Dat is toch die Hagenees van de PVV?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn mensen dom zeg... Hoe dat Richard de Mos filmpje in het VI topic door vele serieus wordt genomen
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is toch die Hagenees van de PVV?
Lekker ouwe en met jouquote:
Rustig mang, maar moksi meti moet toch makkelijk te krijgen zijn voor je? (of zat je niet in Amsterdam?)quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker ouwe en met jou
Ik heb godverdomme al dagen trek in Moksi meti
Ja erg makkelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rustig mang, maar moksi meti moet toch makkelijk te krijgen zijn voor je? (of zat je niet in Amsterdam?)
Wat is er mis dan gozertquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja erg makkelijk
Ik ga morgen als ik uitslag heb van ziekenhuis ook een grote portie halen
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek wasquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek was
Erg vermoeid enzo en had en rare bobbel bij mijn schouder in de buurt
Bloed getest en shit naar bepaalde ziektes maar die noem ik niet anders wordt morpheus gek want dan gaan zijn alarmbellen af thuis
Aah suxquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was vorige week dinsdag naar ziekenhuis omdat ik nog al redelijk ziek was
Erg vermoeid enzo en had en rare bobbel bij mijn schouder in de buurt
Bloed getest en shit naar bepaalde ziektes maar die noem ik niet anders wordt morpheus gek want dan gaan zijn alarmbellen af thuis
10uur uitslag, 11uur in Amsterdam om lam te wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee maar klote man, hopen dat je niks hebt.
Ja ben er nou wel klaar meequote:
Kut man, nauwelijks geslapen vannachtquote:
Ja naar omstandigheden wel okequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kut man, nauwelijks geslapen vannacht
Met jou dan?
Je bent te laat he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden wel oke
Te lang geslapen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |