Smoof heeft het me aangeradenquote:
Ik ga mij niet meer aftrekken op die naaktfoto's van jequote:
Ik vond het geen reet aan maar jij zal het best leuk hebben jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoof heeft het me aangeraden![]()
Eerste keer naar een groot Hardstyle feest met matties. Leuk toch?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mij niet meer aftrekken op die naaktfoto's van je
Ja met 1 klap kan je iemand niet knock out slaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die polen in die video vechten raarSerieus 1 tik op hun neus en hij is neer. Of zijn ze allebei dronken?
Maar geen Gothic toch? Wat een teringmetaliteit (hihi) is dat zeg en de muziek is ook zeikerig.quote:
Moet je meer pillen slikkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het geen reet aan maar jij zal het best leuk hebben ja
Pracht van een post dit.quote:
Oh, euhm, dan houd ik wel van Hip Hopquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mij niet meer aftrekken op die naaktfoto's van je
1 uur in de nacht ga je zo iets plaatsen in VBL?quote:
Nog meerquote:
Feyenoord hooli's op schoolreisje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef Caland het volgende:
Zie zojuist een briljant filmpje van afgelopen zaterdag op youtube.
Broek alweer op de enkelsquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, euhm, dan houd ik wel van Hip Hop
Ierse Folkmusic?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Vraagprijs Narsingh en mogelijkheden PSV liggen dicht bij elkaar
Gothic is voor emo-diertjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar geen Gothic toch? Wat een teringmetaliteit (hihi) is dat zeg en de muziek is ook zeikerig.
Weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het doseren voor het beste effect.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord hooli's op schoolreisje?
Awak?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik vond het feest gewoon niet zo denderend, hoop tokkie volk
Komt omdat het gratis is, maar als je 16 bent en nog nooit naar een festival bent geweest is het prima lijkt mij .quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik vond het feest gewoon niet zo denderend, hoop tokkie volk
Buitendam kon dat mooi zeggen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ooit een pool niet dronken gezien? Precies..
Ontslagen bij de maccie, ban op fok en nu weer terug en zaterdag naar free festquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zit gewoon weer mee he, ook al weer werk gevonden of dat nog niet?
Awake isquote:
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja met 1 klap kan je iemand niet knock out slaan.dus wel
Ja dat is ook zo, maar ik persoonlijk vond het niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat het gratis is, maar als je 16 bent en nog nooit naar een festival bent geweest is het prima lijkt mij .
Nee nog nooitquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven heb jij eigenlijk weleens AIDS remmers fijngemalen en opgerookt? Dat schijnt in Afrika best trendy shit te zijn maar ik durf de mijne niet te gebruiken.
Dat nog niet, vanavond wel eerste dag op de sportschool gehad. Gewoon conditie van niveau 5 en 7 is het hoogste. Jaja en dat zonder enige beweging normaal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het zit gewoon weer mee he, ook al weer werk gevonden of dat nog niet?
Welkom terugquote:
Wat eerst ook niet mocht (vraag aan Smoof). Dus een top dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ontslagen bij de maccie, ban op fok en nu weer terug en zaterdag naar free fest
Mooi man. Nu nog die 2kg optillenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat nog niet, vanavond wel eerste dag op de sportschool gehad. Gewoon conditie van niveau 5 en 7 is het hoogste. Jaja en dat zonder enige beweging normaal.
Is best goed Kleine Konijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |