Dat mochten we toen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef -Amber- het volgende:
Wie heeft hier zijn wapen(s) ook verbeterd/aangepast, en indien zo, wat?
Ik heb een klein stickertje met "smile" voor op de slede van mijn Glock.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef -Amber- het volgende:
subtielquote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een klein stickertje met "smile" voor op de slede van mijn Glock.
Als ik dat doe krijg ik ruzie.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef -Amber- het volgende:
Hier mag de reguliere militair ook weinig, maar heb ivm functie wat veranderingen door mogen/kunnen voeren.quote:
zoals?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier mag de reguliere militair ook weinig, maar heb ivm functie wat veranderingen door mogen/kunnen voeren.
Heb de spring cup vervangen voor een maritieme spring cup, heb de recoil assembly vervangen voor een lasermax, heb de sights vervangen met suresights, heb een vickers tactical extended magazine release voor bv. de glockquote:
oh wachtquote:Op maandag 9 juli 2012 17:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb de spring cup vervangen voor een maritieme spring cup, heb de recoil assembly vervangen voor een lasermax, heb de sights vervangen met suresights, heb een vickers tactical extended magazine release voor bv. de glock
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
mm je kan weer posten. volgende update sta ik met huidige cijfers voor :-P
Gebruik een HK 416, en heb ondermeer de magazine well aangepast, een vltor stock, buffer, optics, etc. aangepast.quote:
Op kosten van de baas of zelf?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gebruik een HK 416, en heb ondermeer de magazine well aangepast, een vltor stock, buffer, optics, etc. aangepast.
Zo lang ik geen groen schreit betaal ik niks zelf.quote:
he wat je zegt niksquote:Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef Esses het volgende:
Bredebradda, moet je me niet gaan ignoren als we lekker aan het DM'en zijn. Ik ga het nog eenmaal herhalen: Je moet denk ik eens beter gaan kijken of er echt geen links zijn.
ohhh jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
he wat je zegt niks
oh wacht had je geblocked per ongeluk srry![]()
Per ongeluk... hebzelfs geen idee waar die knop zit.quote:
internationaal een populair dingetje bij de sfquote:Op maandag 9 juli 2012 17:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gebruik een HK 416, en heb ondermeer de magazine well aangepast, een vltor stock, buffer, optics, etc. aangepast.
Idemquote:Op maandag 9 juli 2012 18:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Per ongeluk... hebzelfs geen idee waar die knop zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |