Daar betaal je lidmaatschap voor van wel ¤25 per jaar.quote:
Ook die zijn blijkbaar welkom. Er was zelfs een Occupy kamp.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meelopen denk ik in samenspraak met een organisatie. Malieveld staat voor een ieder open. iedereen is welkom, uiteraard geen terrorists
Niks gratis dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar betaal je lidmaatschap voor van wel ¤25 per jaar.
Oh, maar die activiste kwam het malieveld niet eens op. Die moest in bescherming genomen worden door de politie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook die zijn blijkbaar welkom. Er was zelfs een Occupy kamp.
na ja, in dat opzicht niet gratis nee. maar je krijgt er veel voor terugquote:
Dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar die activiste kwam het malieveld niet eens op. Die moest in bescherming genomen worden door de politie.
Dacht mischien volgend jaar kijken of ik vakantie in NLD kan doen, en dan als het Veteranen dag is even op het Malieveld te kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meelopen denk ik in samenspraak met een organisatie. Malieveld staat voor een ieder open. iedereen is welkom, uiteraard geen terrorists
Jij zat toen nog aan de irish coffeequote:
Zeker komen, is echt gezelligquote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht mischien volgend jaar kijken of ik vakantie in NLD kan doen, en dan als het Veteranen dag is even op het Malieveld te kijken.
Ze stond bij de hoofdpoort. Met 4 man politie om haar heen. En achter op het Malieveld was het Occupy kamp.quote:
Ohhh, voor het defile dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij zat toen nog aan de irish coffee
Mee eensquote:
quote:
Doe dat lekker zelf.quote:
Via ER.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef -Amber- het volgende:
Kan ik met mijn buitenlandse (oorlogs)veteranen pasje drink en eten bonnetjes krijgen?
Juist, VVGJ zorgt voor meer dan voldoende maaltijdbonnen en drankbonnen. Ik heb nu nog een zwik maaltijdbonnen en drankbonnen in walletquote:
Jou moet ik dus te vriend houdenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, VVGJ zorgt voor meer dan voldoende maaltijdbonnen en drankbonnen. Ik heb nu nog een zwik maaltijdbonnen en drankbonnen in wallet
Is wel makkelijk bij ER hoor. Buddy for life.quote:
Die schat heeft me (als het goed is) ook al de Libelle toegestuurd.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is wel makkelijk bij ER hoor. Buddy for life.
heh, goed dat je het zegt. Doen ik deze weekquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Die schat heeft me (als het goed is) ook al de Libelle toegestuurd.
K, nu begrijp ik dus waarom ik nog niks in mijn brievenbus vond.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, goed dat je het zegt. Doen ik deze week
Inclusief 2 nummers landmacht, een Checkpoint, een Kareoler en een zak dubbelzoute drop
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
K, nu begrijp ik dus waarom ik nog niks in mijn brievenbus vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |