quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, nu begrijp ik dus waarom ik nog niks in mijn brievenbus vond.
Zeg jij nu maar nietsquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]my bad. Compleet vergeten
![]()
Druk geweest met werk en inkopen doen.
Hè, ER als je weer eens aan het ritselen gaat, kan je dan kijken of je voor mij nog aan Checkpoint nr 7 (september 2011) kunt komen?quote:
Ik?quote:
Ahh, over die oude held. Ik probeer dat te ritselen. Herinner me wel vaak aan, ik kan het vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, ER als je weer eens aan het ritselen gaat, kan je dan kijken of je voor mij nog aan Checkpoint nr 7 (september 2011) kunt komen?
Is ze wel gewend.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, over die oude held. Ik probeer dat te ritselen. Herinner me wel vaak aan, ik kan het vergeten.
Ja, jijquote:
Correct, ik zal je zaterdag wel herinneren aan wat je zondag mee moet nemenquote:
Ben jij er dan ook?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
Correct, ik zal je zaterdag wel herinneren aan wat je zondag mee moet nemen
Moet ik je er ook wat vaker aan herinneren?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, over die oude held. Ik probeer dat te ritselen. Herinner me wel vaak aan, ik kan het vergeten.
quote:
Meneer Moerman. Dat is voldoende.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet ik je er ook wat vaker aan herinneren?
Nee, had je nog niet verteld.quote:
Regel ik woensdag wel, morgen drukke dag mbt werk en webtokoquote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet ik je er ook wat vaker aan herinneren?
quote:
Wat is belangrijker?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan onthoud ER wél de Checkpoint, maar niet de libelle vrees ik
Oh, ik ben soms ook een beetje vergeetachtigquote:
Meneer Moermanquote:
Juist dát onthou ik weer welquote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan onthoud ER wél de Checkpoint, maar niet de libelle vrees ik
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms ook een beetje vergeetachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |