Standaarddingen ja, die je van te voren bedenkt. Als een Spanjaard dan tegen je begint te ratelen weet je alsnog niet waar je 't moet zoeken en begin je te stamelen. Ergo: je kunt nog geen Spaans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jawel hoor
Natuurlijk gaat dat niet zo vloeiend, maar ik spreek het goed genoeg om de redelijk standaarddingetjes wel aan Spanjaarden te kunnen vragen. En C-2 is gewoon native, C-1 near-native![]()
![]()
Yup. Maar in feite was het 3,5 jaar, en de eerste 2,5 jaar met 1 uurtje per weekquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus Pizza, zeggen dat je een talenknobbel hebt en na 4 jaar spaans nog op A2 zitten. Dat is gewoon matig hoor?
Nee, alleen het computer bureauquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Saind het volgende:
Tijd voor Zweeds!
Anden förvandlades till den helige Anden
Haha hij dekt zich al in hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Yup. Maar in feite was het 3,5 jaar, en de eerste 2,5 jaar met 1 uurtje per week
Oh sorry. Met terugwerkende kracht vind ik je alsnog een wonderkind.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Yup. Maar in feite was het 3,5 jaar, en de eerste 2,5 jaar met 1 uurtje per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja, ik heb er nog redelijk examen in gedaan hoor, met Spaanse mensen die geen Nederlands sprakenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Standaarddingen ja, die je van te voren bedenkt. Als een Spanjaard dan tegen je begint te ratelen weet je alsnog niet waar je 't moet zoeken en begin je te stamelen. Ergo: je kunt nog geen Spaans.
Fins?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuka tässä on uusi moderaattori jalkapallon foorumin mieltä olet?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry. Met terugwerkende kracht vind ik je alsnog een wonderkind.Huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet waarom jij altijd alles moet bashen. Ik maak gewoon een grapje, gelijk komt heel de VBL gang erop![]()
Best treurig af en toe, en ook jij ja, kapiteintje.
HAPquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik snap niet waarom jij altijd alles moet bashen. Ik maak gewoon een grapje, gelijk komt heel de VBL gang erop![]()
Best treurig af en toe, en ook jij ja, kapiteintje.
daar heb ik geen google translate voor nodigquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst op skype met 2 Noorse meisjes. Stuurde ik dit. Ze waren daarna gelijk weg![]()
Breivik for meg er en helt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst op skype met 2 Noorse meisjes. Stuurde ik dit. Ze waren daarna gelijk weg![]()
Breivik for meg er en helt!
Si Senôr. Ich habe google translatequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat er grammaticaal ook geen kut van klopt
Zeg dan in een gezicht van een noor, als ik die noor was had ik je een koek gegevenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry. Met terugwerkende kracht vind ik je alsnog een wonderkind.moge duidelijk zijn dat mijn username daar niet van afstamt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Harige Apen Poepquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huis Artsen Post. Daar ga jij naartoe als Ajacied met je klaar is.
Wie wil er echt mod worden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
Vote Geo for mod en ik zet PizzaGeit ook op de banlist.
Heeft ie meer bereikt dan jij kan zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens, is stupide niet vrouwelijk? In dat geval heb je 3 fouten in zo'n korte zin
Je bent hard op weg om het nieuwe irritantje van de SC te worden man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens, is stupide niet vrouwelijk? In dat geval heb je 3 fouten in zo'n korte zin
Jij bent domquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
3 fouten wat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
OK Aankomende mod stevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus christus elke keer dit zielige gelul
Pizzageit doet niet zo achterlijk dom en Ronalstino ga er gewoon niet op in
Na De_kromme en hmf hebben we nu deze 2 prutsers die elke keer domme discussies beginnen
Gast dat jullie ongeveer dezelfde leeftijd als mij hebbenquote:
Die nieuwe generatie wordt ik niet vrolijk van, misschien maar een 18+ VBL SC beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
jezus christus elke keer dit zielige gelul
Pizzageit doet niet zo achterlijk dom en Ronalstino ga er gewoon niet op in
Na De_kromme en hmf hebben we nu deze 2 prutsers die elke keer domme discussies beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |