Deze man weet hoe het moet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax reeks eruit, Feyenoord veranderen naar Feyenooit, Barça verboden te zeggen, Messi is homo etc.
Jammer, ik had grote plannen
En hier bestond twijfel over? R&B pop achtige muziekquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.homorazzi.com/(...)singers-celebrities/
http://www.metronieuws.nl(...)WiL0jvBcTeNCG54KlpQ/
http://www.pp2g.com/News/(...)-de-kast-Ik-ben-homo
http://www.celebritypop.c(...)about-his-sexuality/
http://www.538juize.nl/nieuws/frank-ocean-komt-uit-de-kast/
jahquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds luisteren.
Maar die liefdes liedjes zijn nu best kut/pik.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax reeks eruit, Feyenoord veranderen naar Feyenooit, Barça verboden te zeggen, Messi is homo etc.
Jammer, ik had grote plannen
Ga niet haten op anders man muziek, zei jij dit niet laatst?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hier bestond twijfel over? R&B pop achtige muziek
En Stinho en Geo nietquote:
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo vind jij het erg dat ik terug ben? Ja ik hoop ook dat kapi, Geo en Stijn weer snel terug zijn.quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga niet haten op anders man muziek, zei jij dit niet laatst?
Ik heb de stemmen van de VBL mods alquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Admin is al weg, hopelijk bespreken ze of ze me ook admin wil maken. Ben ik ook geschikt voor.
Is cool, moet sowieso 1 ajax, 1 psv en 1 overigquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb de stemmen van de VBL mods al
ach ik vind het niet erg om te luisteren of gewoon liefde mee te maken, maar niet met frank ocean troepquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel zonder armen of benen want jij hebt een fitness voorsprong.quote:
Naja ze zeggen wel over smaak valt niet te twisten maar dit komt nog net niet kant en klaar uit de computer rollen.,,quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik vind het niet erg om te luisteren of gewoon liefde mee te maken, maar niet met frank ocean troep
Met mij moet je tevreden zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is cool, moet sowieso 1 ajax, 1 psv en 1 overig
Jij een bier voorsprong.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel zonder armen of benen want jij hebt een fitness voorsprong.
Waar staat dat ik het erg vind ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo vind jij het erg dat ik terug ben? Ja ik hoop ook dat kapi, Geo en Stijn weer snel terug zijn.
Frank Ocean is juist goed muziek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik vind het niet erg om te luisteren of gewoon liefde mee te maken, maar niet met frank ocean troep
Je hebt gelijk. Mrstylo we drinken beide een kratje bier leeg en dan gaan we elkaar te vuist Mr Koerdie.quote:
Dat duimpje naar beneden zei voor mij genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het erg vind ?
Dat is omdat die andere niet terug zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat duimpje naar beneden zei voor mij genoeg
Mocros mogen komen man. Ik schiet ze neer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
Zag net trouwens een Somalier een Mocro harde klappen geven. Je raadt het nooit, maar de mocro was daarna druk aan het rondbellen
vrijdag the weeknd in adam geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Frank Ocean is juist goed muziek.
Maar ik ga maar overstappen naar The Weeknd voor de actie.
Zal proberen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel zonder armen of benen want jij hebt een fitness voorsprong.
Ik drink niet. :"(quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mrstylo we drinken beide een kratje bier leeg en dan gaan we elkaar te vuist Mr Koerdie.
Mocro's zijn over het algemeen in hun eentje niks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
Zag net trouwens een Somalier een Mocro harde klappen geven. Je raadt het nooit, maar de mocro was daarna druk aan het rondbellen
Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vrijdag the weeknd in adam geloof ik.
Ik heb hem op zijn plaats gezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Dagcijfers #224 poepen op brood
Kom we djoeke hem
bier zonder alcohol.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom juist dat compenseert je voorsprong.
quote:
mijn fout.quote:
Nooit gedaan, maar zal proberen een keer.quote:
Wie de neuk zijn dat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn fout.
A.S. treedt the weeknd op in adam geloof ik..
Oh zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn fout.
A.S. treedt the weeknd op in adam geloof ik..
Jij houd hem vast, ik ren weg..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH SHIT WIE DENK WIETPARKIET WEL NIET DAT HIJ IS IK DJOEK HEM ZO
Je jatte mijn opmerking omdat ik vollediger was.quote:
Slijmbalquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gaf een waarschuwing, en nu weer, stop met SC.
Aldus, toekomstig goed gedragende VBL mod Smoofie.
Stoppen +note.
ik dus ook niet tot vandaagquote:
We kunnen beter niet over jouw muzieksmaak hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer ik heb net Frank Ocean al moeten aanhoren
Deden we dat dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kunnen beter niet over jouw muzieksmaak hebben.
Behalve mijne toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Als ik een mod was had ik jullie reacties weggehaald.
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deden we dat dan?Ja ik heb een Justin Bieber miet proberen te organiseren maar dat is alles?
Ik als mod had iedereen toegejuicht..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Als ik een mod was had ik jullie reacties weggehaald.
Dat zijn best wel tegenstrijdige termen en geen van beide is correct en dan te bedenken dat ik voor jou maar 2/3 uur slaap heb gepaktquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.
vanmiddag waren er nog kaarten, hoe da nu zit weet ik niet. Gok van wel, veel mensen kennen het nog niet.quote:
Oke sorry schat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn best wel tegenstrijdige termen en geen van beide is correct en dan te bedenken dat ik voor jou maar 2/3 uur slaap heb gepakt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat buitenlandse stage doen ofzo, te druk voor FOK!.
En dan 038. 108 ajacied4lf. Verrader nu ben ik de enige die Ebecilio zijn kwaliteiten inzietquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat buitenlandse stage doen ofzo, te druk voor FOK!.
Moe en het lijkt wel Irak in mijn kamer qua temperatuur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke sorry schat.![]()
Maar ben net thuis en nog moe.
Hoe gaat het?
Door die kut Drake is hij nu in hipsters radar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vanmiddag waren er nog kaarten, hoe da nu zit weet ik niet. Gok van wel, veel mensen kennen het nog niet.
nee mainstream radarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door die kut Drake is hij nu in hipsters radar.
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.
Ik ook hoor, ik ben de enige die hem beschermt als een gozer stoer praat over hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan 038. 108 ajacied4lf. Verrader nu ben ik de enige die Ebecilio zijn kwaliteiten inziet
ben je echt headbanger ja?quote:
freefestquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zaterdag los in Almere op Angerfist en HeadHunterz
Hipsters is nu soort mainstream.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee mainstream radar. Hipsters hebben hem ontdekt toch.
Metal ftwquote:
Niks maar LR deed stoer tegen mij.quote:
Ooit een pool niet dronken gezien? Precies..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die polen in die video vechten raarSerieus 1 tik op hun neus en hij is neer. Of zijn ze allebei dronken?
Smoof heeft het me aangeradenquote:
Ik ga mij niet meer aftrekken op die naaktfoto's van jequote:
Ik vond het geen reet aan maar jij zal het best leuk hebben jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoof heeft het me aangeraden![]()
Eerste keer naar een groot Hardstyle feest met matties. Leuk toch?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mij niet meer aftrekken op die naaktfoto's van je
Ja met 1 klap kan je iemand niet knock out slaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die polen in die video vechten raarSerieus 1 tik op hun neus en hij is neer. Of zijn ze allebei dronken?
Maar geen Gothic toch? Wat een teringmetaliteit (hihi) is dat zeg en de muziek is ook zeikerig.quote:
Moet je meer pillen slikkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het geen reet aan maar jij zal het best leuk hebben ja
Pracht van een post dit.quote:
Oh, euhm, dan houd ik wel van Hip Hopquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mij niet meer aftrekken op die naaktfoto's van je
1 uur in de nacht ga je zo iets plaatsen in VBL?quote:
Nog meerquote:
Feyenoord hooli's op schoolreisje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
Zie zojuist een briljant filmpje van afgelopen zaterdag op youtube.
Broek alweer op de enkelsquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, euhm, dan houd ik wel van Hip Hop
Ierse Folkmusic?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Vraagprijs Narsingh en mogelijkheden PSV liggen dicht bij elkaar
Gothic is voor emo-diertjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar geen Gothic toch? Wat een teringmetaliteit (hihi) is dat zeg en de muziek is ook zeikerig.
Weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het doseren voor het beste effect.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord hooli's op schoolreisje?
Awak?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik vond het feest gewoon niet zo denderend, hoop tokkie volk
Komt omdat het gratis is, maar als je 16 bent en nog nooit naar een festival bent geweest is het prima lijkt mij .quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik vond het feest gewoon niet zo denderend, hoop tokkie volk
Buitendam kon dat mooi zeggen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ooit een pool niet dronken gezien? Precies..
Ontslagen bij de maccie, ban op fok en nu weer terug en zaterdag naar free festquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zit gewoon weer mee he, ook al weer werk gevonden of dat nog niet?
Awake isquote:
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja met 1 klap kan je iemand niet knock out slaan.dus wel
Ja dat is ook zo, maar ik persoonlijk vond het niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat het gratis is, maar als je 16 bent en nog nooit naar een festival bent geweest is het prima lijkt mij .
Nee nog nooitquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven heb jij eigenlijk weleens AIDS remmers fijngemalen en opgerookt? Dat schijnt in Afrika best trendy shit te zijn maar ik durf de mijne niet te gebruiken.
Dat nog niet, vanavond wel eerste dag op de sportschool gehad. Gewoon conditie van niveau 5 en 7 is het hoogste. Jaja en dat zonder enige beweging normaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zit gewoon weer mee he, ook al weer werk gevonden of dat nog niet?
Welkom terugquote:
Wat eerst ook niet mocht (vraag aan Smoof). Dus een top dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ontslagen bij de maccie, ban op fok en nu weer terug en zaterdag naar free fest
Mooi man. Nu nog die 2kg optillenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat nog niet, vanavond wel eerste dag op de sportschool gehad. Gewoon conditie van niveau 5 en 7 is het hoogste. Jaja en dat zonder enige beweging normaal.
Is best goed Kleine Konijn.quote:
idd, het is dat ik PSV mod ga worden, anders was hij mooi de lulquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo kinderachtig over je toekomstig Mod doen.
Had meer over relatie tussen Smoofie en GGMM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dat ik PSV mod ga worden, anders was hij mooi de lul
Wie zegt dat ik daar niet allang mee begonnen ben?quote:
Dan ga je voor het Overeem niveau?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Maandag krachttest. Zal niet heel erg hoog zijn denk ik maar goed... langzaam opbouwen. Conditietest was goed
Ik check alleen maar, alles moet goed lopen jeweetquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar niet allang mee begonnen ben?
Ik geloof in je. Al heb ik liever Doublepainquote:
Smoofie Brands?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als in het voetbal wie het hardst ontkent heeft waarschijnlijk al het contract.
Niemand boeit BNW en 1 Ajax mod is al genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak moet ik nu al zeggen dat Dritz en ik mod worden?
Kijk hem vissen naar complimentjes.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
Het is wel opvallend stil als ik hier ben ja.
quote:
quote:
quote:
Ik was braaf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Hallo knaapjes, lief gespeeld in mijn afweziheid?
Seksuele spanning macht trekt aan he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
Komt door dat blauwe ja, het is net alsof een agent zo door de Bijlmer loopt. Dan is het ook ineens heel stil op straat. Snapje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft Narsingh een heel warm gevoel gegeven. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken en is nog niet bij ons teruggekomen. Dat is momenteel de status."
ja ja kut ajax![]()
zie op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Hallo knaapjes, lief gespeeld in mijn afwezigheid?
Ajax heeft zich vandaag weer gemeld voor Narsinghquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft Narsingh een heel warm gevoel gegeven. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken en is nog niet bij ons teruggekomen. Dat is momenteel de status."
ja ja kut ajax![]()
Ik ben benieuwd wat Stijndinho ervan denkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
ja ja kut ajax![]()
Stijntje heeft hem al gekocht en verkocht voor 60 mil op fm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Stijndinho ervan denkt.
U heeft 1 nieuwe DM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mino Raiola.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
ja ja kut ajax![]()
Klopt en met PSV zijn ze al in gesprekquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax heeft zich vandaag weer gemeld voor Narsingh
Je had toch een paar quotes van hem?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had toch een paar quotes van hem?
07:00 tot 22:00 DMen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh, Ajacied422 is er om 7:00 weer.
Kijk eens naar die neus, dan weet je al waar Narsingh volgend jaar speeltquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh, Ajacied422 is er om 7:00 weer.
Stijn zit binnenkort financieel aan de grond door Narsingh. Hij heeft al 4 Ajaxshirts met hem laten bedrukken om deze bij het volgende gerucht weer te hebben vebrandquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een topic voor deze watervlugge AmsterdammerPraat hier over deze baas.
![]()
Tevens is dit een eertopic voor hem
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:Zo, dat was even een
Narsingh komt nu toch wel zeker naar Ajax![]()
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh en Assaidi gaan samen naar Ajax.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh en Mooie sander komen naar ajax punt uit klaar groet groet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar Narsingh ook heen gaat. Hij blijft een baas.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vaak verkoop ik El Hamdaoui voor 4.1 miljoen. Maar ik wou mijn 4-4-2 tactiek met een dodelijk spitsenduo hebben, Boerrigter/Assaidi + Narsingh van de flanken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ego's als Afellay en Robben mogen voor mijn part ook oprotten.
Viva la Narsingh
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zie ik voorlopig niet kampioen worden. Mertens is de grote egoïst en ze missen een speler á la narsingh
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke roddels van Opa Thijs
Weet ik zeker. Dat narsingh naar PSV gaat geloof ik echt niets van. Dat hij dat doorschemerde vind ik onzin
Narsingh kan bij Ajax CL spelen en nog verder komen in de CL dan PSV de komende 10 jaar zal halen.
Narsingh woont in Amsterdam zelf, heeft daaar zelfs een gezin
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat narsingh naar PSV gaat geloof ik echt niets van. Dat hij dat doorschemerde vind ik onzin
Narsingh kan bij Ajax CL spelen en nog verder komen in de CL dan PSV de komende 10 jaar zal halen.
Narsingh woont in Amsterdam zelf, heef daaar zelfs een gezin
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die PSV''ers denken dat Narsingh daadwerkelijk naar PSV komt![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als die Narsingh naar PSV gaat, ben ik echt totaal mijn respect verloren voor 'm
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, zou toch wel keihard genieten zijn als Narsingh alsnog naar Ajax kwam
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Ik heb het vage vermoeden dat Narsingh naar PSV wil, een grote troll is.
Aissati is weg, en dat doen ze niet zomaar.
Narsingh komt gewoon naar Ajax in deze week. let op
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Die Narsingh gaat dus wel naar PSV.
Zijn we ook weer klaar met die landverrader
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk eens naar die neus, dan weet je al waar Narsingh volgend jaar speelt
[ afbeelding ]
Niemand wil naar Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Narsingh komt gewoon naar Ajax.
Zo niet dan vind ik hem niet goed meer.
Laat hem lekker naar die boeren gaan, lekker el spelen de komende jarenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Narsingh komt gewoon naar Ajax.
Zo niet dan vind ik hem niet goed meer.
Mag van mij eigenlijk best naar Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk eens naar die neus, dan weet je al waar Narsingh volgend jaar speelt
[ afbeelding ]
zo praat je toch niet over je vriendinquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag zoveelste afscheidsborrel/diner, ben alleen gegaan om er zeker van te zijn dat die leip is opgerot...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag van mij eigenlijk best naar Ajax.
Je lijkt 422 welquote:
Ja ik zou het ook niet zo erg vinden als ze hem laten lopen. Voor 5 miljoen zeker niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem lekker naar die boeren gaan, lekker el spelen de komende jaren
quote:
Was dat bij jou dat toen die gozer die weg ging helemaal ging schelden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag zoveelste afscheidsborrel/diner, ben alleen gegaan om er zeker van te zijn dat die leip is opgerot...
gewoon dronken worden en alles onderkotsen en einzeinzeinz! roepen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Heb je zijn afscheidscadeautjes nog gejat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Hij mag komen naar PSV, maar als het voor 5miljoen is dan hoeft het niet.quote:
Heb je al een mail gestuurd dan of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]Nee. Maar ik troll zo vaak, ben gewoon realist, steven wordt het wel
Of Kapi
. Of Davy
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was dat bij jou dat toen die gozer die weg ging helemaal ging schelden?
Denk je serieus dat heerenveen maar 4 vraagt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag komen naar PSV, maar als het voor 5miljoen is dan hoeft het niet.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd dan of niet?
Brands geeft niet snel geld uit dus dat komt wel goed joh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag komen naar PSV, maar als het voor 5miljoen is dan hoeft het niet.
Ja met deze tekst. Mensen houden van zelfkritische eerlijke mensenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd dan of niet?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
altijd als ik verdrietig ben kijk op de facebook van steven, zie hem daar zitten in zijn rolstoelhij blijft mooi steven.
Weet niet echt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat heerenveen maar 4 vraagt?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands geeft niet snel geld uit dus dat komt wel goed joh. [ afbeelding ]
Gewoon 3 miljoen bieden en 2 miljoen als ze kampioen worden en 1 miljoen als ze CL halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja ik durf het! DIKKE MIDDELVINGER ALLES!
Denk dat ze 6,5 vragen en dat Psv zo stom is om het te betalen en dan blijkt het een Lens de 2e te zijn, leuk bij een Az of Heerenveen maar te kort voor de topquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mag dit, GGMM?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja ik durf het! DIKKE MIDDELVINGER ALLES!
Zolang ik niet zeker weet dat mijn vrouw mee leest heet zoiets 'secretaresse' :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zo praat je toch niet over je vriendin
Beetje dubbel op toch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gewoon 3 miljoen bieden en 2 miljoen als ze kampioen worden en 1 miljoen als ze CL halen.
Financieel zie ik geen problemen voor PSV.
Zeker als Toivonen wordt verkocht
Neuh, als jullie geen kampioen worden maar wel CL halen krijgen ze maar 4quote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat ze 6,5 vragen en dat Psv zo stom is om het te betalen en dan blijkt het een Lens de 2e te zijn, leuk bij een Az of Heerenveen maar te kort voor de top
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang ik niet zeker weet dat mijn vrouw mee leest heet zoiets 'secretaresse' :p
Hij kan best goed passen als Toivonen weg gaat. Dan wil Advocaat meer op de counter spelen. Daar is Narsingh goed in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat ze 6,5 vragen en dat Psv zo stom is om het te betalen en dan blijkt het een Lens de 2e te zijn, leuk bij een Az of Heerenveen maar te kort voor de top
Ohjah.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neuh, als jullie geen kampioen worden maar wel CL halen krijgen ze maar 4
En Lens en Wijnaldum dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan best goed passen als Toivonen weg gaat. Dan wil Advocaat meer op de counter spelen. Daar is Narsingh goed in.
Advocaat gaat toch zoals Ajax spelen met de punt naar achter?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan best goed passen als Toivonen weg gaat. Dan wil Advocaat meer op de counter spelen. Daar is Narsingh goed in.
Nee, ik val op bijen, niet op wespen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij fappen op dat plaatje
Sterke bank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Lens en Wijnaldum dan?
Dat zijn dezelfde soort spelers
Wijnaldum weigert op de flanken te spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Advocaat gaat toch zoals Ajax spelen met de punt naar achter?
Lens zie ik nog wel verkocht worden en Wijnaldum gewoon als MCR?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal er nog een procedure komen? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Friezen zijn niet altijd even scherp. Net als Brands toen hij Labyad zijn contract verlengde.
que?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[youtube]in de herhaling: dit topic is geen SC en zeer zeker geen postopkriktopic [/youtube]
Wat was hier mis mee Steven? Serieus ik wil het weten dan kan ik me daarop voorbereiden. Heb nu hele hoge verwachtingen!
Komt niet, maar PSV geeft hem niet vrij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal er nog een procedure komen? Ik denk het niet.
psv is kut, ajax niet.quote:
Je had iets verkeerds onder je ctrl+v staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[youtube]in de herhaling: dit topic is geen SC en zeer zeker geen postopkriktopic [/youtube]
Wat was hier mis mee Steven? Serieus ik wil het weten dan kan ik me daarop voorbereiden. Heb nu hele hoge verwachtingen!
Black Jesus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum weigert op de flanken te spelenHij vindt zichzelf nog net geen teruggekeerde jezus omdat hij zich opofferde en het toch even heeft gedaan dit seizoen.
Dan speelt Wijnaldum dus het hele seizoen nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wijnaldum weigert op de flanken te spelenHij vindt zichzelf nog net geen teruggekeerde jezus omdat hij zich opofferde en het toch even heeft gedaan dit seizoen.
Mag wel van mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We willen gewoon niet het PSV topic in
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt niet, maar PSV geeft hem niet vrij.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
Zoveel weet ik ook niet.quote:
Klopt en er met een fles drank vandoor ging, maar dat was niet iemand van mijn team. Die marginaal van vandaag wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was dat bij jou dat toen die gozer die weg ging helemaal ging schelden?
De mensen die er rond lopen, 90% allemaal paupersquote:
Moet wel altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Hoeft ook niet joh, die zit al in Portugal en al.
Dan zullen die Portugezen een procedure starten dat PSV hem vrij moet gevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt niet, maar PSV geeft hem niet vrij.
Ging je huilen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt en er met een fles drank vandoor ging, maar dat was niet iemand van mijn team. Die marginaal van vandaag wel.
We zien wel. :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zullen die Portugezen een procedure starten dat PSV hem vrij moet geven
Voor jullie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Indien ja, zou het wel lachen worden.
Dus ben niet de enige gast die daar voor het eerst komt en die onder 18 isquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De mensen die er rond lopen, 90% allemaal paupers
Hij blowt al. Die vergeet genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Rens, niet te veel pillen nemen, dan vergeet je fucking veel man
Deze man weet uit ervaringquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Weet niets eens of ik wel 1 pil neem. Weet ik veel of er drugshonden staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet niets eens op wel 1 pil neem. Weet ik veel of er drugshonden staan.
Qlimax is sowieso een overrated feestquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus ben niet de enige gast die daar voor het eerst komt en die onder 18 is. De verhalen die ik allemaal hoor van mensen die naar Qlimax, Defqon.1,Mysteryland, Dominator etc. zijn geweest.. zoiets wil ik ook.
Decibelquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Qlimax is sowieso een overrated feest
Mysteryland niet heen gaan wanneer je van hardcore houdt
Defqon 1 en Dominator zijn wel oke
Maar het is gewoon een hoop pauper volk
Alleen bij een vooraf aangezegd zero tolerance gebied zetten ze drugshonden inquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet niets eens of ik wel 1 pil neem. Weet ik veel of er drugshonden staan.
Als je van hardcore houdt nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Decibel.
Mysterland is wel leuk hoor met Qdance en ook wat andere dance muziekj
Ik laat altijd een traantje als ik het restant na diefstal v/d fiscus op mijn salarisstrook zie.quote:
Ja man, alcohol is voor de echte die-hards.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke mensen hier uitgaan pillen alles. Waarschijnlijk nog alcohol ook.
Nu te heet, straks te koudquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
Het moet echt wat minder heet worden vind ik.
Daarna ren je gillend naar huis.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus ben niet de enige gast die daar voor het eerst komt en die onder 18 is. De verhalen die ik allemaal hoor van mensen die naar Qlimax, Defqon.1,Mysteryland, Dominator etc. zijn geweest.. zoiets wil ik ook.
ga maar niet danquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.freefestival.nl/
Weet niet eens of ik er heen kan. We hebben geen kaartjes en die zijn al uitverkocht. Als het vol is kan je niet eens naar binnen. Rijden we wel door naar Amsterdam
te koud is nooit het geval bij mij, daar kan je wat aan doen namelijk.quote:
Te heet is beter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
te koud is nooit het geval bij mij, daar kan je wat aan doen namelijk.
Te heet, dat is gewoon kut
dikke kut koerdquote:
Ja maar jij bent je plantage gewend.quote:
Sick Smoofie heeft ooit 2 wijntjes op 1 avond gedronken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja man, alcohol is voor de echte die-hards.
Hard drugs jeweetzelluf
Heb iedereen al gevraagd. Beetje mongolisch als ik dan afhaak. Ik kwam ermee door Smoof.quote:
Nu moet Smoof wel mod worden. So hardcore.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar jij bent je plantage gewend.
[..]
Sick Smoofie heeft ooit 2 wijntjes op 1 avond gedronken.
Je komt er echt niet in wanneer het nu al uitverkocht isquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb iedereen al gevraagd. Beetje mongolisch als ik dan afhaak. Ik kwam ermee door Smoof.
koud is nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |