Nooit gedaan, maar zal proberen een keer.quote:
Wie de neuk zijn dat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn fout.
A.S. treedt the weeknd op in adam geloof ik..
Oh zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn fout.
A.S. treedt the weeknd op in adam geloof ik..
Jij houd hem vast, ik ren weg..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH SHIT WIE DENK WIETPARKIET WEL NIET DAT HIJ IS IK DJOEK HEM ZO
Je jatte mijn opmerking omdat ik vollediger was.quote:
Slijmbalquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gaf een waarschuwing, en nu weer, stop met SC.
Aldus, toekomstig goed gedragende VBL mod Smoofie.
Stoppen +note.
ik dus ook niet tot vandaagquote:
We kunnen beter niet over jouw muzieksmaak hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf niet meer ik heb net Frank Ocean al moeten aanhoren
Deden we dat dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kunnen beter niet over jouw muzieksmaak hebben.
Behalve mijne toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Als ik een mod was had ik jullie reacties weggehaald.
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deden we dat dan?Ja ik heb een Justin Bieber miet proberen te organiseren maar dat is alles?
Ik als mod had iedereen toegejuicht..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Als ik een mod was had ik jullie reacties weggehaald.
Dat zijn best wel tegenstrijdige termen en geen van beide is correct en dan te bedenken dat ik voor jou maar 2/3 uur slaap heb gepaktquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.
vanmiddag waren er nog kaarten, hoe da nu zit weet ik niet. Gok van wel, veel mensen kennen het nog niet.quote:
Oke sorry schat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn best wel tegenstrijdige termen en geen van beide is correct en dan te bedenken dat ik voor jou maar 2/3 uur slaap heb gepakt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat buitenlandse stage doen ofzo, te druk voor FOK!.
En dan 038. 108 ajacied4lf. Verrader nu ben ik de enige die Ebecilio zijn kwaliteiten inzietquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat buitenlandse stage doen ofzo, te druk voor FOK!.
Moe en het lijkt wel Irak in mijn kamer qua temperatuur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke sorry schat.![]()
Maar ben net thuis en nog moe.
Hoe gaat het?
Door die kut Drake is hij nu in hipsters radar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vanmiddag waren er nog kaarten, hoe da nu zit weet ik niet. Gok van wel, veel mensen kennen het nog niet.
nee mainstream radarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door die kut Drake is hij nu in hipsters radar.
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.
Ik ook hoor, ik ben de enige die hem beschermt als een gozer stoer praat over hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan 038. 108 ajacied4lf. Verrader nu ben ik de enige die Ebecilio zijn kwaliteiten inziet
ben je echt headbanger ja?quote:
freefestquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zaterdag los in Almere op Angerfist en HeadHunterz
Hipsters is nu soort mainstream.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee mainstream radar. Hipsters hebben hem ontdekt toch.
Metal ftwquote:
Niks maar LR deed stoer tegen mij.quote:
Ooit een pool niet dronken gezien? Precies..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die polen in die video vechten raarSerieus 1 tik op hun neus en hij is neer. Of zijn ze allebei dronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |