Begin je nu al?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus christus elke keer dit zielige gelul
Pizzageit doet niet zo achterlijk dom en Ronalstino ga er gewoon niet op in
Na De_kromme en hmf hebben we nu deze 2 prutsers die elke keer domme discussies beginnen
Als ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast dat jullie ongeveer dezelfde leeftijd als mij hebben![]()
Als je over 2 jaar nog steeds van deze discussie aangaat
Huh wat? Ben jij afgetreden als Captain Annoying?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om het nieuwe irritantje van de SC te worden man.
Ik word er serieus niet goed vanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wat? Ben jij afgetreden als Captain Annoying?
Dit heeft niets met VWO te makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ja ze zouden wel wat slimmer zijn met VWO. So what?
Nee, helaas nietquote:
Het gaat pas leuk worden wanneer we een PSVloze SC hebben. (op 2 users na ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word er serieus niet goed van
Deze sc was eerst echt heel leuk maar door dit soort mongooltjes wordt het gewoon verpest
Ik observeer enkel. Je bent te bijdehand. Het zou leuker zijn als je je niet telkens liet verleiden tot een stortvloed aan onzinnige/uitlokkende posts.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wat? Ben jij afgetreden als Captain Annoying?
dat anderen steeds op me ziften met spelling etc, kan ik niet helpen vrindquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word er serieus niet goed van
Deze sc was eerst echt heel leuk maar door dit soort mongooltjes wordt het gewoon verpest
vriend*quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat anderen steeds op me ziften met spelling etc, kan ik niet helpen vrind
Ga gewoon niet op die kutmongool in danquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zelf ook aardig irritant en eigenwijs voor zo'n kleine bradda.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Het gezeik gaat maar lekker door hier. Ik ga naar diploma-uitreiking.
Later!
Van jezelf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef RensAjacied het volgende:
Het gezeik gaat maar lekker door hier. Ik ga naar diploma-uitreiking.
Later!
Ja of gewoon pizzageit negerenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we er nu een leuke SC van maken. Iedereen z'n feestneus opzetten.
Voel je je al een neus?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Zullen we er nu een leuke SC van maken. Iedereen z'n feestneus opzetten.
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je zusje![]()
nee serieus, gefeliciteerd nog!
Have funquote:
Je bedoelt Portugal - Italiëquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we zin in zondag? De opvoering van SPA-DUI
Geen harige kutjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef Saind het volgende:
Wat mag er eigenlijk gepost worden qua vrouwelijk schoon? I know, geen pingpongballen, maar wat wel?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook een favoriet?Een Duveltje op zijn tijd is wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Qua speelwijze.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spanje is beide evenveel in de basis.
overloper.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
* kapiteintje zet z'n feestneus ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |