Hah, een zwartequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)er=PSV&noreplyfrom=0
[ afbeelding ]
Geen soundhound op je telefoon hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zag vanochtend zo'n teringvet nummer op MTV voorbij komen. Ze lieten alleen geen titel zien.Nu weet ik niet welke het is. Kut is dat he.
shazam heeft een vettere naamquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen soundhound op je telefoon hebben.
Ik heb tijdelijk ff zo'n ancient nokia, kan er ook niks aan doen man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen soundhound op je telefoon hebben.
Ik denk dat je poetsvrouw bedoeld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
gvd ik moet echt een huisvrouw hebben. Ik ben al aan 't afwassen en wassen geweest. Zo moet ik nog eens gaan schoonmaken.Pauperzooi.
Nee ik wil een huisvrouw. Zo eentje die er permanent is zodat ik haar te allen tijde kan commanderen.quote:
Poolse poetsvrouw danquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik wil een huisvrouw. Zo eentje die er permanent is zodat ik haar te allen tijde kan commanderen.
Eindelijk, je opvoeding is volledig. I'm so proudquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik wil een huisvrouw. Zo eentje die er permanent is zodat ik haar te allen tijde kan commanderen.
Ja, pass me ff zo'n chick uit je zwarte boekje dan. Nu moet ik 't verdomme nog alleen doen ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk, je opvoeding is volledig. I'm so proud
Altijd nog beter dan een slok van een flesje bier dat er al 2 uur staat en waar inmiddels peuken in zijn gegooid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Saind het volgende:
Aaahhh vies patrick, neem zonder na te denken een slok van m'n koffie die er al 2 uur staat
Komt bekend voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een slok van een flesje bier dat er al 2 uur staat en waar inmiddels peuken in zijn gegooid.
Dat is toch die Hagenees van de PVV?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn mensen dom zeg... Hoe dat Richard de Mos filmpje in het VI topic door vele serieus wordt genomen
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is toch die Hagenees van de PVV?
Lekker ouwe en met jouquote:
Rustig mang, maar moksi meti moet toch makkelijk te krijgen zijn voor je? (of zat je niet in Amsterdam?)quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker ouwe en met jou
Ik heb godverdomme al dagen trek in Moksi meti
Ja erg makkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rustig mang, maar moksi meti moet toch makkelijk te krijgen zijn voor je? (of zat je niet in Amsterdam?)
Wat is er mis dan gozertquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja erg makkelijk
Ik ga morgen als ik uitslag heb van ziekenhuis ook een grote portie halen
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek wasquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek was
Erg vermoeid enzo en had en rare bobbel bij mijn schouder in de buurt
Bloed getest en shit naar bepaalde ziektes maar die noem ik niet anders wordt morpheus gek want dan gaan zijn alarmbellen af thuis
Aah suxquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bloed getest en shit naar bepaalde ziektes maar die noem ik niet anders wordt morpheus gek want dan gaan zijn alarmbellen af thuis
10uur uitslag, 11uur in Amsterdam om lam te wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee maar klote man, hopen dat je niks hebt.
Ja ben er nou wel klaar meequote:
Kut man, nauwelijks geslapen vannachtquote:
Ja naar omstandigheden wel okequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kut man, nauwelijks geslapen vannacht
Met jou dan?
Je bent te laat he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden wel oke
Te lang geslapen vannacht
Ik was al om 11uur wakker dus plantjes hebben hun verzorging gehadquote:
Ok dan is 't goed. Maar what's up dan goos? Hoor ik nou voor rare verhalen over ziekenhuizen en gezwellen man?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al om 11uur wakker dus plantjes hebben hun verzorging gehad
Morgen weten we meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok dan is 't goed. Maar what's up dan goos? Hoor ik nou voor rare verhalen over ziekenhuizen en gezwellen man?
Ok man. Ik hoop oprecht dat 't positief nieuws is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen weten we meer
Kan er nu echt vrij weinig over zeggen eigenlijk
Ja ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok man. Ik hoop oprecht dat 't positief nieuws is.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar het zal wel goed komen allemaal
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n uitslag nog niet he. Sowieso is Steven onverwoestbaar man.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n uitslag nog niet he. Sowieso is Steven onverwoestbaar man.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoord
Deze manquote:Duizenden bezoekers van de eerste openbare training van Ajax zullen opnieuw teleurgesteld zijn. Voor de zoveelste keer op rij heeft commercieel directeur Henri van der Aat niet de moeite genomen om op tijd shirts te regelen. Dit betekent dat de supporters van Ajax tot 15 juli moeten wachten. Opnieuw een financiële blunder van Ajax, men loopt opnieuw een redelijke omzet mis.
In de fanshop van Ajax, gevestigd in de Amsterdam ArenA, geven ze leverancier Adidas de schuld. Dit was vorig jaar ook het geval, maar Adidas ontkende dat zij een fout had gemaakt. Het lag volledig bij Ajax, volgens de sportfabrikant. De onderlinge banden tussen de club en top-sponsoren worden er in ieder geval niet beter op.
Je vergeet een letter...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoord
Ik was het van planquote:
De k?quote:
HIJ GAAT DOODquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HIJ GAAT DOOD
Nee serieus, kut man.. Sterkte pik.
Jij krijgt mijn verzameling boeken om nog meer sterke verhalen uit te halen pik wanneer ik dood gaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HIJ GAAT DOOD
Nee serieus, kut man.. Sterkte pik.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn verzameling boeken om nog meer sterke verhalen uit te halen pik wanneer ik dood ga
Ik denk dat Steven serieus bezorgd is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man daar kan steven echt wel om lachen
Ben ik ergens wel hoor maar je kan er beter om lachen dan er om janken tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Steven serieus bezorgd is.
Zijn vrouw en kind?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en als HMF doodgaat mag jij z'n Nissan 370Z, Audi A5, R8 en ... wat was die laatste pik?
Ik neem al zijn diploma's wel over. De zolder is nog leeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en als HMF doodgaat mag jij z'n Nissan 370Z, Audi A5, R8 en ... wat was die laatste pik?
We zullen 't wel zien man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik ergens wel hoor maar je kan er beter om lachen dan er om janken toch
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem al zijn diploma's wel over. De zolder is nog leeg.
Misschien kan hmf mij wel opereren terwijl hij de staantribune aan het bouwen is in de kuipquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kan koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kunnen koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.
Als ik ooit dood ga wil ik pils en frituur hoor, koffie en cake is zo standaard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik niet
Ik wil hasj,coke en pillenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga wil ik pils en frituur hoor, koffie en cake is zo standaard.
Mijn wijf die overlijdt tegelijkertijd met mij vanzelfsprekend. Is godgegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kan koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hasj,coke en pillen
Maar even wat bevriende dealers aanspreken
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik niet
Denken dat twente dit verzonnen heeftquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.
Cakes vol met vergif, halve F-side uitgeroeid in één klap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.
En dan aangeklaagd worden voor moord met voorbedachte raden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cakes vol met vergif, halve F-side uitgeroeid in één klap..
FIIIR op je hoofd. SCF alles
Moord IS met voorbedachte rade appel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden voor moord met voorbedachte raden.Dan hoop ik dat el kapitno dat hoofdstuk al gehad heeft.
Je kan mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dat niet snappen. Je hoort ALTIJD in de media het pleonasme "De moord met voorbedachte rade".quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moord IS met voorbedachte rade appel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoornse_taart
Ik neem 't ze ook niet kwalijk. In de volksmond is doodslag ook gewoon 'iemand vermoord hebben'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dat niet snappen. Je hoort ALTIJD in de media het pleonasme "De moord met voorbedachte rade".
Ja duh, dat is het hele principe van een moord in Nederland.. Maar fuck.
Sowieso zou een basiscursus 'doodslag', 'moord' en 'dood door schuld' wel mogen worden gegeven bij maatschappijleer ofzo op de middelbare school.
teveel suiker gehad?quote:
Vandaar dat je zonder fietslicht durfde te fietsen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 Red Bulls slaan bij mij ook altijd hard in na een avondje man.
Onder andere. En ik ging aan de binnenkant fietsen zodat de popo mij niet zag, fuck the system enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je zonder fietslicht durfde te fietsen.
Zeker ook geen richting aangegeven met de arm bij het afslaan he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onder andere. En ik ging aan de binnenkant fietsen zodat de popo mij niet zag, fuck the system enzo.
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 Red Bulls slaan bij mij ook altijd hard in na een avondje man.
Nee, maar mijn collega's wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb laatst het zesde zintuig gezien over een vermoorde lerares uit Hengelo..
Kende gij die mevrouw?
ik voel mij ook best brak, maar waar het vandaan komt geenideequote:
Het zou sowieso wel goed zijn om het Nederlandse Recht in het algemeen extra te behandelen op de middelbare school. En misschien zelfs nog wat algemene dingen van het Europees Recht. Sommige mensen snappen echt helemaal geen klote van rechtspraak, straffen etc. Als nu een politicus roept dat hij alle straffen omhoog wil gooien staan veel mensen te juichen van blijdschap en in de peilingen schieten die partijen omhoog. Terwijl wij in Nederland een van de meest effectieve strafsystemen van de wereld hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dat niet snappen. Je hoort ALTIJD in de media het pleonasme "De moord met voorbedachte rade".
Ja duh, dat is het hele principe van een moord in Nederland.. Maar fuck.
Sowieso zou een basiscursus 'doodslag', 'moord' en 'dood door schuld' wel mogen worden gegeven bij maatschappijleer ofzo op de middelbare school.
Hoe kan pizzageit precies brak zijn op zijn dertiende? Dat is ongeveer hetzelfde als Stino die verteld dat hij in een park is afgezogen door een lekker wijfquote:
Oh, is het anders gewoon doodslag?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moord IS met voorbedachte rade appel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoornse_taart
Lang doorgamen en veel red bull golden power drinken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe kan pizzageit precies brak zijn op zijn dertiende? Dat is ongeveer hetzelfde als Stino die verteld dat hij in een park is afgezogen door een lekker wijf
Denken dat Stinho geen seks heeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe kan pizzageit precies brak zijn op zijn dertiende? Dat is ongeveer hetzelfde als Stino die verteld dat hij in een park is afgezogen door een lekker wijf
Met zo'n geile zus zou ik het ook wel wetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denken dat Stinho geen seks heeft
Ik heb een korfbal picca waar hij aan een tiet van een meid zit, duidelijk dat dat verder is gegaan onder de douche.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gozer is toch 15? Ben ook wel eens brak geweest toen ik zo oud wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
nee, gewoon neequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een korfbal picca waar hij aan een tiet van een meid zit, duidelijk dat dat verder is gegaan onder de douche.
Als hij al sex heeft dan is het 1 van de volgende opties:quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij al sex heeft dan is het 1 van de volgende opties:
- linkerhand
- rechterhand
- de hond
- teddybeer van z'n zusje
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, gewoon nee
hij leest mee hoor
Ik post niks meer hoor, maar ik wilde je punt bevestigen dat Ronalstinho wel seks heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, gewoon nee
hij leest mee hoor
oh okequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post niks meer hoor, maar ik wilde je punt bevestigen dat Ronalstinho wel seks heeft.
15 ja? Oh dan zou het kunnen ja. Hij post als een kleuter in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer is toch 15? Ben ook wel eens brak geweest toen ik zo oud was
Kan je alles nog beter in de gaten houdenquote:
neuh, die gebruik ik voor FM.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je alles nog beter in de gaten houden
Ene scherm op spytool en de andere voor lapo hunten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We moeten 422 gewoon steeds een andere naam geven, dan kan hij niet meer spytoolenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij leest mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten 422 gewoon steeds een andere naam geven, dan kan hij niet meer spytoolen
ik lees terugquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten 422 gewoon steeds een andere naam geven, dan kan hij niet meer spytoolen
quote:
Klein beetje maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
jullie hebben een obsessie voor mij hé
Paok hooligans zijn echt erg ja. 2 maal gezien, in Amsterdam en Heerenveen. 2x hebben ze alles naar de tering geslagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef Saind het volgende:
In Thessaloniki hebben ze toch die twee clubs Aris en Paok die elkaar de hersenen inslaan? Ben daar over een paar weken, seizoen zal wel nog niet begonnen zijn maar goed
In Amsterdam was het vrij rustig hoor die dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paok hooligans zijn echt erg ja. 2 maal gezien, in Amsterdam en Heerenveen. 2x hebben ze alles naar de tering geslagen.
Ik ga naar wat geinige landen wat dat betreft geloof ik, iig qua geweld in het algemeenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paok hooligans zijn echt erg ja. 2 maal gezien, in Amsterdam en Heerenveen. 2x hebben ze alles naar de tering geslagen.
Klopt. De PVV wou laatst minimumstraffen en cumulatieve straffen instellen. Dat betekent dus dat als je 10x een Snicker zou stelen dat je dan 30 maanden in de gevangenis moet zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel goed zijn om het Nederlandse Recht in het algemeen extra te behandelen op de middelbare school. En misschien zelfs nog wat algemene dingen van het Europees Recht. Sommige mensen snappen echt helemaal geen klote van rechtspraak, straffen etc. Als nu een politicus roept dat hij alle straffen omhoog wil gooien staan veel mensen te juichen van blijdschap en in de peilingen schieten die partijen omhoog. Terwijl wij in Nederland een van de meest effectieve strafsystemen van de wereld hebben
Of dood door schuld als opzet niet bewezen kan worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, is het anders gewoon doodslag?
Weer wat geleerd.
Een keer zo'n docu daarover gezien. Van die mensen die serieus voor een diefstal van 3 dollar nog wat levenslang in de bak zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. De PVV wou laatst minimumstraffen en cumulatieve straffen instellen. Dat betekent dus dat als je 10x een Snicker zou stelen dat je dan 30 maanden in de gevangenis moet zitten.
Door die kut ui van je denk ik elke keer dat je hmf bent maar je bent lang niet zo achterlijk als hmf, neem eens een uiquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een keer zo'n docu daarover gezien. Van die mensen die serieus voor een diefstal van 3 dollar nog wat levenslang in de bak zittenTe debiel voor woorden.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die kut ui van je denk ik elke keer dat je hmf bent maar je bent lang niet zo achterlijk als hmf, neem eens een ui
Ja man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die kut ui van je denk ik elke keer dat je hmf bent maar je bent lang niet zo achterlijk als hmf, neem eens een ui
De debiele broer van hmfquote:
Nouja, ik ben 15quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh die dooie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De meest legendarische IJsbeer ooit, duh
Huh nee, gewoon nachtje doorhalen met vrienden en (teveel) bier drinken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lang doorgamen en veel red bull golden power drinken.
Je ouders weten hier wel van he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh nee, gewoon nachtje doorhalen met vrienden en (teveel) bier drinken.
Gaap, mag morgen weer heel de dag gaan werken
Misschienquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ouders weten hier wel van he?
Zolang je je moeder maar tijdig informeert dat het laat kan worden. Er is niks stoers aan het in de stress laten zitten van je moeder jongemanquote:
Moeders moeten gewoon naar bed gaan en niet blijven wachten (of proberen.. )quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je moeder maar tijdig informeert dat het laat kan worden. Er is niks stoers aan het in de stress laten zitten van je moeder jongeman
Korte achternaam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Mijn achternaam is R, dus duurt dan wel ff.
Tijd lang was zijn naam ook zijn usernamequote:
Domme foutquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tijd lang was zijn naam ook zijn username
Oh wacht, staat in je usernamequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heel veel weten me achternaam... eigen-schuld van mij.
Ik zei Geo.quote:
Hey.quote:
Spytool staat nogal losjes afgesteldquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei Geo.Heb je weer van de Juupjes lopen snoepen?
Geodriehoek.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei Geo.Heb je weer van de Juupjes lopen snoepen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer reageert Paaon dan?
Joehoe Dikke Bertha
Subtitlesquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat het als er weinig subtitles zijn voor films/series en dat je dan zo'n kut xvid ding moet gebruiken die niet lekker werken.. en als je dan eindelijk hem gesynchroniseerd hebt loopt hij elke minuut weer fout.. dat je na 5min weer 10seconde erbij moet fixen
Zelfoverschatting denk ik bij je spelers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
a422, als mede fm-ert. Hoe de fuck kan ik dat ik van inter met 6-0 win maar gelijk speel tegen een fucking chievo
Zoek dan ook de goede man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat het als er weinig subtitles zijn voor films/series en dat je dan zo'n kut xvid ding moet gebruiken die niet lekker werken.. en als je dan eindelijk hem gesynchroniseerd hebt loopt hij elke minuut weer fout.. dat je na 5min weer 10seconde erbij moet fixen
Pics van die Koe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Bertha right.. omdat ze grote uiers heeft?
vlc en vobsubquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Naja toch best handig als er regelmatig Spaans gepraat word en die ondertiteling niet in/op de video zelf zit. En ik vind Engelse subs erbij altijd wel handig, voor de extra.quote:
Mensen die geen Spaans sprekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja toch best handig als er regelmatig Spaans gepraat word en die ondertiteling niet in/op de video zelf zit. En ik vind Engelse subs erbij altijd wel handig, voor de extra.
Ik gebruik vaak ook die subtitles voor slecht horende dat je al die zachte/fluisterende geluiden/praatjes erbij krijgt.
Je zus is een putaquote:
Hebben we 'm weer hoor. Meneer heeft zeker net een jaartje Spaans gehad op de middelbare school.quote:
Welkequote:
Ik heb Spaans toegevoegd als taal die ik spreek op Facebook, ik kan dus Spaans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we 'm weer hoor. Meneer heeft zeker net een jaartje Spaans gehad op de middelbare school.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb Spaans toegevoegd als taal die ik spreek op Facebook, ik kan dus Spaans.
Wel een beetje denk. Ken jij de internationale ''talenniveau's'' zegmaar? Weet niet hoe je het anders zegt, maar dat is met A-1,A-2,B-1,B-2,C-1,C-2. Ik zit met Spaans op A-2, dus je spreekt het dan nog niet heel goed, maar je kan in ieder geval al een beetje Spaans verstaan/spreken/lezen/schrijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij dan overweg zonder woordenboek in Spanje?
4 jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we 'm weer hoor. Meneer heeft zeker net een jaartje Spaans gehad op de middelbare school.
Hij loopt inderdaad niet echt lekker neequote:
Kom opquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel een beetje denk. Ken jij de internationale ''talenniveau's'' zegmaar? Weet niet hoe je het anders zegt, maar dat is met A-1,A-2,B-1,B-2,C-1,C-2. Ik zit met Spaans op A-2, dus je spreekt het dan nog niet heel goed, maar je kan in ieder geval al een beetje Spaans verstaan/spreken/lezen/schrijven
ik spreek fucking goed Nederlandsquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel een beetje denk. Ken jij de internationale ''talenniveau's'' zegmaar? Weet niet hoe je het anders zegt, maar dat is met A-1,A-2,B-1,B-2,C-1,C-2. Ik zit met Spaans op A-2, dus je spreekt het dan nog niet heel goed, maar je kan in ieder geval al een beetje Spaans verstaan/spreken/lezen/schrijven
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
A2 is het niveau dat allochtonen moeten halen met hun inburgeringstoetsing, met A2 zak je op school..quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eej heffe likos dos boobos in dos DM'as?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Salami pizza con buen derecho de cabra al horno de?
Jawel hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Kom maar terug als je zo rond de B2-C1 zit. Anders kun je nog geen gesprek voeren.
Si Senôrquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eej heffe likos dos boobos in dos DM'as?
Ja daar snap ik geen kut vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Salami pizza con buen derecho de cabra al horno de?
Dat is Grieks man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eej heffe likos dos boobos in dos DM'as?
Standaarddingen ja, die je van te voren bedenkt. Als een Spanjaard dan tegen je begint te ratelen weet je alsnog niet waar je 't moet zoeken en begin je te stamelen. Ergo: je kunt nog geen Spaans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jawel hoor
Natuurlijk gaat dat niet zo vloeiend, maar ik spreek het goed genoeg om de redelijk standaarddingetjes wel aan Spanjaarden te kunnen vragen. En C-2 is gewoon native, C-1 near-native![]()
![]()
Yup. Maar in feite was het 3,5 jaar, en de eerste 2,5 jaar met 1 uurtje per weekquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus Pizza, zeggen dat je een talenknobbel hebt en na 4 jaar spaans nog op A2 zitten. Dat is gewoon matig hoor?
Nee, alleen het computer bureauquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
Tijd voor Zweeds!
Anden förvandlades till den helige Anden
Haha hij dekt zich al in hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Yup. Maar in feite was het 3,5 jaar, en de eerste 2,5 jaar met 1 uurtje per week
Oh sorry. Met terugwerkende kracht vind ik je alsnog een wonderkind.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Yup. Maar in feite was het 3,5 jaar, en de eerste 2,5 jaar met 1 uurtje per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, ik heb er nog redelijk examen in gedaan hoor, met Spaanse mensen die geen Nederlands sprakenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Standaarddingen ja, die je van te voren bedenkt. Als een Spanjaard dan tegen je begint te ratelen weet je alsnog niet waar je 't moet zoeken en begin je te stamelen. Ergo: je kunt nog geen Spaans.
Fins?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuka tässä on uusi moderaattori jalkapallon foorumin mieltä olet?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry. Met terugwerkende kracht vind ik je alsnog een wonderkind.Huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet waarom jij altijd alles moet bashen. Ik maak gewoon een grapje, gelijk komt heel de VBL gang erop![]()
Best treurig af en toe, en ook jij ja, kapiteintje.
HAPquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik snap niet waarom jij altijd alles moet bashen. Ik maak gewoon een grapje, gelijk komt heel de VBL gang erop![]()
Best treurig af en toe, en ook jij ja, kapiteintje.
daar heb ik geen google translate voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst op skype met 2 Noorse meisjes. Stuurde ik dit. Ze waren daarna gelijk weg![]()
Breivik for meg er en helt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst op skype met 2 Noorse meisjes. Stuurde ik dit. Ze waren daarna gelijk weg![]()
Breivik for meg er en helt!
Si Senôr. Ich habe google translatequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat er grammaticaal ook geen kut van klopt
Zeg dan in een gezicht van een noor, als ik die noor was had ik je een koek gegevenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry. Met terugwerkende kracht vind ik je alsnog een wonderkind.moge duidelijk zijn dat mijn username daar niet van afstamt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Harige Apen Poepquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huis Artsen Post. Daar ga jij naartoe als Ajacied met je klaar is.
Wie wil er echt mod worden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Vote Geo for mod en ik zet PizzaGeit ook op de banlist.
Heeft ie meer bereikt dan jij kan zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens, is stupide niet vrouwelijk? In dat geval heb je 3 fouten in zo'n korte zin
Je bent hard op weg om het nieuwe irritantje van de SC te worden man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens, is stupide niet vrouwelijk? In dat geval heb je 3 fouten in zo'n korte zin
Jij bent domquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
3 fouten wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
OK Aankomende mod stevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus christus elke keer dit zielige gelul
Pizzageit doet niet zo achterlijk dom en Ronalstino ga er gewoon niet op in
Na De_kromme en hmf hebben we nu deze 2 prutsers die elke keer domme discussies beginnen
Gast dat jullie ongeveer dezelfde leeftijd als mij hebbenquote:
Die nieuwe generatie wordt ik niet vrolijk van, misschien maar een 18+ VBL SC beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Na De_kromme en hmf hebben we nu deze 2 prutsers die elke keer domme discussies beginnen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |