niks mis mee, maar zo protserig, neen dank u.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Heb aan mijn wapens wel wat veranderd,maar goud vind ik maar niks.
Alweer ja. Maar dat is deels zijn eigen schuldquote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Hey ErwinRommel, we zijn vergeten Cobra bier te halen uit de UK.
DIt ben jij toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef -Amber- het volgende:
Maar de bling bling Glock die ik zag was baby pink met steentjes, wat dus wel stukken mooier was.
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alweer ja. Maar dat is deels zijn eigen schuld
ja toch hahahaquote:
Sinds wanneer zijn jullie allemaal pyrotechnici. Bij V&V zullen ze vast geen C6 gebruikenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Esses het volgende:
Cobra is niet het merkMaar wel leuke knallen.
Overigens... wat voor vuurwerk gebruiken ze bij VEVA bivakken?
Niks voor jou. Jij zou jezelf in je poot knallen als je je peuk aansteekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoiets zou ik dan weer wel willen hebben
[ afbeelding ]
Vermoed gewoon wat overtollige tufla'squote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Esses het volgende:
Cobra is niet het merkMaar wel leuke knallen.
Overigens... wat voor vuurwerk gebruiken ze bij VEVA bivakken?
Was ook meer een vraag aan jouquote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie allemaal pyrotechnici. Bij V&V zullen ze vast geen C6 gebruiken
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks voor jou. Jij zou jezelf in je poot knallen als je je peuk aansteekt.
Ik doe volgend jaar pas V&Vquote:
Ja maar je hebt je verdiept in vuurwerk en in VEVA. Dus dacht, je zult het onderhand al uitgevonden hebben.quote:
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar je hebt je verdiept in vuurwerk en in VEVA. Dus dacht, je zult het onderhand al uitgevonden hebben.
Tja.quote:
Wtf is dezequote:
Het is net de MIVD die meeleest he?quote:
Je hebt zeker onderzoek gedaanquote:
Nee hoor.quote:
....?quote:
Je had beter een link naar VEVA kunnen plaatsen, wat JROTC is weet ik namelijk al.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan anders
https://www.usarmyjrotc.com/
Als men onderzoek doet moet men moeite doen. Ik heb 0.0% moeite gedaan. Het werd aangeleverd. Ik zeg niet voor niets dat het net lijkt alsof de MIVD mee leest.quote:
http://veva.nl/quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je had beter een link naar VEVA kunnen plaatsen, wat JROTC is weet ik namelijk al.
Welkom in de wondere wereld van Defensie.quote:
Zeker ff in het HALT bestand gekekenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Als men onderzoek doet moet men moeite doen. Ik heb 0.0% moeite gedaan. Het werd aangeleverd. Ik zeg niet voor niets dat het net lijkt alsof de MIVD mee leest.
Denk je dat ik hier dingen uit het HALT bestand zou plaatsen? Ik geef toch aan, het is soms net alsof de MIVD mee leest.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zeker ff in het HALT bestand gekeken
Daarbij: Alweer een jongere met een strafblad.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zeker ff in het HALT bestand gekeken
Ingbreuk op privacy, ik klaag je aan
Ik heb geen strafbladquote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarbij: Alweer een jongere met een strafblad.
Denk je dat een halt-blad nooit bekeken word?quote:
dat is geen strafblad.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat een halt-blad nooit bekeken word?
Komt allemaal wel goed schatjequote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef BredeBradda het volgende:
Ok 't zal allemaal wel, raar gebeuren dit
Feitenlijk komt het op het zelfde neer.quote:
Hoezo? Ik heb niets gedaan....quote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, jaag ze niet zo op stang lieve dame van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |