oh okequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post niks meer hoor, maar ik wilde je punt bevestigen dat Ronalstinho wel seks heeft.
15 ja? Oh dan zou het kunnen ja. Hij post als een kleuter in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer is toch 15? Ben ook wel eens brak geweest toen ik zo oud was
Kan je alles nog beter in de gaten houdenquote:
neuh, die gebruik ik voor FM.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je alles nog beter in de gaten houden
Ene scherm op spytool en de andere voor lapo hunten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We moeten 422 gewoon steeds een andere naam geven, dan kan hij niet meer spytoolenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij leest mee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten 422 gewoon steeds een andere naam geven, dan kan hij niet meer spytoolen
ik lees terugquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We moeten 422 gewoon steeds een andere naam geven, dan kan hij niet meer spytoolen
quote:
Klein beetje maarquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
jullie hebben een obsessie voor mij hé
Paok hooligans zijn echt erg ja. 2 maal gezien, in Amsterdam en Heerenveen. 2x hebben ze alles naar de tering geslagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef Saind het volgende:
In Thessaloniki hebben ze toch die twee clubs Aris en Paok die elkaar de hersenen inslaan? Ben daar over een paar weken, seizoen zal wel nog niet begonnen zijn maar goed
In Amsterdam was het vrij rustig hoor die dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paok hooligans zijn echt erg ja. 2 maal gezien, in Amsterdam en Heerenveen. 2x hebben ze alles naar de tering geslagen.
Ik ga naar wat geinige landen wat dat betreft geloof ik, iig qua geweld in het algemeenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paok hooligans zijn echt erg ja. 2 maal gezien, in Amsterdam en Heerenveen. 2x hebben ze alles naar de tering geslagen.
Klopt. De PVV wou laatst minimumstraffen en cumulatieve straffen instellen. Dat betekent dus dat als je 10x een Snicker zou stelen dat je dan 30 maanden in de gevangenis moet zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zou sowieso wel goed zijn om het Nederlandse Recht in het algemeen extra te behandelen op de middelbare school. En misschien zelfs nog wat algemene dingen van het Europees Recht. Sommige mensen snappen echt helemaal geen klote van rechtspraak, straffen etc. Als nu een politicus roept dat hij alle straffen omhoog wil gooien staan veel mensen te juichen van blijdschap en in de peilingen schieten die partijen omhoog. Terwijl wij in Nederland een van de meest effectieve strafsystemen van de wereld hebben
Of dood door schuld als opzet niet bewezen kan worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, is het anders gewoon doodslag?
Weer wat geleerd.
Een keer zo'n docu daarover gezien. Van die mensen die serieus voor een diefstal van 3 dollar nog wat levenslang in de bak zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. De PVV wou laatst minimumstraffen en cumulatieve straffen instellen. Dat betekent dus dat als je 10x een Snicker zou stelen dat je dan 30 maanden in de gevangenis moet zitten.
Door die kut ui van je denk ik elke keer dat je hmf bent maar je bent lang niet zo achterlijk als hmf, neem eens een uiquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een keer zo'n docu daarover gezien. Van die mensen die serieus voor een diefstal van 3 dollar nog wat levenslang in de bak zittenTe debiel voor woorden.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die kut ui van je denk ik elke keer dat je hmf bent maar je bent lang niet zo achterlijk als hmf, neem eens een ui
Ja man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door die kut ui van je denk ik elke keer dat je hmf bent maar je bent lang niet zo achterlijk als hmf, neem eens een ui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |