Als zoiets bij Feyenoord - Zwolle zou gebeuren, dan is er gelijk sprake van ernstige rellen.quote:'Goede sfeer in fanzone Charkov'
CHARKOV - De Nederlandse politieagenten die in Oekraïne zijn om de lokale politie bij te staan, hebben zaterdag hun collega's al een paar keer te hulp moeten schieten.
''Het ging over ruzies tussen Nederlanders en Oekraïners, waarbij meestal ook drank in het spel was. Hier en daar zijn ook wat tikken uitgedeeld, maar ernstige incidenten zijn er nog niet geweest.'' Dat zei het hoofd van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme en delegatieleider Ronald Moes zaterdag.
Over het algemeen is de sfeer in de fanzone van Oranje goed. ''Het is er gezellig en rustig'', aldus Moes.
Meerderheid
De supporters van Oranje geven zaterdag het fanplein in Charkov kleur. De Nederlandse fans zijn overduidelijk in de meerderheid ten opzichte van de Deense aanhangers. Op het Vrijheidsplein in de Oekraïense stad zijn slechts kleine groepjes rood-wit geklede Scandinaviërs te ontdekken.
Behalve het grote Oranjelegioen en de tientallen Denen genieten ook enkele Duitse en Oekraïense voetbalfans van de zon in Charkov. Op het grote stadsplein heerst een gemoedelijke sfeer. Regelmatig vallen Nederlandse en Deense fans elkaar in de armen. ''Dat het beste team moge winnen!'', klinkt het vaak. De supporters worden door enkele dj's vermaakt met muziek.
De supporters maken zich langzaam op om naar het stadion te trekken. Om vier uur vertrekt de hele stoet naar het stadion waar om 18.00 uur Nederlandse tijd de wedstrijd begint. In Oekraïne is het dan één uur later.
Mediaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Als zoiets bij Feyenoord - Zwolle zou gebeuren, dan is er gelijk sprake van ernstige rellen.
Inderdaad. Triestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Als zoiets bij Feyenoord - Zwolle zou gebeuren, dan is er gelijk sprake van ernstige rellen.
Hadden ze maar een voetbalwet moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_EK_voetbal__.html
En dan ging het morgen over een veldslagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:07 schreef Muto het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Media![]()
Die gaan straks ook weer die haat richting Duitsland voedde/verzinnen/opnaaien
Die laatste onderin heeft wel vaker stoten en trappen uitgedeeld. Ziet er getraind uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_EK_voetbal__.html
Ja daar dacht ik dus ook aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Die laatste onderin heeft wel vaker stoten en trappen uitgedeeld. Ziet er getraind uit.
Ja maar ik heb dat altijd wanneer ik naar dat soort filmpjes kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk, dat je zoiets zit te analyseren.
Tegen een paar van die ouwe mannetjes, niet echt indrukwekkendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ziek eigenlijk, dat je zoiets zit te analyseren.
Ik ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dat altijd wanneer ik naar dat soort filmpjes kijk
Nee, klopt. Al denk ik dat hij tegen wat jongere mannetjes net zo tekeer zou gaan. Het is ook wel makkelijk, target practice op een lopende bokszak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen een paar van die ouwe mannetjes, niet echt indrukwekkend
Dit dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijk het ook altijd een paar keer terug.
Die russen hebben toch vechtkampen enzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
Triest is het altijd.. maar inderdaad die gast heeft wel wat kickbox lessen gehad
Die hebben wij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die russen hebben toch vechtkampen enzo
Watquote:
ojaquote:
Zelfs met Danny Dyer en zijn programma over Hooligans zag je het in Ruslandquote:
quote:
Wtf manquote:
Schaam je je voor je eigen volk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
godsamme wat een kankertrieste bedoening die clip
Alsof dat Ieren zijnquote:
vertoontquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, jij vertoond het zelfde gedrag.. foutje
het is nooit goedquote:
Pfff als ik vandaag ergens niet naar toe ga is het wel de kroeg!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Douchen en dan richting de kroeg
pies oud negers
quote:
Ik volg deze voorbeelden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Douchen en dan richting de kroeg
pies oud negers
Uit het Nederland - Denemarken topic in EK.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:24 schreef fotostarter het volgende:
Als we vanavond verliezen, is er dan geen mogelijkheid meer om door te spelen? Dus vanavond verliezen, is vliegtuig terug?
Post deze ook ff in het HOS topicquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uit het Nederland - Denemarken topic in EK.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post deze ook ff in het HOS topic
[EK HOS] Hall Of Shame - Gekke casuals
Had gisteren op het werk zo iemand. Die zei letterlijk: "Ja, normaal vind ik voetbal nooit zo leuk. Dit daarentegen is wel iets waar ik altijd graag naar kijk"quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:17 schreef inZanity het volgende:
Dat is trouwens wel één van de voornaamste redenen dat ik een tyfushekel heb aan het Nederlands elftal. Al die mensen die niet eens weten hoe het spelletje werkt. Opeens houd iedereen ineens van voetbal. En de mensen die niet weten wat buitenspel is lopen zich nog het meest debiel te gedragen/kleden.
Wat heb ie gezegd dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ze zijn wel lichtgeraakt dit jaar, iedereen die een beetje kritisch is krijgt gelijk de wind van voren, nu heeft Gullit het weer gedaan.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dank dank.
Leuk om je een keer positief te zien![]()
Pfffff Waarom? Écht waarom???quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Had gisteren op het werk zo iemand. Die zei letterlijk: "Ja, normaal vind ik voetbal nooit zo leuk. Dit daarentegen is wel iets waar ik altijd graag naar kijk"
[ afbeelding ]
Alles. Zelfs rood vlees.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen wit vlees of ook donker vlees?
Ik heb straks een etentje, dat eten interesseert me niks, het enige waar ik aan kan denken is dat ik hoop dat er een scherm hangt waar ik niet met m'n rug naartoe zit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:46 schreef Saind het volgende:
Ben nog aan het werk.... Vanavond 85 man hier die niet gaan kijken maar bbqen, je moet er zin in hebben. Ik doe alleen voorbereiding, Fuck dat
Een etentje ten ere van wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb straks een etentje, dat eten interesseert me niks, het enige waar ik aan kan denken is dat ik hoop dat er een scherm hangt waar ik niet met m'n rug naartoe zit.
Zoveel jarig huwelijksfeestquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeggen dat je naar de wc moet en dan gewoon een café opzoeken
Waarvan er één niet speelt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 Helden van deze selectie!
Maar toch wel bij de selectie. Bij die Van Persie/Huntelaar discussie kan je van mening verschillen. Maar Huntelaar is echt een baas. Stiekem hoop ik dat hij de laatste 15 minuten mag spelen straks en er gelijk 2 in schiet.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dus het is toch niet de huidskleur waardoor je Smoofie afstoot.
Jezus...quote:
Byequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga douche, barbecuen, Nederland kijken
3-0
Later boys and girl.
dat meen je niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie alleen de eerste helft ben welkoms commite op 50 jaar feest van mams
Ik geloof er wel in.quote:
Ze zijn wel aan het jinxen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ze hebben wel 10 keer gezegd: Nederland is 10 zo goed als Denemarken.
Zul je net zien.........![]()
Ek subforumquote:
KJH faalde ook van dichtbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oi, Bert mag lekker opkankeren van de bondscoachstoel. Flikker
Ja wtfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
GVD
Speelt Willems goed, moeten ze verliezen.
We konden beter Jumbo selectie sturen.quote:
Praat eens normaal kleuter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Oi, Bert mag lekker opkankeren van de bondscoachstoel. Flikker
Je zou toch niet kijken, dus rot op.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We konden beter Jumbo selectie sturen.
Ik zei al tegen een vriend net: 'Stuur de ADO-Selectie, doet 't nog beter dan die zemmeltjes die we nu leveren'.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We konden beter Jumbo selectie sturen.
Ik stopte met lezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei al tegen een vriend net: 'Stuur de ADO-Selectie, doet 't nog beter dan die zemmeltjes die we nu leveren'.
Klopt, helaas faalde van Persie harderquote:
Ja 6 punten is altijd al genoeg geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan niet meer denken.
Als Nederland van de moffen wint en van die kloten Portugezen, zijn we dan sowieso door?
WILLEMS GOED???quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
GVD
Speelt Willems goed, moeten ze verliezen.
We need Ricardo van Rhijn. But Bertje ken er nothing vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WILLEMS GOED???
Beste verdediger was Vlaar, daarna WILLEMS. Maar Om Nou te zeggen dat Hij GOED was???
Van der Wiel, WAAROM is die mongool international???!
Willems deed het prima.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WILLEMS GOED???
Beste verdediger was Vlaar, daarna WILLEMS. Maar Om Nou te zeggen dat Hij GOED was???
Willems was goed ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WILLEMS GOED???
Willems deed het redelijk. Vlaar wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WILLEMS GOED???
Je begint met een 6, dus hij bleef een 6 houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zo enthousiast over Vlaar? Kerel heeft niks te doen gehad.
Er was idd nauwelijks druk. Met deze verdediging schieten we ernstig tekort tegen duitslandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga alvast een huilhoekje inrichten om het niveau van Nederland die komende wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Er was idd nauwelijks druk. Met deze verdediging schieten we ernstig tekort tegen duitsland
Serieus rot op man.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
WILLEMS Werd CONTINUE door rommedahl voorbij gelopen. Wereldwonder dat Hij Niet vaker scoorde.
Dat is trouwens best onzin.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
WILLEMS Werd CONTINUE door rommedahl voorbij gelopen. Wereldwonder dat Hij Niet vaker scoorde.
Nee man. Hij deed het best aardig maar kampioen wordt je met hem nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dat dus. Wie dat niet ziet is echt scheel. Al hun mogelijkheden kwamen vanaf rechts.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
Hij speelde gewoon kut, maar dat mag/kan hij toch niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe kun je als spits zeer behoorlijk spelen, maar niet scoren
Een spits speelt pas behoorlijk als hij scoort
Maar dat kwam door die kut man van Afellay.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Wie dat niet ziet is echt scheel. Al hun mogelijkheden kwamen vanaf rechts.
Maar die Tom Egbers deelde die mening. En v. Halst ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon kut, maar dat mag/kan hij toch niet zeggen.
Vooral die bal aanname toen hij alleen voor de keeper stondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe kun je als spits zeer behoorlijk spelen, maar niet scoren
Een spits speelt pas behoorlijk als hij scoort
Van Rhijn moet op RBquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
En van der wiel gaat alleen weg als een club als real en barca komt
Die neger rookt teveel
Maar de goal van linksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Wie dat niet ziet is echt scheel. Al hun mogelijkheden kwamen vanaf rechts.
Real komt ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
En van der wiel gaat alleen weg als een club als real en barca komt
Die neger rookt teveel
Van dit Denemarken moet je gewoon winnen. Tel die aantal kansen eens opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Logische verklaring:
''We verwachten te veel van Nederland''.
groet
Danku! Afellay was daar ook wel verantwoordelijk voor Maar WILLEMS was Echt zwaar kut. Net ALS de rest van de verdediging, behalve Vlaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gast wat wil je bereiken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Conclusie: Genieten van de andere landen, en dan lekker weer een nieuwe seizoen
Succes met de voorronde CL man.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik straks voor Duitsland of Portugal zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danku! Afellay was daar ook wel verantwoordelijk voor Maar WILLEMS was Echt zwaar kut. Net ALS de rest van de verdediging, behalve Vlaar.
Het is een noodoplossing maar van der wiel was met afstand de slechtste.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danku! Afellay was daar ook wel verantwoordelijk voor Maar WILLEMS was Echt zwaar kut. Net ALS de rest van de verdediging, behalve Vlaar.
Is gelijkspel niet het beste?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ik straks voor Duitsland of Portugal zijn?
Omdat je een Feyenoorder bent.quote:
Wel het is het beste.quote:
Leg eens uit? Omdat er dan minder punten worden gegeven. Twee punten ipv drie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel het is het beste.
Dan hebben we meer kans voor ons zelf.
1. Bij gelijkspel krijg je 1.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leg eens uit? Omdat er dan minder punten worden gegeven. Twee punten ipv drie?
Ja, nadeel is wel dat Duitsland dan ook echt moet winnen tegen NL om nog kans te maken. Anderzijds, Duitsland wilt altijd wel winnen, vooral tegen NL.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leg eens uit? Omdat er dan minder punten worden gegeven. Twee punten ipv drie?
Ja ik denk dat ze er niet minder om gaan spelen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, nadeel is wel dat Duitsland dan ook echt moet winnen tegen NL om nog kans te maken. Anderzijds, Duitsland wilt altijd wel winnen, vooral tegen NL.
Precies, het gaat gewoon heel moeilijk worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze er niet minder om gaan spelen inderdaad.
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef eight het volgende:
[..]
Het is een noodoplossing maar van der wiel was met afstand de slechtste.
Vlaar stak er niet bepaald bovenuit, leverde elke bal bij een man die op 3 meter stond in, maar heeft iig geen fouten gemaakt, wat dat betreft zeker een voldoende ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij kwam ook echt onzeker over in de 2e helftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die van Persie ook, speelde lekker mee hoor maar die kansen. Hij mist er niet een paar maar gewoon echt alles, de tyfus zeg.
True, hij deed het overal fantastisch behalve in de spits.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Die van Persie ook, speelde lekker mee hoor maar die kansen. Hij mist er niet een paar maar gewoon echt alles, de tyfus zeg.
Waarom eigenlijk die UIquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij kon z'n mond dus niet houden, met z'n Denen-UI
Doet hij al z'n hele carriere.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Robben die die bal niet afgeeft snapte ik net zo weinig van anders.
Paar jaar geleden verkracht door een Nederlanders, dus daarom haat tegen Nederland.quote:
Ik kon het wel begrijpen. Hij stond er ook goed voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Robben die die bal niet afgeeft snapte ik net zo weinig van anders. Zoiets moet je gewoon uitspelen.
Hoe diep kun je zinkenquote:
Ibi moet in vorm komen, ik had meer van Robin en Arjen verwacht..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
afellay speelde ook wel slecht, hoop dat hij eruit blijft tegen ze germans
Beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo goed waren ze niet, wij hadden 10x meer kansen maar faalde in de afronding
Snap ook echt niet waarom Robben op rechts staat. Heeft werkelijk geen enkele voorzet gegeven. ALTIJD naar binnen draaien schieten, zo voorspelbaar als een baksteen, echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef Tyron het volgende:
affelay en robben omdraaien, huntelaar in de spits en je had er minimaal 4 gescoord
Sneijder was top.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:57 schreef Tyron het volgende:
sneijder was wel goed overigens, die bal op huntelaar
Had een lastige wedstrijd voorspelt/verwacht maar wel een overwinning voor NL.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik had het gelukkig al een beetje voorspeld, dus dan komt het niet zo hard aan.
Achjoh, lekker genieten van voetbal.
EK subforum zeker? Ik erger me kapot aan die lui.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
Ik zei het toch. Iedereen verklaarde me voor gek.
Tja zit altijd wel iemand bij die tegen de meute in gaat en naderhand zijn gelijk komt te halen met zijn 1 op 100 meningkje..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
bij mij in de buurt ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
LeBron.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Beetje kut dag nu.
Miami Heat kan het alleen verbeteren.
God wat was hij paar dagen geleden sterk.quote:
Was ik maar in Amerika geboren.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God wat was hij paar dagen geleden sterk.
Waarom was je dan voor Celtics geweest?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was ik maar in Amerika geboren.
Was ik waarschijnlijk voor de Celtics geweest, maar toch...
Ik denk dat mijn familie in Boston was gaan wonen. Denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom was je dan voor Celtics geweest?
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn familie in Boston was gaan wonen. Denk ik.
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.quote:
Groen is ook een lelijke kleur..quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.
Ik heb vrij veel dwergen in de familie.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.
Dan passen ze daar wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel dwergen in de familie.
Ik heb hem nooit meegemaakt, maar ik weet dat hij goed is.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze man.
http://roundballdaily.com(...)12/05/larry-bird.jpg
Ik denk dat ik ze alle vier zou proberen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Welke sport zou je kiezen als je Amerika woont dan?
Ik denk dat ik in mijn jeugd ging honkballen ofzo
Ben best lang, dus basketbal of American football.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:29 schreef Doublepain het volgende:
Welke sport zou je kiezen als je Amerika woont dan?
Ik denk dat ik in mijn jeugd ging honkballen ofzo
't Is wel een echte neger.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit meegemaakt, maar ik weet dat hij goed is.
Maar hij lijkt echt niet op een Basketballer.
Ik kon alleen maar voetballen, dus was overal door de mand gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben best lang, dus basketbal of American football.
Binnenkant van zijn handen...quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Die eriksen![]()
![]()
http://nos.nl/ek2012/vide(...)rlanddenemarken.html
JA we hebben het goed gedaan, ja ja ja ja ja ja ja we hebben het goed gedaan, ja we hebben het goed gedaan, ja, ja, ja we hebben het goed gedaan. etc
Ik zat alleen maar op voetbal en was echt te slecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar voetballen, dus was overal door de mand gevallen.
Serieus, werd altijd als eerste gekozen met gym, maar kon echt alleen maar voetballen. VVV.
We hadden wel een honkbal club in de stad/dorp waar ik woon, maar daar ben ik maar een keer met meegeweest en die moesten twee en een half uur rijen voor een uit wedstrijd. Ik had wek wat beters te doen.
Jij bent dan ook lang.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar op voetbal en was echt te slecht.
Werd ook altijd als eerst gekozen, maar dat kwam door vriendjespolitiek.
Ik mis echt om gym te hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lang.
Dat heeft in jouw voordeel gepleit.
GYMquote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis echt om gym te hebben.
Beste les op school.
Binnenkort een FOK/GYM meet. Da's niet zo triest als een ONZ meet.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis echt om gym te hebben.
Beste les op school.
Gaan we al die dingen doen wat we altijd haten.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Binnenkort een FOK/GYM meet. Da's niet zo triest als een ONZ meet.
Kunnen we gewoon in EHV houden.
Apekooien.quote:
Doet iedereen hetzelfde ofzo.quote:
Dat was kut man.quote:
Je moet gewoon stoppen als je 'per ongeluk' wint.quote:
ik was 'on a roll'quote:Op zondag 10 juni 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was kut man.
[..]
Je moet gewoon stoppen als je 'per ongeluk' wint.
Wat een kut lay out.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit trouwens niet op partypoker, maar op pokerstars.
Mensen snappen soms zijn genialiteit niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we vandaag verloren omdat hij niet meedeed
Lekker laten lullen. Wij weten wel beter.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen snappen soms zijn genialiteit niet.
[ afbeelding ]
Volgens mij ga je dat ook echt doen.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker laten lullen. Wij weten wel beter.
Waarom geloof je me niet? Ik wed ook tegen PSV, waarom zou ik dan niet tegen NLD wedden? Ik zit nu te bedenken hoeveel het word..quote:
Waar zeg ik dat ik je niet geloof?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet? Ik wed ook tegen PSV, waarom zou ik dan niet tegen NLD wedden?
Gaat gewoon gebeuren, daar hoef ik niet eens om te hopen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hoop je dat Duitsland woensdag van Nederland wint?
Die puntige kinquote:Op zondag 10 juni 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ff onze ogen schoonmaken van Lange_lans post.
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat gewoon gebeuren, daar hoef ik niet eens om te hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |