PSV kan trouwens nooit Narsingh en Maher kopen, waar halen ze het geld vandaan? Lucht verkocht?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man jij liep altijd over een patatje catamaran te lullen toch?
Ze hebben Rein van den Hoogeband verkochtquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV kan trouwens nooit Narsingh en Maher kopen, waar halen ze het geld vandaan? Lucht verkocht?
Bij mij soms te lang, en met broeken ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb serieus echt moeite om goed passende bovenkleding te vinden. Het is altijd of te kort of te wijd.
toivonen ding,quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV kan trouwens nooit Narsingh en Maher kopen, waar halen ze het geld vandaan? Lucht verkocht?
195cm en iets meer dan 100kilogrammenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je broek op je enkels hangt of omdat er zoveel ehm vulling is?
Bij overhemden pas ik nooit met m'n schouders fatsoenlijk erin. Het gevolg is dat ik een maat groter moet nemen waardoor het weer een slobberding om je torso wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij soms te lang, en met broeken ook.
Hoe ging die Van Basten grap ook al weer over pannenkoeken of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Twente
4 Vitesse
5 AZ
6 sc Heerenveen
7 PSV.
Waarom is de volgorde andersom?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Twente
4 Vitesse
5 AZ
6 sc Heerenveen
7 PSV.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Twente
4 Vitesse
5 AZ
6 sc Heerenveen
7 PSV.
Twente kampioenquote:
Pannenkoeken vissen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe ging die Van Basten grap ook al weer over pannenkoeken of zo?![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Laat ze dan verstellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij overhemden pas ik nooit met m'n schouders fatsoenlijk erin. Het gevolg is dat ik een maat groter moet nemen waardoor het weer een slobberding om je torso wordt.Echt super irritant is dat man.
Dit idd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij overhemden pas ik nooit met m'n schouders fatsoenlijk erin. Het gevolg is dat ik een maat groter moet nemen waardoor het weer een slobberding om je torso wordt.Echt super irritant is dat man.
Thijssie slegers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Oja wacht. PSV gaat Toivonen, Engelaar, Pieters makkelijk verkopen volgens Thijs Slegers
Sowieso niet beide als er niemand verkocht wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toivonen gaat naar Rusland, Engelaar aflopend contract toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Oja wacht. PSV gaat Toivonen, Engelaar, Pieters makkelijk verkopen volgens Thijs Slegers
Slegers ook met al zijn arrogantie voor Ajax- PSV dit seizoenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijssie slegers.. lult onzin
Narsingh komt naar Ajax.
Is niet belangrijk volgens Steve. Kunnen we ons mooi op de comp + beker richten! Die man heeft er verstand vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kom eerst die 1e voorronde van EL maar door
is te duur voor ajax gozerquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
Heitinga is in gesprek met Ajax zeggen mn bronnen.
Wees er blij meequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
Vind ik meer dan prima zolang hij bereid is zijn salaris te halveren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:11 schreef Smoofie het volgende:
jij bent rijke tata toch ? Wat dat betreft heb ik altijd mazzel met mijn maten, L fits altijd.quote:
Nee, Want dan vind ik hem een vieze vuile gore**quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacied houd je die UI als naar PSV komt?
Hihi was lief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben klein dus moet vaak wel M, met mn 1m68
Kanker, dan ben je echt een dwergquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben klein dus moet vaak wel M, met mn 1m68
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Want dan vind ik hem een vieze vuile gore**
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar Narsingh ook heen gaat. Hij blijft een baas.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent rijke tata toch ? Wat dat betreft heb ik altijd mazzel met mijn maten, L fits altijd.
Tja Ajax weet wel te boeien he dan hoef je uit verveling geen rookgordijn van vuurwerk op te zetten.quote:
Dat filmpje blijft episch.quote:
ik vind dat einde zo mooi, ik heb lesquote:
Daar vinden ze altijd de bijzaken belangrijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja Ajax weet wel te boeien he dan hoef je uit verveling geen rookgordijn van vuurwerk op te zetten.
Op zo'n moment besef ik mij pas echt hoe belangrijk jij wel niet bent voor ons Saindquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:24 schreef Saind het volgende:
Nou jongens dood hier. Ik ben boodschappen doen, kom terug, amper een pagina vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |