SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Nee hoor, jij hebt gewoon geen geduld.quote:
quote:
lapo-huntersquote:
Door het slotje heen posterquote:
Topic kaaperquote:
Tuinbroek me dunktquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk, een uitnodiging gekregen op initiatief van Kapitein M.J. Kroon voor het bijwonen van de Musical Soldaat van Oranje.
Tenue voor cilviele gasten is: Tenue de Ville.
Wat is dat dan weer? gewoon in pak?
Absoluut niet. Maar misschien had iemand echt een TOP TT dus wilde gewoon eventjes helpen.quote:
Jasje dasjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk, een uitnodiging gekregen op initiatief van Kapitein M.J. Kroon voor het bijwonen van de Musical Soldaat van Oranje.
Tenue voor civiele gasten is: Tenue de Ville.
Lastig hè googlen http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadskledijquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken geen Frans, rot taalquote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastig hè googlen http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadskledij
Business attire, jasje en stropdasquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..quote:
hehehehequote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..
Funfzehnquote:
Hij is 15quote:
Echt?quote:
Je mag ook een jurk dragen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, nep.quote:
Chanel mantelpakje is toch echt wel mooi hoor, zeker als je bijpassende schoenen en handtasje hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
In dat handtasje mag je in de VS in veel staten wel een pistool dragen, oppassen dus met mooie vrouwen daarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Chanel mantelpakje is toch echt wel mooi hoor, zeker als je bijpassende schoenen en handtasje hebt.
En nu mis je mijn epische TT... En zit je met een kut TT van Wijnand Huppelduifquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen geduld
Gewoon aan de kont voelenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In dat handtasje mag je in de VS in veel staten wel een pistool dragen, oppassen dus met mooie vrouwen daar
Ligt eraan wie eerder is.quote:
quote:
Nog meer oppassen, sexual harrasment aan je kont danquote:
"Waar ik in het vreemdelingenlegioen gepest werd omdat ik vreemd was"quote:
Ligt er aan hoe leuk je bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog meer oppassen, sexual harrasment aan je kont dan
Hangt hellemaal af of je een CCW hebt, en dan mag je het vaak nog niet overal voeren. Is deze niet mooi voor in een handtasje?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In dat handtasje mag je in de VS in veel staten wel een pistool dragen, oppassen dus met mooie vrouwen daar
"Waar.." TT's zijn altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef Esses het volgende:
[..]
"Waar ik in het vreemdelingenlegioen gepest werd omdat ik vreemd was"
Ik wil er een met bling blingquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hangt hellemaal af of je een CCW hebt, en dan mag je het vaak nog niet overal voeren. Is deze niet mooi voor in een handtasje?
[ afbeelding ]
Schattig, écht ééénigquote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hangt hellemaal af of je een CCW hebt, en dan mag je het vaak nog niet overal voeren. Is deze niet mooi voor in een handtasje?
[ afbeelding ]
Vind hem wel nice.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glock model Paris Hilton, ideaal voor jou als Kmar damequote:
Zag er laatst een met bling bling, wist niet of ik het nu mooi vond,of dat ik het meteen zou willen kopen.quote:
Dit hadden ze eens in beslag genomen na een battle in de favela's van Cuidad Juarez van een paar beruchte bendeleidersquote:Op maandag 9 juli 2012 16:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zag er laatst een met bling bling, wist niet of ik het nu mooi vond,of dat ik het meteen zou willen kopen.
In het Special Forces museum op Fort Bragg hebben ze ook een paar van die vergulde exemplaren die ze (SF) in Iraq "gevonden" hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit hadden ze eens in beslag genomen na een battle in de favela's van Cuidad Juarez van een paar beruchte bendeleiders![]()
[ afbeelding ]
Magnetron oven iets. ding.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In de magnetron? Lijkt me zeer onverstandig
Van Saddam zeker, die had er ook wat.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
In het Special Forces museum op Fort Bragg hebben ze ook een paar van die vergulde exemplaren die ze (SF) in Iraq "gevonden" hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |