Deze man weet hoe het moet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax reeks eruit, Feyenoord veranderen naar Feyenooit, Barça verboden te zeggen, Messi is homo etc.
Jammer, ik had grote plannen
En hier bestond twijfel over? R&B pop achtige muziekquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.homorazzi.com/(...)singers-celebrities/
http://www.metronieuws.nl(...)WiL0jvBcTeNCG54KlpQ/
http://www.pp2g.com/News/(...)-de-kast-Ik-ben-homo
http://www.celebritypop.c(...)about-his-sexuality/
http://www.538juize.nl/nieuws/frank-ocean-komt-uit-de-kast/
jahquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds luisteren.
Maar die liefdes liedjes zijn nu best kut/pik.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax reeks eruit, Feyenoord veranderen naar Feyenooit, Barça verboden te zeggen, Messi is homo etc.
Jammer, ik had grote plannen
Ga niet haten op anders man muziek, zei jij dit niet laatst?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En hier bestond twijfel over? R&B pop achtige muziek
En Stinho en Geo nietquote:
Kom vechten dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo vind jij het erg dat ik terug ben? Ja ik hoop ook dat kapi, Geo en Stijn weer snel terug zijn.quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga niet haten op anders man muziek, zei jij dit niet laatst?
Ik heb de stemmen van de VBL mods alquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Admin is al weg, hopelijk bespreken ze of ze me ook admin wil maken. Ben ik ook geschikt voor.
Is cool, moet sowieso 1 ajax, 1 psv en 1 overigquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb de stemmen van de VBL mods al
ach ik vind het niet erg om te luisteren of gewoon liefde mee te maken, maar niet met frank ocean troepquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel zonder armen of benen want jij hebt een fitness voorsprong.quote:
Naja ze zeggen wel over smaak valt niet te twisten maar dit komt nog net niet kant en klaar uit de computer rollen.,,quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik vind het niet erg om te luisteren of gewoon liefde mee te maken, maar niet met frank ocean troep
Met mij moet je tevreden zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is cool, moet sowieso 1 ajax, 1 psv en 1 overig
Jij een bier voorsprong.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel zonder armen of benen want jij hebt een fitness voorsprong.
Waar staat dat ik het erg vind ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo vind jij het erg dat ik terug ben? Ja ik hoop ook dat kapi, Geo en Stijn weer snel terug zijn.
Frank Ocean is juist goed muziek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach ik vind het niet erg om te luisteren of gewoon liefde mee te maken, maar niet met frank ocean troep
Je hebt gelijk. Mrstylo we drinken beide een kratje bier leeg en dan gaan we elkaar te vuist Mr Koerdie.quote:
Dat duimpje naar beneden zei voor mij genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het erg vind ?
Dat is omdat die andere niet terug zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat duimpje naar beneden zei voor mij genoeg
Mocros mogen komen man. Ik schiet ze neer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
Zag net trouwens een Somalier een Mocro harde klappen geven. Je raadt het nooit, maar de mocro was daarna druk aan het rondbellen
vrijdag the weeknd in adam geloof ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Frank Ocean is juist goed muziek.
Maar ik ga maar overstappen naar The Weeknd voor de actie.
Zal proberen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed maar dan wel zonder armen of benen want jij hebt een fitness voorsprong.
Ik drink niet. :"(quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mrstylo we drinken beide een kratje bier leeg en dan gaan we elkaar te vuist Mr Koerdie.
Mocro's zijn over het algemeen in hun eentje niks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
Zag net trouwens een Somalier een Mocro harde klappen geven. Je raadt het nooit, maar de mocro was daarna druk aan het rondbellen
Dit snap ik niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vrijdag the weeknd in adam geloof ik.
Ik heb hem op zijn plaats gezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
Dagcijfers #224 poepen op brood
Kom we djoeke hem
bier zonder alcohol.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom juist dat compenseert je voorsprong.
quote:
mijn fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |