zo praat je toch niet over je vriendinquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag zoveelste afscheidsborrel/diner, ben alleen gegaan om er zeker van te zijn dat die leip is opgerot...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag van mij eigenlijk best naar Ajax.
Je lijkt 422 welquote:
Ja ik zou het ook niet zo erg vinden als ze hem laten lopen. Voor 5 miljoen zeker niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem lekker naar die boeren gaan, lekker el spelen de komende jaren
quote:
Was dat bij jou dat toen die gozer die weg ging helemaal ging schelden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag zoveelste afscheidsborrel/diner, ben alleen gegaan om er zeker van te zijn dat die leip is opgerot...
gewoon dronken worden en alles onderkotsen en einzeinzeinz! roepen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Heb je zijn afscheidscadeautjes nog gejat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef DonRaja het volgende:
Hij mag komen naar PSV, maar als het voor 5miljoen is dan hoeft het niet.quote:
Heb je al een mail gestuurd dan of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]Nee. Maar ik troll zo vaak, ben gewoon realist, steven wordt het wel
Of Kapi
. Of Davy
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was dat bij jou dat toen die gozer die weg ging helemaal ging schelden?
Denk je serieus dat heerenveen maar 4 vraagt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag komen naar PSV, maar als het voor 5miljoen is dan hoeft het niet.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd dan of niet?
Brands geeft niet snel geld uit dus dat komt wel goed joh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij mag komen naar PSV, maar als het voor 5miljoen is dan hoeft het niet.
Ja met deze tekst. Mensen houden van zelfkritische eerlijke mensenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd dan of niet?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
altijd als ik verdrietig ben kijk op de facebook van steven, zie hem daar zitten in zijn rolstoelhij blijft mooi steven.
Weet niet echt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat heerenveen maar 4 vraagt?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brands geeft niet snel geld uit dus dat komt wel goed joh. [ afbeelding ]
Gewoon 3 miljoen bieden en 2 miljoen als ze kampioen worden en 1 miljoen als ze CL halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja ik durf het! DIKKE MIDDELVINGER ALLES!
Denk dat ze 6,5 vragen en dat Psv zo stom is om het te betalen en dan blijkt het een Lens de 2e te zijn, leuk bij een Az of Heerenveen maar te kort voor de topquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mag dit, GGMM?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja ik durf het! DIKKE MIDDELVINGER ALLES!
Zolang ik niet zeker weet dat mijn vrouw mee leest heet zoiets 'secretaresse' :pquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zo praat je toch niet over je vriendin
Beetje dubbel op toch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gewoon 3 miljoen bieden en 2 miljoen als ze kampioen worden en 1 miljoen als ze CL halen.
Financieel zie ik geen problemen voor PSV.
Zeker als Toivonen wordt verkocht
Neuh, als jullie geen kampioen worden maar wel CL halen krijgen ze maar 4quote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat ze 6,5 vragen en dat Psv zo stom is om het te betalen en dan blijkt het een Lens de 2e te zijn, leuk bij een Az of Heerenveen maar te kort voor de top
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang ik niet zeker weet dat mijn vrouw mee leest heet zoiets 'secretaresse' :p
Hij kan best goed passen als Toivonen weg gaat. Dan wil Advocaat meer op de counter spelen. Daar is Narsingh goed in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat ze 6,5 vragen en dat Psv zo stom is om het te betalen en dan blijkt het een Lens de 2e te zijn, leuk bij een Az of Heerenveen maar te kort voor de top
Ohjah.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neuh, als jullie geen kampioen worden maar wel CL halen krijgen ze maar 4
En Lens en Wijnaldum dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan best goed passen als Toivonen weg gaat. Dan wil Advocaat meer op de counter spelen. Daar is Narsingh goed in.
Advocaat gaat toch zoals Ajax spelen met de punt naar achter?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kan best goed passen als Toivonen weg gaat. Dan wil Advocaat meer op de counter spelen. Daar is Narsingh goed in.
Nee, ik val op bijen, niet op wespen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij fappen op dat plaatje
Sterke bank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Lens en Wijnaldum dan?
Dat zijn dezelfde soort spelers
Wijnaldum weigert op de flanken te spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Advocaat gaat toch zoals Ajax spelen met de punt naar achter?
Lens zie ik nog wel verkocht worden en Wijnaldum gewoon als MCR?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal er nog een procedure komen? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Friezen zijn niet altijd even scherp. Net als Brands toen hij Labyad zijn contract verlengde.
que?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[youtube]in de herhaling: dit topic is geen SC en zeer zeker geen postopkriktopic [/youtube]
Wat was hier mis mee Steven? Serieus ik wil het weten dan kan ik me daarop voorbereiden. Heb nu hele hoge verwachtingen!
Komt niet, maar PSV geeft hem niet vrij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal er nog een procedure komen? Ik denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |