quote:
Gas eropquote:
Niet te hard zeggen, dat is Cobra z'n straatje.quote:
Posten om het posten is nu niet echt de bedoeling, niet? Dan kan je beter naar een van de ONZ topics gaan.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen, dat is Cobra z'n straatje.
Buiten dat die kerel geen Duits kent, kan hij ook nog eens niet zingen.quote:
Wat bedoel je, waar ik woon, waar ik werk?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef BredeBradda het volgende:
@Amber
Waar ben jij eigenlijk actief in Amerika?
werk, betrekking tot Defensie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat bedoel je, waar ik woon, waar ik werk?
Dat valt wel mee volgens mijquote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Sommige dingen wil je als toekomstig militair gewoon niet weten, de MIVD trekt ook jouw posthistory na. Jij bent verplicht aan te geven op welke fora je komt en welke username je gebruikt. Geef je die niet op, einde carriëre. Dus opletten
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef BredeBradda het volgende:
@Amber
Waar ben jij eigenlijk actief in Amerika?
Oke Oke, zelfde systeem als in NL of heel anders?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:20 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vandaag ben ik niet actief (zoals je mischien al gemerkt hebt), maar ik werk bij de U.S. Army
Hij geeft het niet graag toe maar hij is die ouwe met de kamerjas.quote:
Knap. In 29 seconden bekijken en een reactie posten.quote:
Hij*?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij geeft het niet graag toe maar hij is die ouwe met de kamerjas.
huh, wat voor systeem heb je het over?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Oke Oke, zelfde systeem als in NL of heel anders?
De titel deed me al een vermoedenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap. In 29 seconden bekijken en een reactie posten.
Opleidingssysteem, rangsysteem, etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
huh, wat voor systeem heb je het over?
Is drnick ook zo goed inquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Knap. In 29 seconden bekijken en een reactie posten.
Weet ik het, zoveel kloontjes die hier rondzwerven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |