Had een lastige wedstrijd voorspelt/verwacht maar wel een overwinning voor NL.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan ik me voorstellen, ik had het gelukkig al een beetje voorspeld, dus dan komt het niet zo hard aan.
Achjoh, lekker genieten van voetbal.
EK subforum zeker? Ik erger me kapot aan die lui.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
Ik zei het toch. Iedereen verklaarde me voor gek.
Tja zit altijd wel iemand bij die tegen de meute in gaat en naderhand zijn gelijk komt te halen met zijn 1 op 100 meningkje..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
bij mij in de buurt ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
LeBron.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
Beetje kut dag nu.
Miami Heat kan het alleen verbeteren.
God wat was hij paar dagen geleden sterk.quote:
Was ik maar in Amerika geboren.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God wat was hij paar dagen geleden sterk.
Waarom was je dan voor Celtics geweest?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was ik maar in Amerika geboren.
Was ik waarschijnlijk voor de Celtics geweest, maar toch...
Ik denk dat mijn familie in Boston was gaan wonen. Denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom was je dan voor Celtics geweest?
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn familie in Boston was gaan wonen. Denk ik.
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.quote:
Groen is ook een lelijke kleur..quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.
Ik heb vrij veel dwergen in de familie.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Boston kennen ze alleen groen, dus niet echt kleurloos.
Dan passen ze daar wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel dwergen in de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |