Ik was al om 11uur wakker dus plantjes hebben hun verzorging gehadquote:
Ok dan is 't goed. Maar what's up dan goos? Hoor ik nou voor rare verhalen over ziekenhuizen en gezwellen man?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was al om 11uur wakker dus plantjes hebben hun verzorging gehad
Morgen weten we meerquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok dan is 't goed. Maar what's up dan goos? Hoor ik nou voor rare verhalen over ziekenhuizen en gezwellen man?
Ok man. Ik hoop oprecht dat 't positief nieuws is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen weten we meer
Kan er nu echt vrij weinig over zeggen eigenlijk
Ja ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok man. Ik hoop oprecht dat 't positief nieuws is.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar het zal wel goed komen allemaal
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n uitslag nog niet he. Sowieso is Steven onverwoestbaar man.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n uitslag nog niet he. Sowieso is Steven onverwoestbaar man.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoord
Deze manquote:Duizenden bezoekers van de eerste openbare training van Ajax zullen opnieuw teleurgesteld zijn. Voor de zoveelste keer op rij heeft commercieel directeur Henri van der Aat niet de moeite genomen om op tijd shirts te regelen. Dit betekent dat de supporters van Ajax tot 15 juli moeten wachten. Opnieuw een financiėle blunder van Ajax, men loopt opnieuw een redelijke omzet mis.
In de fanshop van Ajax, gevestigd in de Amsterdam ArenA, geven ze leverancier Adidas de schuld. Dit was vorig jaar ook het geval, maar Adidas ontkende dat zij een fout had gemaakt. Het lag volledig bij Ajax, volgens de sportfabrikant. De onderlinge banden tussen de club en top-sponsoren worden er in ieder geval niet beter op.
Je vergeet een letter...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoord
Ik was het van planquote:
De k?quote:
HIJ GAAT DOODquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek was
Erg vermoeid enzo en had en rare bobbel bij mijn schouder in de buurt
Bloed getest en shit naar bepaalde ziektes maar die noem ik niet anders wordt morpheus gek want dan gaan zijn alarmbellen af thuis
Gast...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HIJ GAAT DOOD
Nee serieus, kut man.. Sterkte pik.
Jij krijgt mijn verzameling boeken om nog meer sterke verhalen uit te halen pik wanneer ik dood gaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HIJ GAAT DOOD
Nee serieus, kut man.. Sterkte pik.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn verzameling boeken om nog meer sterke verhalen uit te halen pik wanneer ik dood ga
Ik denk dat Steven serieus bezorgd is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man daar kan steven echt wel om lachen
Ben ik ergens wel hoor maar je kan er beter om lachen dan er om janken tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Steven serieus bezorgd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |