quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft z'n uitslag nog niet he. Sowieso is Steven onverwoestbaar man.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoord
Deze manquote:Duizenden bezoekers van de eerste openbare training van Ajax zullen opnieuw teleurgesteld zijn. Voor de zoveelste keer op rij heeft commercieel directeur Henri van der Aat niet de moeite genomen om op tijd shirts te regelen. Dit betekent dat de supporters van Ajax tot 15 juli moeten wachten. Opnieuw een financiėle blunder van Ajax, men loopt opnieuw een redelijke omzet mis.
In de fanshop van Ajax, gevestigd in de Amsterdam ArenA, geven ze leverancier Adidas de schuld. Dit was vorig jaar ook het geval, maar Adidas ontkende dat zij een fout had gemaakt. Het lag volledig bij Ajax, volgens de sportfabrikant. De onderlinge banden tussen de club en top-sponsoren worden er in ieder geval niet beter op.
Je vergeet een letter...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft in de omstreken van zaantje de bijnaam superneus heb ik gehoord
Ik was het van planquote:
De k?quote:
HIJ GAAT DOODquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek was
Erg vermoeid enzo en had en rare bobbel bij mijn schouder in de buurt
Bloed getest en shit naar bepaalde ziektes maar die noem ik niet anders wordt morpheus gek want dan gaan zijn alarmbellen af thuis
Gast...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HIJ GAAT DOOD
Nee serieus, kut man.. Sterkte pik.
Jij krijgt mijn verzameling boeken om nog meer sterke verhalen uit te halen pik wanneer ik dood gaquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HIJ GAAT DOOD
Nee serieus, kut man.. Sterkte pik.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn verzameling boeken om nog meer sterke verhalen uit te halen pik wanneer ik dood ga
Ik denk dat Steven serieus bezorgd is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man daar kan steven echt wel om lachen
Ben ik ergens wel hoor maar je kan er beter om lachen dan er om janken tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat Steven serieus bezorgd is.
Zijn vrouw en kind?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en als HMF doodgaat mag jij z'n Nissan 370Z, Audi A5, R8 en ... wat was die laatste pik?
Ik neem al zijn diploma's wel over. De zolder is nog leeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en als HMF doodgaat mag jij z'n Nissan 370Z, Audi A5, R8 en ... wat was die laatste pik?
We zullen 't wel zien man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik ergens wel hoor maar je kan er beter om lachen dan er om janken toch
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem al zijn diploma's wel over. De zolder is nog leeg.
Misschien kan hmf mij wel opereren terwijl hij de staantribune aan het bouwen is in de kuipquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kan koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kunnen koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.
Als ik ooit dood ga wil ik pils en frituur hoor, koffie en cake is zo standaard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik niet
Ik wil hasj,coke en pillenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga wil ik pils en frituur hoor, koffie en cake is zo standaard.
Mijn wijf die overlijdt tegelijkertijd met mij vanzelfsprekend. Is godgegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kan koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hasj,coke en pillen
Maar even wat bevriende dealers aanspreken
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik niet
Denken dat twente dit verzonnen heeftquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |