Dat zijn best wel tegenstrijdige termen en geen van beide is correct en dan te bedenken dat ik voor jou maar 2/3 uur slaap heb gepaktquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.
vanmiddag waren er nog kaarten, hoe da nu zit weet ik niet. Gok van wel, veel mensen kennen het nog niet.quote:
Oke sorry schat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn best wel tegenstrijdige termen en geen van beide is correct en dan te bedenken dat ik voor jou maar 2/3 uur slaap heb gepakt
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat buitenlandse stage doen ofzo, te druk voor FOK!.
En dan 038. 108 ajacied4lf. Verrader nu ben ik de enige die Ebecilio zijn kwaliteiten inzietquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat buitenlandse stage doen ofzo, te druk voor FOK!.
Moe en het lijkt wel Irak in mijn kamer qua temperatuur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke sorry schat.![]()
Maar ben net thuis en nog moe.
Hoe gaat het?
Door die kut Drake is hij nu in hipsters radar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vanmiddag waren er nog kaarten, hoe da nu zit weet ik niet. Gok van wel, veel mensen kennen het nog niet.
nee mainstream radarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door die kut Drake is hij nu in hipsters radar.
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer met die deathcore gothic shit.
Ik ook hoor, ik ben de enige die hem beschermt als een gozer stoer praat over hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan 038. 108 ajacied4lf. Verrader nu ben ik de enige die Ebecilio zijn kwaliteiten inziet
ben je echt headbanger ja?quote:
freefestquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zaterdag los in Almere op Angerfist en HeadHunterz
Hipsters is nu soort mainstream.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee mainstream radar. Hipsters hebben hem ontdekt toch.
Metal ftwquote:
Niks maar LR deed stoer tegen mij.quote:
Ooit een pool niet dronken gezien? Precies..quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die polen in die video vechten raarSerieus 1 tik op hun neus en hij is neer. Of zijn ze allebei dronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |