Hah, een zwartequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)er=PSV&noreplyfrom=0
[ afbeelding ]
Geen soundhound op je telefoon hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zag vanochtend zo'n teringvet nummer op MTV voorbij komen. Ze lieten alleen geen titel zien.Nu weet ik niet welke het is. Kut is dat he.
shazam heeft een vettere naamquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen soundhound op je telefoon hebben.
Ik heb tijdelijk ff zo'n ancient nokia, kan er ook niks aan doen man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen soundhound op je telefoon hebben.
Ik denk dat je poetsvrouw bedoeld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
gvd ik moet echt een huisvrouw hebben. Ik ben al aan 't afwassen en wassen geweest. Zo moet ik nog eens gaan schoonmaken.Pauperzooi.
Nee ik wil een huisvrouw. Zo eentje die er permanent is zodat ik haar te allen tijde kan commanderen.quote:
Poolse poetsvrouw danquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik wil een huisvrouw. Zo eentje die er permanent is zodat ik haar te allen tijde kan commanderen.
Eindelijk, je opvoeding is volledig. I'm so proudquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik wil een huisvrouw. Zo eentje die er permanent is zodat ik haar te allen tijde kan commanderen.
Ja, pass me ff zo'n chick uit je zwarte boekje dan. Nu moet ik 't verdomme nog alleen doen ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk, je opvoeding is volledig. I'm so proud
Altijd nog beter dan een slok van een flesje bier dat er al 2 uur staat en waar inmiddels peuken in zijn gegooid.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Saind het volgende:
Aaahhh vies patrick, neem zonder na te denken een slok van m'n koffie die er al 2 uur staat
Komt bekend voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een slok van een flesje bier dat er al 2 uur staat en waar inmiddels peuken in zijn gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |