Ja de Colt is niet slecht, maar zodra de loop onder de 14" komt ga je problemen krijgenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef m.k het volgende:
[..]
internationaal een populair dingetje bij de sf
hehe, ik block users niet. Negeer ze gewoon.quote:
AIs ik user zou blocken had ik ook niet hoeven zoeken hoe ik ze zou kunnen blocken, hèquote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ik block users niet. Negeer ze gewoon.
Het is anders een perfect knopje. Ik zie al tijden de posts van Rubje niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ik block users niet. Negeer ze gewoon.
Probeer toch echt def relevant te posten, btw de post count kan wat mij betereft gestolen worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah, sinds die postcount in de OP is opgenomen gaat het qua posts helemaal nergens meer over.
Lang geleden dat ik een DM van hem kreeg, of van hoe heet die mafkees ook alweer, die commando was?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is anders een perfect knopje. Ik zie al tijden de posts van Rubje niet meer.
Galt?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een DM van hem kreeg, of van hoe heet die mafkees ook alweer, die commando was?
Oh, ga dan maar weer fijn verder met de discussie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:58 schreef BredeBradda het volgende:
oh wacht had je geblocked per ongeluk srry![]()
Zal vast wel, die vreemde vogel zat met zo veel clones tegen zichzelf te lullen dat het niet meer te tellen was.quote:
Ah, zoals jij met sine?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zal vast wel, die vreemde vogel zat met zo veel clones tegen zichzelf te lullen dat het niet meer te tellen was.
Tot die ontmaskerd werd.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zal vast wel, die vreemde vogel zat met zo veel clones tegen zichzelf te lullen dat het niet meer te tellen was.
Ten eerste praat ik niet tegen mezelf (sine tegen amber, of anders om), nog probeer ik de indruk te wekken dat het zich om verschillende personen handeld.quote:
Eerst melden wat.quote:
Gehaktbal, met aardappel en rode koolquote:
Wij als voorzitter van de bond der gespleten persoonlijkheden geven jou 1 steentje voor de moeite.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ten eerste praat ik niet tegen mezelf (sine tegen amber, of anders om), nog probeer ik de indruk te wekken dat het zich om verschillende personen handeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |