Zijn vrouw en kind?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en als HMF doodgaat mag jij z'n Nissan 370Z, Audi A5, R8 en ... wat was die laatste pik?
Ik neem al zijn diploma's wel over. De zolder is nog leeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
Oh en als HMF doodgaat mag jij z'n Nissan 370Z, Audi A5, R8 en ... wat was die laatste pik?
We zullen 't wel zien man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik ergens wel hoor maar je kan er beter om lachen dan er om janken toch
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem al zijn diploma's wel over. De zolder is nog leeg.
Misschien kan hmf mij wel opereren terwijl hij de staantribune aan het bouwen is in de kuipquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kan koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je van z'n gokwinsten een mooie dakkapel over de hele lengte van 't huis laten zetten. Dan passen ze er allemaal in.
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kunnen koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.
Als ik ooit dood ga wil ik pils en frituur hoor, koffie en cake is zo standaard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik niet
Ik wil hasj,coke en pillenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ooit dood ga wil ik pils en frituur hoor, koffie en cake is zo standaard.
Mijn wijf die overlijdt tegelijkertijd met mij vanzelfsprekend. Is godgegeven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn wijf die het goed vind dat je andere neukt laat ik in de keuken zodat ze kan koken voor alle FOK!'ers die op het overlijdensfeestje komen. Dikke prima.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil hasj,coke en pillen
Maar even wat bevriende dealers aanspreken
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf heeft tenminste geld voor koffie en cake, ik niet
Denken dat twente dit verzonnen heeftquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.
Cakes vol met vergif, halve F-side uitgeroeid in één klap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik daar wel voor zou zorgen samen met m'n bois.
En dan aangeklaagd worden voor moord met voorbedachte raden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cakes vol met vergif, halve F-side uitgeroeid in één klap..
FIIIR op je hoofd. SCF alles
Moord IS met voorbedachte rade appel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden voor moord met voorbedachte raden.Dan hoop ik dat el kapitno dat hoofdstuk al gehad heeft.
Je kan mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dat niet snappen. Je hoort ALTIJD in de media het pleonasme "De moord met voorbedachte rade".quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moord IS met voorbedachte rade appel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoornse_taart
Ik neem 't ze ook niet kwalijk. In de volksmond is doodslag ook gewoon 'iemand vermoord hebben'.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan mensen niet echt kwalijk nemen dat ze dat niet snappen. Je hoort ALTIJD in de media het pleonasme "De moord met voorbedachte rade".
Ja duh, dat is het hele principe van een moord in Nederland.. Maar fuck.
Sowieso zou een basiscursus 'doodslag', 'moord' en 'dood door schuld' wel mogen worden gegeven bij maatschappijleer ofzo op de middelbare school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |