quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer reageert Paaon dan?
Joehoe Dikke Bertha
Subtitlesquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat het als er weinig subtitles zijn voor films/series en dat je dan zo'n kut xvid ding moet gebruiken die niet lekker werken.. en als je dan eindelijk hem gesynchroniseerd hebt loopt hij elke minuut weer fout.. dat je na 5min weer 10seconde erbij moet fixen
Zelfoverschatting denk ik bij je spelers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
a422, als mede fm-ert. Hoe de fuck kan ik dat ik van inter met 6-0 win maar gelijk speel tegen een fucking chievo
Zoek dan ook de goede man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat het als er weinig subtitles zijn voor films/series en dat je dan zo'n kut xvid ding moet gebruiken die niet lekker werken.. en als je dan eindelijk hem gesynchroniseerd hebt loopt hij elke minuut weer fout.. dat je na 5min weer 10seconde erbij moet fixen
Pics van die Koe?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Bertha right.. omdat ze grote uiers heeft?
vlc en vobsubquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Naja toch best handig als er regelmatig Spaans gepraat word en die ondertiteling niet in/op de video zelf zit. En ik vind Engelse subs erbij altijd wel handig, voor de extra.quote:
Mensen die geen Spaans sprekenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja toch best handig als er regelmatig Spaans gepraat word en die ondertiteling niet in/op de video zelf zit. En ik vind Engelse subs erbij altijd wel handig, voor de extra.
Ik gebruik vaak ook die subtitles voor slecht horende dat je al die zachte/fluisterende geluiden/praatjes erbij krijgt.
Je zus is een putaquote:
Hebben we 'm weer hoor. Meneer heeft zeker net een jaartje Spaans gehad op de middelbare school.quote:
Welkequote:
Ik heb Spaans toegevoegd als taal die ik spreek op Facebook, ik kan dus Spaans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we 'm weer hoor. Meneer heeft zeker net een jaartje Spaans gehad op de middelbare school.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb Spaans toegevoegd als taal die ik spreek op Facebook, ik kan dus Spaans.
Wel een beetje denk. Ken jij de internationale ''talenniveau's'' zegmaar? Weet niet hoe je het anders zegt, maar dat is met A-1,A-2,B-1,B-2,C-1,C-2. Ik zit met Spaans op A-2, dus je spreekt het dan nog niet heel goed, maar je kan in ieder geval al een beetje Spaans verstaan/spreken/lezen/schrijvenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij dan overweg zonder woordenboek in Spanje?
4 jaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hebben we 'm weer hoor. Meneer heeft zeker net een jaartje Spaans gehad op de middelbare school.
Hij loopt inderdaad niet echt lekker neequote:
Kom opquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel een beetje denk. Ken jij de internationale ''talenniveau's'' zegmaar? Weet niet hoe je het anders zegt, maar dat is met A-1,A-2,B-1,B-2,C-1,C-2. Ik zit met Spaans op A-2, dus je spreekt het dan nog niet heel goed, maar je kan in ieder geval al een beetje Spaans verstaan/spreken/lezen/schrijven
ik spreek fucking goed Nederlandsquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel een beetje denk. Ken jij de internationale ''talenniveau's'' zegmaar? Weet niet hoe je het anders zegt, maar dat is met A-1,A-2,B-1,B-2,C-1,C-2. Ik zit met Spaans op A-2, dus je spreekt het dan nog niet heel goed, maar je kan in ieder geval al een beetje Spaans verstaan/spreken/lezen/schrijven
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
A2 is het niveau dat allochtonen moeten halen met hun inburgeringstoetsing, met A2 zak je op school..quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eej heffe likos dos boobos in dos DM'as?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Salami pizza con buen derecho de cabra al horno de?
Jawel hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Kom maar terug als je zo rond de B2-C1 zit. Anders kun je nog geen gesprek voeren.
Si Senôrquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eej heffe likos dos boobos in dos DM'as?
Ja daar snap ik geen kut vanquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Salami pizza con buen derecho de cabra al horno de?
Dat is Grieks man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eej heffe likos dos boobos in dos DM'as?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |