Welkom terug maatje van me, nu sta ik niet meer alleen in dit topic.quote:
Ga jij eens heel gauw je mond wassen met zeep, jongeman!quote:
Ik heb net Hoegaarden gekocht. Prima toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een Duveltje op zijn tijd is wel lekker
kut chineesquote:
Ja gaat hier wel hard tegen hard hoor. Gelukkig hebben wij in Ajacied422 en PizzaGeit nog wat leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welkom terug maatje van me, nu sta ik niet meer alleen in dit topic.
Witbier prima hoor, lekker in de tuin met 25 graden genieten van een biertje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net Hoegaarden gekocht. Prima toch?
Aziatisch etenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou er maar wat blij mee zijn man.
Heerlijk vanavond bij de wedstrijd. Niks mis mee man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Witbier prima hoor, lekker in de tuin met 25 graden genieten van een biertje.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja gaat hier wel hard tegen hard hoor. Gelukkig hebben wij in Ajacied422 en PizzaGeit nog wat leeftijdsgenoten.
Wie? PizzaGeit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat PizzaGeit binnenkort oo kde spytool gaat gebruikenb
Ik ook. Ga er wat friet bij halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Saind het volgende:
Ik eet alleen, heb dus geen zin om te koken... Hmmmm
Was wel ok. Andere jaren was het drukker, maar da's logisch.quote:
Prima toch, lekker speklapjequote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een veelbelovende combinatie.
[..]
Prima weertje toch?
lekker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neen. rijst met babi pangang, zelfgemaakt overigens
Je bedoelt friet waterfiets? Ik ben meer van de rasfriet super.quote:
Medium sowieso, lekker strakquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dan ook nog een klacht waarom is 'Large' nou niet gewoon large bij shirts nu blijk ik weer voor medium te moeten gaan
Zolang PSV weer zo'n kloteseizoen meemaakt + rode cijfers maakt, en Ajax #32 pakt, vind ik alles bestquote:
Andere jaren hadden we geen gezeik met voorronde Champions League, goffedomme volgend jaar maar gewoon weer tiende wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel ok. Andere jaren was het drukker, maar da's logisch.
Nee man maar bijna altijd voldoet large krijg ik nu een shirt waar large 2x te groot isquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax b speelt niet in de eredivisie. Ajax 1 wordt al 1e.
Nee man jij liep altijd over een patatje catamaran te lullen toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bedoelt friet waterfiets? Ik ben meer van de rasfriet super.
Maar kwam langs snackbar Charly. Daar komen mensen van heinde en verre om de friet babi pangang te halen
ik draag XL/XXLquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man maar bijna altijd voldoet large krijg ik nu een shirt waar large 2x te groot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |