Jij niks nee, maar ze onnodig angst aanjagen is ook weer wat, ze komen er vanzelf wel achterquote:
N'tuurlijk niet. Is niet voor niets ;t alternatief. voor een x wat stoken voor oud en nieuw krijg je geen strafbladquote:
Pfff... als hij een abo neemt kan hij al zijn posts nog editten... Ik help hem juist...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij niks nee, maar ze onnodig angst aanjagen is ook weer wat, ze komen er vanzelf wel achter
Alternatief ja, maar er zijn verschillende gradaties waarin bepaalde "alternatieve" dingen mee genomen worden. Zoals halt straffen, schikkingen enz enzquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
N'tuurlijk niet. Is niet voor niets ;t alternatief. voor een x wat stoken voor oud en nieuw krijg je geen strafblad
MIVD kijkt langer dan de neus van FOK!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Pfff... als hij een abo neemt kan hij al zijn posts nog editten... Ik help hem juist...
Niet als het topic gesloten isquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Pfff... als hij een abo neemt kan hij al zijn posts nog editten... Ik help hem juist...
Voor HALT wordt je niet afgekeurd, is me persoonlijk verteldquote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Alternatief ja, maar er zijn verschillende gradaties waarin bepaalde "alternatieve" dingen mee genomen worden. Zoals halt straffen, schikkingen enz enz
Redelijk kansloos.quote:
Klopt, heb je gelijk in. Als ze wat van fok willen weten zeggen ze gewoon art. 11 wivd en voila, ze krijgen het.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
MIVD kijkt langer dan de neus van FOK!
Nee, niet afgekeurd...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Voor HALT wordt je niet afgekeurd, is me persoonlijk verteld
Mij is ook verteld dat ik geen belasting terug hoefde te betalen, nou, mooi wel dus. Niet alles geloven!!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
TENZIJ....quote:Op maandag 9 juli 2012 17:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tenzij watquote:
quote:
is 1x gebeurd.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef Esses het volgende:
Het vaak genoeg gebeurd, op bepaalde gronden enz. enz.
Even verder lezen pipo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef m.k het volgende:
[..]tering tekkel, een pizza behoort in de oven
Eet jij ook balistisch gezien voldoende groenvoer?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef BredeBradda het volgende:
Ja het zal allemaal wel, ander onderwerp nu
Waf.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef BredeBradda het volgende:
Ja het zal allemaal wel, ander onderwerp nu
gedaan, mijn post blijft relevantquote:
Als je maar genoeg ijzer en koper binnenkrijgt he...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eet jij ook balistisch gezien voldoende groenvoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |