idd, het is dat ik PSV mod ga worden, anders was hij mooi de lulquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo kinderachtig over je toekomstig Mod doen.
Had meer over relatie tussen Smoofie en GGMM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dat ik PSV mod ga worden, anders was hij mooi de lul
Wie zegt dat ik daar niet allang mee begonnen ben?quote:
Dan ga je voor het Overeem niveau?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
Maandag krachttest. Zal niet heel erg hoog zijn denk ik maar goed... langzaam opbouwen. Conditietest was goed
Ik check alleen maar, alles moet goed lopen jeweetquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar niet allang mee begonnen ben?
Ik geloof in je. Al heb ik liever Doublepainquote:
Smoofie Brands?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als in het voetbal wie het hardst ontkent heeft waarschijnlijk al het contract.
Niemand boeit BNW en 1 Ajax mod is al genoegquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak moet ik nu al zeggen dat Dritz en ik mod worden?
Kijk hem vissen naar complimentjes.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
Het is wel opvallend stil als ik hier ben ja.
quote:
quote:
quote:
Ik was braaf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Hallo knaapjes, lief gespeeld in mijn afweziheid?
Seksuele spanning macht trekt aan he.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
Komt door dat blauwe ja, het is net alsof een agent zo door de Bijlmer loopt. Dan is het ook ineens heel stil op straat. Snapje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft Narsingh een heel warm gevoel gegeven. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken en is nog niet bij ons teruggekomen. Dat is momenteel de status."
ja ja kut ajax![]()
zie op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef DonRaja het volgende:
Hallo knaapjes, lief gespeeld in mijn afwezigheid?
Ajax heeft zich vandaag weer gemeld voor Narsinghquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft Narsingh een heel warm gevoel gegeven. Ajax heeft de onderhandelingen afgebroken en is nog niet bij ons teruggekomen. Dat is momenteel de status."
ja ja kut ajax![]()
Ik ben benieuwd wat Stijndinho ervan denkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
ja ja kut ajax![]()
Stijntje heeft hem al gekocht en verkocht voor 60 mil op fm.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Stijndinho ervan denkt.
U heeft 1 nieuwe DM.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mino Raiola.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:11 schreef Doublepain het volgende:
ja ja kut ajax![]()
Klopt en met PSV zijn ze al in gesprekquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax heeft zich vandaag weer gemeld voor Narsingh
Je had toch een paar quotes van hem?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 maar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had toch een paar quotes van hem?
07:00 tot 22:00 DMen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh, Ajacied422 is er om 7:00 weer.
Kijk eens naar die neus, dan weet je al waar Narsingh volgend jaar speeltquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh, Ajacied422 is er om 7:00 weer.
Stijn zit binnenkort financieel aan de grond door Narsingh. Hij heeft al 4 Ajaxshirts met hem laten bedrukken om deze bij het volgende gerucht weer te hebben vebrandquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een topic voor deze watervlugge AmsterdammerPraat hier over deze baas.
![]()
Tevens is dit een eertopic voor hem
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:Zo, dat was even een
Narsingh komt nu toch wel zeker naar Ajax![]()
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh en Assaidi gaan samen naar Ajax.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh en Mooie sander komen naar ajax punt uit klaar groet groet
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En waar Narsingh ook heen gaat. Hij blijft een baas.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vaak verkoop ik El Hamdaoui voor 4.1 miljoen. Maar ik wou mijn 4-4-2 tactiek met een dodelijk spitsenduo hebben, Boerrigter/Assaidi + Narsingh van de flanken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ego's als Afellay en Robben mogen voor mijn part ook oprotten.
Viva la Narsingh
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zie ik voorlopig niet kampioen worden. Mertens is de grote egoïst en ze missen een speler á la narsingh
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke roddels van Opa Thijs
Weet ik zeker. Dat narsingh naar PSV gaat geloof ik echt niets van. Dat hij dat doorschemerde vind ik onzin
Narsingh kan bij Ajax CL spelen en nog verder komen in de CL dan PSV de komende 10 jaar zal halen.
Narsingh woont in Amsterdam zelf, heeft daaar zelfs een gezin
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat narsingh naar PSV gaat geloof ik echt niets van. Dat hij dat doorschemerde vind ik onzin
Narsingh kan bij Ajax CL spelen en nog verder komen in de CL dan PSV de komende 10 jaar zal halen.
Narsingh woont in Amsterdam zelf, heef daaar zelfs een gezin
quote:Op maandag 25 juni 2012 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Die PSV''ers denken dat Narsingh daadwerkelijk naar PSV komt![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 06:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als die Narsingh naar PSV gaat, ben ik echt totaal mijn respect verloren voor 'm
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, zou toch wel keihard genieten zijn als Narsingh alsnog naar Ajax kwam
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Ik heb het vage vermoeden dat Narsingh naar PSV wil, een grote troll is.
Aissati is weg, en dat doen ze niet zomaar.
Narsingh komt gewoon naar Ajax in deze week. let op
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Die Narsingh gaat dus wel naar PSV.
Zijn we ook weer klaar met die landverrader
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk eens naar die neus, dan weet je al waar Narsingh volgend jaar speelt
[ afbeelding ]
Niemand wil naar Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Narsingh komt gewoon naar Ajax.
Zo niet dan vind ik hem niet goed meer.
Laat hem lekker naar die boeren gaan, lekker el spelen de komende jarenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Narsingh komt gewoon naar Ajax.
Zo niet dan vind ik hem niet goed meer.
Mag van mij eigenlijk best naar Ajax.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk eens naar die neus, dan weet je al waar Narsingh volgend jaar speelt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |